Skrevet av Emne: Dusjing på treningsenter  (Lest 32123 ganger)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Dusjing på treningsenter
« #90 : 28. februar 2011, 23:04 »
Denne tråden er litt, hva kaller man det, Epic.
Er ikke ofte en tråd der hovedtemaet er hvorvidt man skal dusje på gymmet eller ikke ender opp i en diskusjon om homofili, plastblomster og dyresex.

Tørr jeg foreslå denne?: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?board=29.0
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Dusjing på treningsenter
« #91 : 28. februar 2011, 23:11 »
Først og fremst; hva av det jeg har sakt er blitt motbevist?


Begrepet naturlig stammer fra naturen (skogen, dyrene, ...). Alt som er skapt av mennesker er IKKE naturlig. Altså en plastblomst, vil du kalle den naturlig?
Pedofili, homofili, osv. er skapt av mennesker, ikke naturen.

Har du problemer med å forstå slike begreper, andbefaler jeg deg å melde deg på et kurs.
Hetrofili, evnen til å fordøye forskjellige typer mat, gå på to bein, og klø seg i ræva er altså unaturlig fordi det er skapt av mennesker?
Hva med psykiske lidelser? Er det på lik linje som salo eller ferdigoppskjært brød?
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Krabbatten

Sv: Dusjing på treningsenter
« #92 : 28. februar 2011, 23:33 »
Hetrofili, evnen til å fordøye forskjellige typer mat, gå på to bein, og klø seg i ræva er altså unaturlig fordi det er skapt av mennesker?
Hva med psykiske lidelser? Er det på lik linje som salo eller ferdigoppskjært brød?
Å fordøye mat gjør alle dyr. Gå på to bein har vi fått fra apene. Jeg har også sett gorilla som peller seg i nasa og spiser bøggen.

Psykiske lidelser er på lik linje med salo og ferdigoppskjært brød, ja! Det er skapt av negative tanker og innbilning. Hypokondi er det som står bak alle psykiske lidelser.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Dusjing på treningsenter
« #93 : 28. februar 2011, 23:47 »


Ble du tent nå?


... woot Ohmy
  Mulig jeg er barnslig og har dårlig humor, men jeg hadde stuplattis i 5 hele minutter når jeg så denne, hahahahahahaha

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Dusjing på treningsenter
« #94 : 28. februar 2011, 23:57 »
Hva med bipolar bears eller borderline collies?
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Dusjing på treningsenter
« #95 : 01. mars 2011, 00:02 »
 Afro  buttrock 2thumbsup headbang Kickass Deal Bow Chef Gull Dance Drankere Kiss Eating


 Offtopic

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Dusjing på treningsenter
« #96 : 01. mars 2011, 00:06 »
assa, for meg er det ikke naturlig og pakke pikken min inn i en annen manns anal, eller å få noe opp i rassen, for den saks skyld.

Og jeg ser hovedsaklig på homofile som unaturlig, hvorfor ellers skal vi være kvinner OG menn? hvorfor ikke bare menn, vist dt skulle være naturlig og pakke kuken inni en hårat rævv ? men det er bare min mening I guess (no offence dere homofile)

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Dusjing på treningsenter
« #97 : 01. mars 2011, 00:16 »
da jeg leste tittelen på emnet skjønte jeg at denne ville skli ut..


jeg personlig dypper ikke kølla i nugatti, men driter loddrett i om noen andre gjør det, angår ikke meg.
Synes derfor folk skal rydde sitt eget skap før de dømmer andre, homo eller ikke homo. Samme faen..

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Dusjing på treningsenter
« #98 : 01. mars 2011, 00:16 »
assa, for meg er det ikke naturlig og pakke pikken min inn i en annen manns anal, eller å få noe opp i rassen, for den saks skyld.

Og jeg ser hovedsaklig på homofile som unaturlig, hvorfor ellers skal vi være kvinner OG menn? hvorfor ikke bare menn, vist dt skulle være naturlig og pakke kuken inni en hårat rævv ? men det er bare min mening I guess (no offence dere homofile)
Liten luring du Wink
Smil med det smilet du har.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Dusjing på treningsenter
« #99 : 01. mars 2011, 00:17 »
Jeg blir imponert over hva som blir skrevet i denne tråden. Og til deg med arr, ikke bry deg om de.
Konebanker og totalonanist

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Dusjing på treningsenter
« #100 : 01. mars 2011, 00:18 »
Liten luring du Wink

Aldri påstått jeg var lur eller noe sånt, men for meg faller dette som unaturlig, men va andre gjør er meg revne likegyldig, så lenge det ikke går utover meg : ) samme ang narkotika, bol , snus, røyking og what not.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Dusjing på treningsenter
« #101 : 01. mars 2011, 01:04 »
Først og fremst; hva av det jeg har sakt er blitt motbevist?


Vel kan begynne med dette utsagnet ditt:

Om du har problemer med å forstå det synes jeg du skal gå i en dyrepark eller forske rundt i naturen hvordan dyrene formerer seg. Har du noen gang sett en mannlig gorilla som prøver seg på en annen mannlig gorilla?

Du hevder her at homofili ikke eksisterer i blant dyr.

Kan vise til en del forskning på temaet:

http://www.springerlink.com/content/h713352220315264/

http://www.springerlink.com/content/p4021223452r617q/

http://www.springerlink.com/content/t18t2213605303j7/

Og ikke akkurat vanskelig og finne flere artikler, utsagnet ditt er med andre ord motbevist.


