Skrevet av Emne: PingleEspens vei til 600 - bøyfilm s. 56  (Lest 96004 ganger)

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg! Nye bilder side 5!
« #60 : 07. august 2007, 23:39 »
Ja.. Nå har jeg tatt noen bilder, og håper dere kan se framgangen fra ett tidligere bilde, nå må jeg bare få lagt dem ut her nå.

Skal vi se da...

Ryggen:
 http://

Høyrearmen min:
 http://

Bryst/mage:
 http://

Bicepsen:
 http://

Helkropps:
 http://

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #61 : 08. august 2007, 01:19 »
Du må spise mer. Wink
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #62 : 08. august 2007, 01:21 »
Jeg spiser mye, men hvis du leser en side lengre bak i loggen skjønner du hvorfor vekta ikke går opp Tongue Natta! Snakkes i morra Cheesy

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #63 : 08. august 2007, 02:12 »
Espen...

Veit du... når jeg så beina dine nå(?), tittet jeg på avataren din for å lese din 1RM i knebøy, og jeg undret litt faktisk, på hvordan i helvete du kunne være så sterk i knebøy. 

Gutt... låra dine var ikke stort grovere enn nakken din. (Tongue)

Du må ikke bli som meg vettu, en sopp.

Ellers så var det jo ikke så gæli' alt dette andre med tanke på at du bare er 15 år. Dette blir bra hvis interessen holder seg!
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #64 : 08. august 2007, 09:04 »
Espen...

Veit du... når jeg så beina dine nå(?), tittet jeg på avataren din for å lese din 1RM i knebøy, og jeg undret litt faktisk, på hvordan i helvete du kunne være så sterk i knebøy. 

Gutt... låra dine var ikke stort grovere enn nakken din. (Tongue)

Du må ikke bli som meg vettu, en sopp.

Ellers så var det jo ikke så gæli' alt dette andre med tanke på at du bare er 15 år. Dette blir bra hvis interessen holder seg!

Ja, jeg har vel kanskje litt mer enn 70kg inne i knebøy også, men trener det så sjeldent, siden jeg ikke liker å trene beina Tongue Var for liksom.. 3mnd siden den 1rm i knebøy ble tatt, har trent knebøy bare 5-6 ganger siden da. Hehe.

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #65 : 09. august 2007, 09:32 »
Har bestemt meg for å prøve å perse på knebøy snart, må bare trene det litt mer Smiley Når det gjelder benken vil jeg gjerne ha 90kg innen høsten og 130 i markløft hadde også vært fint Smiley

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #66 : 09. august 2007, 18:00 »
Torsdag 9 August.

Dagens trening:

Benkpress:
60*5(oppvarming)
70*5(oppvarming)
75*2*6
Chins:
4*4
Markløft:
60*8*3
Og litt underarmstrening i dag også Smiley



Vurdering:
Var ei god økt, benken var meget tung, kjørte de to siste settene på failure, ellers så var det veeeeeeeeeelllldiiiig lett markløft i dag, siden jeg fortsatt har vondt i ei tå  what

Utlogget nad

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #67 : 09. august 2007, 19:33 »
Har bestemt meg for å prøve å perse på knebøy snart, må bare trene det litt mer Smiley Når det gjelder benken vil jeg gjerne ha 90kg innen høsten og 130 i markløft hadde også vært fint Smiley

Bra med mål,men husk å trene beina.Må til det om du skal øke i markløft.Er ikke så glad i å trene beina selv,men jeg gjør det uansett.Ellers blir helhets inntrykket av kroppen ikke så veldig pent..

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #68 : 09. august 2007, 19:38 »
Ja.. Jeg er klar over det at bena er det mest viktige, alle old-timerne på studioet sier at bøy og mark er førsteprioritet, da kommer alt det andre mye fortere også.  Grin

bjornen5

  • Gjest
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #69 : 17. august 2007, 05:37 »
Du har ihvertfall masse potensiale, så du får bare stå på fremover. Det er nå du er i den største vekstfasen i livet, så det er viktig å utnytte denne Wink
Ser du har fått hjelp til å sette opp et ordentlig treningsprogram. Muligens noe av det smarteste du har gjort..  biggrin
Nå har jeg ikke fått helt oversikt over hva du vil oppnå med treningen din, om det er å legge på deg muskelmasse eller bli sterk i benk, bøy og mark?? Hvis det er mer masse du vil oppnå kan det nok lønne seg å senke belastningen og øke rep-antallet en smule.

