Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 128862 ganger)

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #315 : 30. januar 2012, 13:59 »
Fin økt! Hyggelig å ha noen man kan trene med  Smiley
Så ut som at du fikk kjørt deg i dag!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #316 : 30. januar 2012, 14:05 »
Fin økt! Hyggelig å ha noen man kan trene med  Smiley
Så ut som at du fikk kjørt deg i dag!
Ja, kjørte meg rimelig greit, eneste som ikke var bra var knebøyen egentlig...

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #317 : 31. januar 2012, 12:35 »
Dagens trening og kiropraktorbesøk er unnagjort. Kan jo ta det siste først, det var egentlig ganske ille idag. Jeg mener... tidligere har han bare knekket litt på nakke og skuldre, idag skulle han ta korsryggen. Hadde ingen aning at det  innebar at kiropraktoren måtte sitte oppå meg. Så der lå jeg da, på benken og kniste med en svær, lekker kiropraktor sittende oppå. Følte meg bare litt dum da ja... Men klarte ikke la være å le heller...
Idag kommenterte han forresten blåmerkene etter rockeringen, smått bekymret. Da jeg sa hva det var fikk jeg besekjed om at jeg skulle prøve begge veier, men jeg får den faen ikke til å gå annet enn med klokka. Andre veien er komplett umulig.

Så tilbake til trening

Bryst, skuldre og triceps idag. Og litt mage. Har smått begynt å tenke på om jeg skulle prøvd å få litt size på skuldrene mine. MrPT sier jeg ikke har så veldig gode skuldergener til akkurat det, men jeg må jo prøve gjøre det beste ut at det jeg har. Torsdag får jeg besøk av en kompis fra min storehetstid på treningsfronten. Han mener at skuldrene mine ikke er så ille, og ville se litt på dette sammen med meg. Så får vi se hva han sier. Har hvertfall lyst å ha opp størrelsen  sånn at jeg kan prøve å bygge litt størrelse på biena også uten at jeg ser helt feilproposjonert ut. Er litt større på under enn over for å si det sånn.

Men treninga ja...

Benkpress
20kgx15
30 kg 3x12 - og det var vel et av ukas mål, var det ikke?

Dips mellom benker - gikk ikke helt etter planen som var 10x3 m 5kg+
8x 5kg+
8x 3,75kg+
8x 2,5kg+

Pec dec
20kg 10x3, denne var lett idag...

Skulderpress m/hantler
10kg 10x3 Denne var ikke lett idag Siste rep på siste sett var så vidt gikk opp

Sidehev i kabel, en arm om gangen
2 kjappe sett etter hverandre, pause, 2 kjappe til
7,5kg 10x4

Omv pec dec - denne har jeg ikke gjort etter jeg begynte å trene igjen, får se om den funker på bakside skulder eller om jeg evt skal gå for liggende eller foroverbøyd sidehev
15kgx20
20kg 10x3

Ble den store tricepsdagen idag, forholdsvis lett, mange reps, noen dropp sett og sjukeste tricepspump in history etterpå!
Franskpress med tau i kabel
20kgx20
25kgx 12 12 12
22,5kg x 18

Triceps pushdown droppsett (3 sett)
30kg--> 25kg-->20 kg

Situps på skråbenk med 2,5 kg ekstra
10x3
(fikk etterpå vite av kiropraktor at dette skal jeg ikke gjøre)

Utlogget Sneiip

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

  • Sneip vil bli sterk
Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #318 : 31. januar 2012, 14:10 »

Benkpress
20kgx15
30 kg 3x12 - og det var vel et av ukas mål, var det ikke?

