Skrevet av Emne: Doper alle fitnessfolk seg?  (Lest 23045 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #15 : 03. mai 2011, 21:13 »
Er selvfølgelig mange som går den veien og doper seg med god trening, kunnskap om kosthold og dedikasjon så er det fullt mulig å stille i AF og classic bodybuilding (tar dog en del år ekstra siden man er større da). Det vil alltid finnes de som ikke har tid og de som har tid. Selv hadde jeg min bror som stilte for 2 år siden, han var rein. Så flere av de guttærne close up og har ingen grunn for å tro at de måtte dope seg for å få den muskelmassa (mtp på alderen).

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #16 : 03. mai 2011, 21:16 »
Vi kan vel også nevne PG her på forumet, som vant sin klasse i fjor på OGP. Kan gå god for at han er ren, og han vant sin klasse i AF (+180cm). Det finnes mange eksempler, og jeg kjenner flere fra Kaliber som har stilt i AF, vært dopingfri, og samtidig gjort det bra Cheesy

Utlogget Krabbatten

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #17 : 03. mai 2011, 21:18 »
Det er garantert mange som doper seg, og de som ikke gjør det når ikke opp. Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #18 : 03. mai 2011, 21:18 »
Det er garantert mange som doper seg, og de som ikke gjør det når ikke opp. Smiley

Nå ble det nettopp nevnt flere her.

Hadde det vært opp til meg, så hadde du vært utvist fra TF for idioti.

EDIT: Faktisk så er dommerne/forbundet ute etter en "naturlig" atletisk fysikk når det gjelder AF - og har dømt etter det de siste åra. Typiske tegn på dopingbruk ,det finnes flere for de som vet hva de skal se etter, blir dømt ned. Så det er faktisk en fordel å være ren i AF slik sett spør du meg.

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #19 : 03. mai 2011, 21:19 »
Det er garantert mange som doper seg, og de som ikke gjør det når ikke opp. Smiley

Du fikk trolig ikke med deg de siste kommentarene ovenfor før du la inn dette..? Wink
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Krabbatten

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #20 : 03. mai 2011, 21:19 »
Selv hadde jeg min bror som stilte for 2 år siden, han var rein.
Hehe, du er godtroende om din bror ja, men kan du garantere det? Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #21 : 03. mai 2011, 21:22 »
Jeg mener bestemt på at i athletic fitness finner du flere rene utøvere enn utøvere som bruker aas. Jeg vet med sikkerhet at de som har vunnet herreklassene de siste årene er rene utøvere, og siden disse har bevist at man ikke trenger å bruke noe for vinne så er det jo håp ... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Auk92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • FORUMTROLL!
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #22 : 03. mai 2011, 21:24 »
du kan virkelig ikke mene at alle gutta doper seg, hvis du ser på fysikken på de gutta som stilte i år, så har mange av de en fysikk som ikke skal for mye til for å sammenligne seg selv med, ser ikke helt hvor dopen er i bildene til AT gutta.
its gonna be LEEEGEN.... wait for it ..... DARY!

bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=95560.msg1422281;topicseen#new

Utlogget Krabbatten

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #23 : 03. mai 2011, 21:24 »
Nå ble det nettopp nevnt flere her.

Hadde det vært opp til meg, så hadde du vært utvist fra TF for idioti.
Du fikk trolig ikke med deg de siste kommentarene ovenfor før du la inn dette..? Wink
Jeg fikk med meg de jo, og vet du hva slike kommentarer kalles? Påstander! Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #24 : 03. mai 2011, 21:28 »
Går man ut i fra medikamenter som står på dopinglisten så ryker samtlige utøvere inkl. bodyfitness med noen veldig få unntak. Men siden det ikke blir testet så er det jo relativt uintressant.

Utlogget Krabbatten

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #25 : 03. mai 2011, 21:29 »
ser ikke helt hvor dopen er i bildene til AT gutta.
Bl.a. utholdenhet er en viktig faktor.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #26 : 03. mai 2011, 21:29 »
Jeg stilte uten å dope meg :-) (akkurat fyllt 22 år når jeg stilte)
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #27 : 03. mai 2011, 21:32 »
Jeg fikk med meg de jo, og vet du hva slike kommentarer kalles? Påstander! Wink

Påstander basert på god kunnskap, lang fartstid, erfaring, og personlig kjennskap til utøverne. Utøvere som både jeg og OMD har vært "teamsjef" for, og da med kunnskap om alt fra A til Å når det gjelder hva de putter i seg, samt at individene det har vært snakk om også i de fleste tilfeller er gode venner - som ikke har noen mentale hindringer til å avstå å røpe dopingbruk oss i mellom.

Kvaliteten på TF er på vei nedover, i følge "påstander" fra flere brukere med lang fartstid, og jeg er enig. Problemet er inkompetente tosker som har munndiarè, slike som deg, og da spesielt du.

Vær så snill: Logg deg av treningsforum for alltid. Ingen ønsker at du er her, og jeg kan ikke forstå at du lærer noe som helst med dine holdninger.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #28 : 03. mai 2011, 21:47 »
Det er garantert mange som doper seg, og de som ikke gjør det når ikke opp. Smiley

Jeg fikk med meg de jo, og vet du hva slike kommentarer kalles? Påstander! Wink

Bl.a. utholdenhet er en viktig faktor.

Hehe,

Jeg ser du er ute på tur igjen.  Dette minner meg mistenkelig om en viss tråd fra en uke eller to tilbake hvor du klarte og terge på deg halve forumet og endte opp med en rett og slett episk fail.

Ser ut til at du er iferd med og prestere dette igjen da du tilsynelatende har bestemt deg for og si imot alle som skriver i denne tråden.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Krabbatten

Sv: Doper alle fitnessfolk seg?
« #29 : 03. mai 2011, 21:54 »
Hehe,

Jeg ser du er ute på tur igjen.  Dette minner meg mistenkelig om en viss tråd fra en uke eller to tilbake hvor du klarte og terge på deg halve forumet og endte opp med en rett og slett episk fail.

Ser ut til at du er iferd med og prestere dette igjen da du tilsynelatende har bestemt deg for og si imot alle som skriver i denne tråden.
Jeg foreslår at du holder dine neste personangrep over PM istedet for å spamme en interresant tråd.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!