Det du kan rette på i fortsettelsen er å prioritere beina. Ser desverre alt for mange som har "glemt" beina og blir etterhvert seende ganske merkelige ut. Knebøy er forresten verdens beste øvelse. Ikke bare er den best på beina, men den hjelper også på med å styrke støttemuskulaturen i store deler i resten av kroppen også.. BØY ER GØY  Knebøy

Du må spise mer. Wink

Jeg spiser mye, men hvis du leser en side lengre bak i loggen skjønner du hvorfor vekta ikke går opp Tongue Natta! Snakkes i morra Cheesy

Fordi du spiser junk-food og brødskiver ?? Skjønte ikke helt den der.. Hadde jeg vært deg hadde jeg hørt med noen som kunne sette opp et matprogram for deg, slik at du når målene dine. Finnes mange både her på forumet og ute på de tusen gym som kan hjelpe deg med dette..

Lykke til videre ihvertfall

 >Cheesy >Cheesy >Cheesy

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #70 : 19. august 2007, 09:19 »
Det blir stort sett bare junkfood er jeg redd  :Smiley  Ok, jeg må få sagt en ting, jeg er vel kanskje i den alderen der guttene tar på seg rosa pannebånd og pumper biceps forran speilet på studioet, men jeg er ikke en slik person, jeg vil mye heller bli sterk som en bjørn enn å se ut som en. Jeg har også blitt fortalt tidligere at knebøy og markløft er det viktigste, er flere erfarne løftere som forteller meg det at om jeg trener mye av de to, så kommer automatisk resten også Cheesy Anngående kostholdet, jeg er litt slapp på det der, men nå begynner skolen igjen, og da er jeg selvsagft mindre på jobb, så satser på å få ett bedre kosthold utover, skal jo gå opp 10kg Cheesy

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #71 : 21. august 2007, 21:43 »
Da var det trening igjen.. loggfører to treninger i dag siden jeg ikke rakk å føre i går pga jobb  what



Mandag 20 august 2007

Benk med manualer:
20kg*8
25kg*5
30kg*5*5

Chins:
4*4

Knebøy:
60*8
70*5*5

Rygghev:
15*3


Tirsdag 21 august 2007

Chins:
4*4

Dips:
8*4 med 10kg ekstra i belte.

Pushdowns:
5*3 (på nr 7 på stativet, veit ikke hvor mye det er)

Benkpress:
70*2*2 Måtte bare leke meg litt etter å ha spottet en venn som reppet seg ut på 100kg.. følte meg liten da   Help

Også ble det noe underarmstrening, jeg føler at de er så små så prøver å bygge dem litt større Smiley

Vurdering:
Mandagen gikk vel relativt greit, handtlene var vel ganske tunge, men de gikk jo opp.
Tirsdagen var jeg veldig stiv og støl etter knebøy og benk på mandag så tok det litt med ro, håper på å være kvitt stølheta på torsdag når jeg skal dra noe mark >Cheesy Relativt greie økter! Cheesy


Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #72 : 22. august 2007, 21:52 »
Onsdag 22 august 2007

I dag var det dårlig trening.. men litt ble det..

Dips:
4*8

Chins:
4*4

Stangroing:
50kg*5*5

også tok jeg ett sett med 30kgs manualer på 4 reps for å irritere min storebror som ikke klarte 2 engang Tongue FYI: Han er 2m høy og er 3 år eldre enn meg Cheesy

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #73 : 25. august 2007, 23:48 »
Lørdag 25 august 2007.

Jaja.. Da var det trening igjen, i dag sto jeg opp tidlig og trente kl 11. Var virkelig gøy, var full av energi.

Chins:
5*5

Dips: (15kg ekstra mellom beina)
5*5

Markløft:
60kg - 8*2
100kg - 5*5

Smalbenk:
60kg - 5*3

Også ble det en del skravling med gymlæreren på studioet i dag  :Smiley (Som vanlig)

Vurdering: Meget god økt, marken gikk bra, men hadde seriøst magesyresmak i munnen.. Jeg gulpa nesten opp på siste settet. Fikk i meg godt med mat på morgenen og jeg mekrer forskjell på dagsformen når jeg gjør det Smiley

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Espens logg. Nye bilder side 5!
« #74 : 28. august 2007, 17:07 »
Tirsdag 28 august.

Ja, nok en trening.


Chins:
4*4

Benkpress:
72,5*2*4

Knebøy:
40kg*20

Vurdering: Ja ble ei lita økt i dag også, hadde med noen kompiser så ble mye prating og tulling, og selvsagt showliftet jeg litt for å vise meg litt fram  >Cheesy  Men er lite trøkk i benken om dagen, men aldri så gæli at det ikke er godt for noe, knebøyen var skikkelig knall i dag Cheesy Men Men... Må prøve å få satt i  gang med ett SKIKKELIG kosthold, bli en del vann og grovt brød, men drikker minst en cola om dagen fortsatt. Er ikke bra. Noen tips?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!