Gratulerer!  Grin

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #319 : 31. januar 2012, 16:20 »
Hørest ut som en fin "økt" hos kiropraktor'n  Cool Jeg ble også sjokka første gangen kiropraktoren min satte seg på ryggen min.. syns det var veldig kleint  Tongue
Uansett, så ut som at du hadde en kanon-økt i dag! Benken er jo råå  Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #320 : 31. januar 2012, 18:06 »
Hørest ut som en fin "økt" hos kiropraktor'n  Cool Jeg ble også sjokka første gangen kiropraktoren min satte seg på ryggen min.. syns det var veldig kleint  Tongue
Uansett, så ut som at du hadde en kanon-økt i dag! Benken er jo råå  Smiley
Benken kommer seg den. Kunne klart mer idag hvis jeg hadde trent sammen med noen, men de siste repsa var seige, så det var nok lurt å ikke utfordre sjebnen idag. Hadde vært flaut å ikke få opp stanga og bli liggende der liksom. Tirsdagsmorgner er det så lite folk på trening at det kunne tatt en stund og fått hjelp også.

Men du... tilbake til kiropraktoren... det var liksom ikke på ryggen min han satt serru. Hadde det enda vært det. blush

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #321 : 31. januar 2012, 18:07 »
Gratulerer!  Grin
Jo takk, går framover når man jobber hardt nok for det Cheesy

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #322 : 31. januar 2012, 19:26 »
Grattis med mål nådd Cheesy Og morro med litt action hos kiropraktoren Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #323 : 31. januar 2012, 20:34 »
Grattis med mål nådd Cheesy Og morro med litt action hos kiropraktoren Grin

Takk takk, begynner å bli en del mål nådd for uka allerede nå. Happy me Cheesy
Skal strax ut å gå kveldstur også, andre for uka, var ute igår også. Så da er enda ett nådd.

Ellers har jeg begynt å få litt fart på rockeringen andre veien også, så får jeg enda flere blåmerker på andre sida av magen til jeg skal tilbake til MrKiropraktor til fredagen. Men fy fader, jeg har øvd og øvd i hele dag for å få den til å gå feil vei. Og blitt blåere og blåere på de allerede eksisterende blåmerker.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #324 : 01. februar 2012, 12:21 »
Fy f*** som jeg ser ut rundt midjen nå. Gul, blå og lilla og litt grønn i alle retninger. Rockering er et torturinstrument. Men begynner å få til begge veier. Eller dvs, nå har jeg så vondt at jeg klarer ikke noen av veiene..  Angry

Ellers var jeg på gymmet og løp nå nettopp. 60 min på mølla, 50 effektiv løping. Og i og med MrPT skal ta kondistest på meg igjen snart (tror jeg), og det er coopertest, la jeg inn 12 min løping i 12,5km/t. Det er det jeg må løpe for å komme over 2500 meter, og på hans skala er det over 2500 m som går som best for damer på 30+ Og bare det beste er godt nok. Men da vet jeg at jeg får til ihvertfall. Var ikke på spymodus da jeg hadde gjort det heller, og løp faktisk i 30 min etterpå også.
Nå har jeg "kosetempo" på 10.5 - 11, da kan jeg liksom løpe i evigheter uten å bli sliten i hverken pust eller bein, før jeg startet prosjekt MrPT var det vel ikke noe som het kosetempo, holdt på å daue bare jeg løp 5 min på 9km/t. Så skal vel være happy. Nå er neste prosjekt kosetempo i 12.5, så får vel skru opp intensiteten på intervallene.

Snitttempo idag (inkl oppvarimg og nedtrapping som var rask gange og lett jogg) var 10,2. Happy me Cheesy Har god kondis snart Cheesy

Utlogget Lenem88

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 607
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 607

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #325 : 01. februar 2012, 12:59 »
Fy f*** som jeg ser ut rundt midjen nå. Gul, blå og lilla og litt grønn i alle retninger. Rockering er et torturinstrument. Men begynner å få til begge veier. Eller dvs, nå har jeg så vondt at jeg klarer ikke noen av veiene..  Angry

