Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 128870 ganger)

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #405 : 21. februar 2012, 23:14 »
Kjempe fine økter da Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #406 : 22. februar 2012, 07:39 »
Kjempe fine økter da Cheesy

Takk takk. Jeg gjør så godt jeg kan, jeg Cheesy

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #407 : 22. februar 2012, 07:47 »
Hvordan går det med prinsessa? Blir det noe avslappning på deg i dag? He he

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #408 : 22. februar 2012, 07:53 »
Hvordan går det med prinsessa? Blir det noe avslappning på deg i dag? He he
Prinsessa er blidest på morran, så er ikke sikker ennå. Hun er fortsatt skrekkelig snørrete, men hadde ikke feber da vi sto opp. Men treningsfri idag uansett. Og en tur til Mr. Kiropraktor Grin Lenge siden sist jeg var hos ham nå. Blir det litt teit å si at jeg gleder meg?

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #409 : 22. februar 2012, 10:16 »
Prinsessa er blidest på morran, så er ikke sikker ennå. Hun er fortsatt skrekkelig snørrete, men hadde ikke feber da vi sto opp. Men treningsfri idag uansett. Og en tur til Mr. Kiropraktor Grin Lenge siden sist jeg var hos ham nå. Blir det litt teit å si at jeg gleder meg?
Ha ha Grin Jeg liker at du gleder deg!!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #410 : 22. februar 2012, 10:24 »
Ha ha Grin Jeg liker at du gleder deg!!
Du gjør det ja. Ble fixet skikklieg, han fixet ankelen min som ikke har vært bra siden mandagen også. Og det er bra Cheesy

Ellers fikk jeg meg en skikkelig opptur på venterommet. Satt og prata med ei jente som tippa at jeg var nesten 10 år yngre enn jeg faktisk er. Nå er jeg ikke sånn at jeg går og spør folk hvor gamle de tror jeg er, men hun trodde jeg måtte ha vært fryktelig ung da jeg fikk guttungen, og når hun hørte hva jeg faktisk var ble hun veeeeldig overraska. Det var nesten like digg som å bli spurt om leg på polet Cheesy Sånn, måtte bare si de t Cheesy Cheesy Cheesy

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #411 : 22. februar 2012, 10:29 »
Du gjør det ja. Ble fixet skikklieg, han fixet ankelen min som ikke har vært bra siden mandagen også. Og det er bra Cheesy

Ellers fikk jeg meg en skikkelig opptur på venterommet. Satt og prata med ei jente som tippa at jeg var nesten 10 år yngre enn jeg faktisk er. Nå er jeg ikke sånn at jeg går og spør folk hvor gamle de tror jeg er, men hun trodde jeg måtte ha vært fryktelig ung da jeg fikk guttungen, og når hun hørte hva jeg faktisk var ble hun veeeeldig overraska. Det var nesten like digg som å bli spurt om leg på polet Cheesy Sånn, måtte bare si de t Cheesy Cheesy Cheesy
Ha ha!! Ja kjenner meg igjen Tongue Jeg har jo skikkelig 30 års krise om dagen, så når dama på polet spør om legg, eller vakta på et utested spør så blir jeg lykkelig Cheesy ha ha

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #412 : 22. februar 2012, 10:32 »
Jepp, ikke sant. Det som er så kjipt er at sånt skjer når jeg er alene, ikke når mannen min er med. Han tror aldri på meg nemlig. Og mobber meg stadig for alderen, han er nemlig 3 år yngre enn meg Cheesy

Men 30 årskrise... hehe, den er jeg ferdig med for lenge siden. Men du har kanskje ikke fylt 30 ennå, du?