Og hva dette utsagnet angår:


Begrepet naturlig stammer fra naturen (skogen, dyrene, ...)


Artiklene jeg la ut beskriver at homofili oppstår i naturen, og er dernest altså naturlig.

Tror også du må se over deffinisjonen av naturlig ett par ganger til da det finnes flere delpunkt, hvorav ett av dem er:

Definisjon av 'naturlig'


1. (adjective) naturlig [nɑ'tʉːɾlɪ]
medfødt, instinktiv
ha naturlige evner

De fleste homofile hevder at de ikke valgte og bli slik men at det lå latent i dem, ergo det er i henhold med punkt nummer 1 av deffinisjonen av naturlig.

Som sagt, argumenteringen din holder ikke mål.

En plastblomst er produsert av mennesker og er ikke naturlig, hvordan du kan finne på og dra inn plastblomster i denne diskusjonen viser vel hvor liten innsikt du egentlig har.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Krabbatten

Sv: Dusjing på treningsenter
« #102 : 01. mars 2011, 11:08 »
  Mulig jeg er barnslig og har dårlig humor, men jeg hadde stuplattis i 5 hele minutter når jeg så denne, hahahahahahaha
Godt at det var noen som forstod spøken Smiley

Men tenk at det faktisk finnes slike skapninger. Og at det også finnes skapninger HER PÅ FORUMET som mener det er NATURLIG


Vel kan begynne med dette utsagnet ditt:

Du hevder her at homofili ikke eksisterer i blant dyr.

Kan vise til en del forskning på temaet:

http://www.springerlink.com/content/h713352220315264/

http://www.springerlink.com/content/p4021223452r617q/

http://www.springerlink.com/content/t18t2213605303j7/

Og ikke akkurat vanskelig og finne flere artikler, utsagnet ditt er med andre ord motbevist.
Det finnes SOM SAGT dokumentasjon på slike tendenser fra dyr. Det finnes ingen dokumentasjon på eksemplarer av dyr som er 100% homofile. Fy med! Wink

Og hva dette utsagnet angår:

Artiklene jeg la ut beskriver at homofili oppstår i naturen, og er dernest altså naturlig.

Tror også du må se over deffinisjonen av naturlig ett par ganger til da det finnes flere delpunkt, hvorav ett av dem er:

Definisjon av 'naturlig'


1. (adjective) naturlig [nɑ'tʉːɾlɪ]
medfødt, instinktiv
ha naturlige evner

De fleste homofile hevder at de ikke valgte og bli slik men at det lå latent i dem, ergo det er i henhold med punkt nummer 1 av deffinisjonen av naturlig.

Som sagt, argumenteringen din holder ikke mål.

En plastblomst er produsert av mennesker og er ikke naturlig, hvordan du kan finne på og dra inn plastblomster i denne diskusjonen viser vel hvor liten innsikt du egentlig har.
Du snakker mot deg selv.

Definisjonen naturlig regnes som å være MEDFØDT med noe. Når et barn blir født står det ikke en gjeng rundt og ler; han der er pedofil  Ohmy

Det er ingen som blir født med pedofili eller homofili, det oppstår i oppdragelsen. Det er UNATURLIG, fordi vi er ikke skapt for å ha en slik legning. RESPEKTER DET! Folk må være hva de vil for meg, men det må respekteres at man skiller mellom rett og feil legning etter hva vi er skapt for.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Dusjing på treningsenter
« #103 : 01. mars 2011, 11:42 »
Enkelte utsagn kan bare ikke få stå ubesvart.

Det er ingen som blir født med pedofili eller homofili, det oppstår i oppdragelsen. Det er UNATURLIG, fordi vi er ikke skapt for å ha en slik legning. RESPEKTER DET!

Du begir deg nå inn på en arv/miljø debatt, som jeg tror du er svært dårlig utrustet til å føre på en saklig og god måte. I DIN definisjon av ordet naturlig, passer tydeligvis ikke homofili inn. Svært mange seriøse forskere har tatt tak i problemstillingen arv/miljø, og dette er et svært komplisert tema. Det de fleste er enige om, er at det er utrolig vanskelig å isolere elementer, til å tilhøre arv eller miljø. Ofte er det rett og slett jatakk-begge deler (sagt enkelt). Det ene påvirker det andre, mens det er få egenskaper som er utelukkende påvirket av det ene eller andre.

Allerede i antikken, var det svært vanlig at rikfolk hadde elskere av samme kjønn, for å ikke risikere sin elskedes liv og helse, som jo barnefødsel var. Svært mange døde under fødsel.

Mange homofile sier at de har vært homofile hele livet.

Angående pedofili; så bra at du har funnet opphavet! Norsk leksikon sier nemlig som følger:

Det har versert ulike teorier om hvorfor noen blir pedofile, fra ubevisst angst for seksuell kontakt med andre voksne til utilstrekkelig grad av mannlig identifikasjon og ereksjonsproblemer, en situasjon hvor barn oppleves som mindre truende. Mange av disse teoriene oppfattes i dag som spekulative, og en vet ikke sikkert hvorfor noen blir pedofile.

Men da har jo du funnet svaret! Oppdragelsen! Genialt! Hvorfor har ingen tenkt på det før??
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget madsaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 394
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 394

Sv: Dusjing på treningsenter
« #104 : 01. mars 2011, 12:14 »
Offtopic
20år - 180cm - 89kg

Markløft 1RM: 100kg
Knebøy 1RM: 90kg
Benkpress 1RM: 90kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!