Ellers var jeg på gymmet og løp nå nettopp. 60 min på mølla, 50 effektiv løping. Og i og med MrPT skal ta kondistest på meg igjen snart (tror jeg), og det er coopertest, la jeg inn 12 min løping i 12,5km/t. Det er det jeg må løpe for å komme over 2500 meter, og på hans skala er det over 2500 m som går som best for damer på 30+ Og bare det beste er godt nok. Men da vet jeg at jeg får til ihvertfall. Var ikke på spymodus da jeg hadde gjort det heller, og løp faktisk i 30 min etterpå også.
Nå har jeg "kosetempo" på 10.5 - 11, da kan jeg liksom løpe i evigheter uten å bli sliten i hverken pust eller bein, før jeg startet prosjekt MrPT var det vel ikke noe som het kosetempo, holdt på å daue bare jeg løp 5 min på 9km/t. Så skal vel være happy. Nå er neste prosjekt kosetempo i 12.5, så får vel skru opp intensiteten på intervallene.

Snitttempo idag (inkl oppvarimg og nedtrapping som var rask gange og lett jogg) var 10,2. Happy me Cheesy Har god kondis snart Cheesy

Du er jo drit-sprek jo !

Er så morro med slike økter Grin Hadde ei skikkelig god-økt idag jeg og Smiley
Stå på videre, du når nok målet ditt lenge før du egentlig hadde tenkt, ihvertfal i dette tempoet. Kan jo ikke bli noe annet enn bra Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #326 : 01. februar 2012, 13:26 »
Du er jo drit-sprek jo !

Er så morro med slike økter Grin Hadde ei skikkelig god-økt idag jeg og Smiley
Stå på videre, du når nok målet ditt lenge før du egentlig hadde tenkt, ihvertfal i dette tempoet. Kan jo ikke bli noe annet enn bra Cheesy
Tusen takk, pent sagt Smiley
Målene nås veldig fort, imponerer meg selv og ikke minst MrPT stadig vekk... Og da må jeg jo sette nye mål Cheesy

Men jeg var i veldig god form før, og vet hva som skal til for å komme tilbake dit. Han vet ikke hvor god form jeg var i, turte ikke si det i starten, for regnet ikke med han ville tro meg. Og nå har det bare ikke blitt til at jeg har sagt det. Men han har begynt å skjønne at jeg veit hva jeg driver med, og ikke bare gjør det fordi han sier jeg skal.

Utlogget Lenem88

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 607
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 607

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #327 : 01. februar 2012, 13:37 »
Tusen takk, pent sagt Smiley
Målene nås veldig fort, imponerer meg selv og ikke minst MrPT stadig vekk... Og da må jeg jo sette nye mål Cheesy

Men jeg var i veldig god form før, og vet hva som skal til for å komme tilbake dit. Han vet ikke hvor god form jeg var i, turte ikke si det i starten, for regnet ikke med han ville tro meg. Og nå har det bare ikke blitt til at jeg har sagt det. Men han har begynt å skjønne at jeg veit hva jeg driver med, og ikke bare gjør det fordi han sier jeg skal.

Hehe.. Er vell greit å gi den informasjonen nå da? Slik at du kan få satt deg nye realistiske mål igjen. Etter at nåværende mål er nådd Smiley Flink er du uansett ! Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #328 : 01. februar 2012, 16:40 »
Hehe.. Er vell greit å gi den informasjonen nå da? Slik at du kan få satt deg nye realistiske mål igjen. Etter at nåværende mål er nådd Smiley Flink er du uansett ! Smiley
Skal nok det ja. Hvis jeg kjøper en pt pakke til så må jeg jo ha noen nye skikkelig gode mål, ikke bare å komme i form igjen liksom. Men vet ikke om jeg skal ha flere timer når de jeg har nå er oppbrukt.


Utlogget Lenem88

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 607
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 607

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #329 : 01. februar 2012, 16:47 »
Skal nok det ja. Hvis jeg kjøper en pt pakke til så må jeg jo ha noen nye skikkelig gode mål, ikke bare å komme i form igjen liksom. Men vet ikke om jeg skal ha flere timer når de jeg har nå er oppbrukt.



Ser den Smiley

Men du kan jo uansett lage deg noen gode mål for deg selv å nå? Smiley Selv uten hjelp fra PT Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!