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #413 : 22. februar 2012, 10:53 »
Jepp, ikke sant. Det som er så kjipt er at sånt skjer når jeg er alene, ikke når mannen min er med. Han tror aldri på meg nemlig. Og mobber meg stadig for alderen, han er nemlig 3 år yngre enn meg Cheesy

Men 30 årskrise... hehe, den er jeg ferdig med for lenge siden. Men du har kanskje ikke fylt 30 ennå, du?
Jeg tror på deg da!! Jeg blir 30 i mai Cheesy

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #414 : 22. februar 2012, 19:59 »
Du gjør det ja. Ble fixet skikklieg, han fixet ankelen min som ikke har vært bra siden mandagen også. Og det er bra Cheesy

Ellers fikk jeg meg en skikkelig opptur på venterommet. Satt og prata med ei jente som tippa at jeg var nesten 10 år yngre enn jeg faktisk er. Nå er jeg ikke sånn at jeg går og spør folk hvor gamle de tror jeg er, men hun trodde jeg måtte ha vært fryktelig ung da jeg fikk guttungen, og når hun hørte hva jeg faktisk var ble hun veeeeldig overraska. Det var nesten like digg som å bli spurt om leg på polet Cheesy Sånn, måtte bare si de t Cheesy Cheesy Cheesy

Det kan da ikke komme som et sjokk for deg at hun trodde du var 10 år yngre enn det du er? Sånn som du trener og står på!! Heldig du som har en så kjekk kiropraktor, lurer på hvordan han ser ut under genseren? Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #415 : 22. februar 2012, 21:19 »
Du lurer på det ja... det gjør ikke jeg lenger.
Uff, det hørtes helt feil ut. Jeg har ikke sett hvordan det ser ut under nemlig...  Men han er ikke sånn supertrent muskeltype. Mer sånn vanlig. Mest kjekk å se på fra halsen og opp.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #416 : 22. februar 2012, 21:21 »
 Grin Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #417 : 23. februar 2012, 11:56 »
Da er jeg hjemme etter styrketest med pt. Fikk ikke løpt, har for vondt i ankelen. Skal gjøre det en dag jeg er bra igjen. Men fikk gjort de andre tinga, og han var stort sett veldig fornøyd. Merkbar framgang. Han sa noe sånt som at med kunder som meg så såg han at han kunne jobben sin. Og det får en si, det kan han.

Ble ellers en kort brystøkt og litt biceps som til tross for forholdsvis lette vekter ble grisetung etter de styrketestene.

Flies
20kg x alt for mye. jeg telte ikke. Men var 3 sett

Skråbenk m/hantler etterpå... rett og slett katastrofe
12,5kg x 10
10kg x 10
8kg x 10

Bicepscurl
6kg x alt for mye og sjuk pump.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #418 : 23. februar 2012, 12:18 »
Flink du er!! Skal virkelig si at du har jobet altså, håper anklen snart er pigg da!! Og snart må jeg få noen bilder i PM Grin

Kom en PT bort til meg i dag, til og med han så at jeg var forbannet over teknikken Huh Men dog, jeg tenkte på deg med en gang Grin Han her er jo veldig digg og vet han har bra resultater med andre jeg kjenner...men jeg bytter jo senter om en uke så kjøper ikke noe der nå nei Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #419 : 23. februar 2012, 12:24 »
Flink du er!! Skal virkelig si at du har jobet altså, håper anklen snart er pigg da!! Og snart må jeg få noen bilder i PM Grin

Kom en PT bort til meg i dag, til og med han så at jeg var forbannet over teknikken Huh Men dog, jeg tenkte på deg med en gang Grin Han her er jo veldig digg og vet han har bra resultater med andre jeg kjenner...men jeg bytter jo senter om en uke så kjøper ikke noe der nå nei Smiley
Jeg kjøpte nye PT timer idag jeg... enda jeg er sinna på han jeg har brukt. Men det funker. Likevel, det er vel gjerne en forutsetning å trene på senteret PTen er da... Kan jo være noen flinke dit du bytter til, og de er kanskje ikke så dyre heller? For ElixiaPTtimer koster faen meg skjorta!
Fikk du gode teknikktips av PTen da?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!