Skrevet av Emne: den store tattoo tråden  (Lest 233971 ganger)

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Sv: den store tattoo tråden
« #45 : 10. mars 2007, 19:14 »
Kommer det bilder i helgen da Mystique? Tongue
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: den store tattoo tråden
« #46 : 10. mars 2007, 19:20 »
AD: Din tattoo? Sinnsykt rå Smiley

Jepp! Takk skal du ha.. Smiley Egentegnet skisse basert på et par detaljer fra litt forskjellig,  som tatovør fikset på og gjorde til ferdig produkt. Veldig fornøyd med den der!
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Sv: den store tattoo tråden
« #47 : 19. april 2007, 17:42 »
Har tatt den nå. Er storfornøyd.
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget inf3rn0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 146

Sv: den store tattoo tråden
« #48 : 19. april 2007, 17:48 »
Kul tattoo Germ! Smiley

Utlogget Leieboern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 620
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 620

Sv: den store tattoo tråden
« #49 : 19. april 2007, 20:40 »
tøff tattoo Germ Wink

Utlogget ark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: den store tattoo tråden
« #50 : 20. april 2007, 02:15 »
...

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Sv: den store tattoo tråden
« #51 : 20. april 2007, 12:34 »
Bra tattoo germ Smiley - legg inn bilde når den er helet helt også da Cheesy forandre seg litt etterhvert nemlig.  Skal du fylle ut noe med farger el.l etterhvert eller? Hra blitt litt hekta på å " fylle ut" mine nemlig hehe - sandy sin feil!! Før villse jeg bare ha sorte/ skyggede, men etter at sandy fikset den gamle på skulderen + laget den nye og fikk ganske frie tøyler er jeg blitt mer glad i farger så skal få fikset den jeg har på korsryggen når jeg får råd Cheesy

( åååå den som kunne vinne i lotto! Undecided har lyst på massevis av nye tattoveringer biggrin men andre ting som må prioriteres først Sad og pengene strekker ikke til til alt *sukk*)

Men hvorfor har du tattovert den greske bokstaven phi (f) - noe spesiell grunn? ( nysgjerrig ::biggrin:Smiley

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: den store tattoo tråden
« #52 : 20. april 2007, 15:08 »
hadde jeg vært økonomisk sikret resten av livet hadde jeg ikke sett ut !!!! hehe


FET TATTOO GERM!!!!
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
Sv: den store tattoo tråden
« #53 : 20. april 2007, 16:33 »
Bra tattoo germ Smiley - legg inn bilde når den er helet helt også da Cheesy forandre seg litt etterhvert nemlig.  Skal du fylle ut noe med farger el.l etterhvert eller? Hra blitt litt hekta på å " fylle ut" mine nemlig hehe - sandy sin feil!! Før villse jeg bare ha sorte/ skyggede, men etter at sandy fikset den gamle på skulderen + laget den nye og fikk ganske frie tøyler er jeg blitt mer glad i farger så skal få fikset den jeg har på korsryggen når jeg får råd Cheesy

( åååå den som kunne vinne i lotto! Undecided har lyst på massevis av nye tattoveringer biggrin men andre ting som må prioriteres først Sad og pengene strekker ikke til til alt *sukk*)

Men hvorfor har du tattovert den greske bokstaven phi (f) - noe spesiell grunn? ( nysgjerrig ::biggrin:Smiley

Må se det litt an først, hvordan den blir når alt er "normalt". (Hår vokst ut igjen osv Wink )


Du spurte hvorfor phi? Hele tattoveringen har en rimelig syk forklaring fra min side, på grensen til det tipper over, men jeg kan forklare deler av den. Wink Phi er symbolet for det gyldne snitt. Og det er noe jeg er veldig fascinert over. (Ta bare å se på lengden av leddene på fingrene dine, albuen i forhold til armen din, navelen i forhold til total høyden, rammer på bilder osv). I tilleg blir symbolet brukt mye i fysikk og matte, og det er fag som jeg trives meget godt i. Wink

I tilleg tenkte jeg som så at "alle" tattoverer kinesiske tegn og bokstaver, så jeg tenkte jeg skulle tattovere en bokstav fra et annet sted. Og jeg syns phi var en av de kuleste bokstaven (samtidig som ikke ALLE visste hva det var, i motsetning til fks alpha og omega). Når bokstaven i tilleg betydde det gyldne snitt var det liten tvil. Smiley

...det var bare begynnelsen. Tongue
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Sv: den store tattoo tråden
« #54 : 20. april 2007, 19:19 »
onakosano: hehe godt vi ikke er stinn i penger begge to da tenker jeg Wink regner vel med at iallefall hele ryggen min blir dekket etterhvert og at det kommer noe noe på legger og overarmer også kanskje... Cheesy og jeg som for ti år siden bare skulle ha et pittelite kinesiks tegn på skulderen hehe...jaja så feil kan man ta. tattoveringene mine ender nesten alltid opp dobbelt så store som egentlig tenkt Huh blush ( Sandy sin feil! Grin)

Germ: ja du har jo nevt dette at du ville studere fysikk og slikt hvis jeg ikke husker feil? så det ante meg at det kanskje var derfor. Nå må jeg innrømme at jeg måtte sjekke hv bokstaven egentlig var - husket jeg hadde sett den et sted men ikke hva den stod for - og at jeg heller ikke visste dette med det gylne snitt ( har vel hørt om det,men.... what) Artig og kult hva det iallefall - det viktigste er jo at du har funnet noe som betyr  noe for deg Cheesy

Er så pass "kjedelig" jeg hehe at jeg valgte kinesiske tegn what men har valgt tegn som står for verdier/ egenskaper som er viktig for meg Cheesy kommer vel fler av den sorten også etterhvert Smiley
+ en hel masse andre tegn og symboler  biggrin

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: den store tattoo tråden
« #55 : 20. april 2007, 19:28 »
Har tenkt på å ta en med en hvit tiger og evt ei naken dame som ligger ved siden av den men finner ikke igjen det motivet jeg hadde sett på er det noen som har noen bilder liggenes som kunne linke det her?

Mvh Thelittleotherone

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Sv: den store tattoo tråden
« #56 : 20. april 2007, 19:33 »
Naken dame? hehe - tenk når du blir gammel og huden din like så - blir ikke mye lekker den tatoverte damen da Wink

hold deg til den hvite tigeren du Wink ellers kan du sjekke på www.letsbuzz.no både thomas og jannicke har iallefall laget en del dametatoveringer og Thomas ser ut til å være dyktig på å tattovere tigre.

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: den store tattoo tråden
« #57 : 20. april 2007, 22:42 »
Tenkte på en liggende tiger med ei naken dame i fanget eller hva jeg skal kalle det^^

Men takk får linken:)

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Sv: den store tattoo tråden
« #58 : 21. april 2007, 12:14 »
ja hver sin lyst Wink finn noe du liker og som du tenker du kan trives med resten av livet.

Utlogget FrankFrankFrank

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 241
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 241

  • Mine veier er uransakelige
Sv: den store tattoo tråden
« #59 : 30. april 2007, 16:33 »
Jeg har ikke no kamera hos meg, men skal se om jeg får tatt et bilde senere i dag.

Jeg er litt treig, men her er i hvertfall et bilde av min enkle kinesiske drage. Ble ræva kvalitet da med mobil og selvutløser...  :Smiley
FWWM

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!