Skrevet av Emne: Vandrepølsa`s Rock`n Rolla treningslogg-dagsformbilde s.161  (Lest 268627 ganger)

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #255 : 04. november 2007, 03:38 »
råskinn du Smiley
Jo, takk i like måte Grin (har lest litt i loggen din)
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #256 : 04. november 2007, 04:15 »
Sarkoidose ...

Leste det du skrev. Aldri hørt om denne sykdommen før, men høres ikke noe godt ut.

Skal tenke på det du skrev neste gang jeg har skikkelig vondt i skulderen min. Mine problemer er for ingenting å regne mot dine.

Beundringsverdig innstilling.

Hilsen en imponert Mr.Trening.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #257 : 04. november 2007, 11:23 »
Ja, eneste måten å holde dritten unna på, er å kjøre på Grin Eneste som hjelper. Kjør på du også Grin Og ikke minst: lykke til!!
Det fantastiske er hva man får beskjed om fra revmatologen-iallefall jeg... Fikk beskjed om å ta det med ro og ikke trene så mye, men å kanskje tøye og løpe litt... Fikk også beskjed om at dette er noe som vil plage meg resten av livet og at jeg på sikt må tenke tanken om å gå ned i arbeidsprosent.  Hørt på makan for en gjøk.

Faktum er at kroppen min aldri har vært bedre som etter at jeg begynte på igjen med styrkeløft.    Det er tydelig at dette er noe kroppen tåler så lenge man lytter til signalene.  I sommer hadde jeg en måned fri fra vekttrening og var stiv som en stokk igjen med en gang.Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Zuul

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #258 : 04. november 2007, 12:05 »
Jo, takk i like måte Grin (har lest litt i loggen din)

jeg er bare en tulling som ødelegger meg selv Grin. Du er derimot en person med uovertruffen innstilling, som alle kan lære av.


Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #259 : 04. november 2007, 14:41 »
Sarkoidose ...

Leste det du skrev. Aldri hørt om denne sykdommen før, men høres ikke noe godt ut.

Skal tenke på det du skrev neste gang jeg har skikkelig vondt i skulderen min. Mine problemer er for ingenting å regne mot dine.

Beundringsverdig innstilling.

Hilsen en imponert Mr.Trening.
Så lenge jeg er i stand til å holde meg i form, går det faktisk ganske bra Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #260 : 04. november 2007, 14:46 »
Det fantastiske er hva man får beskjed om fra revmatologen-iallefall jeg... Fikk beskjed om å ta det med ro og ikke trene så mye, men å kanskje tøye og løpe litt... Fikk også beskjed om at dette er noe som vil plage meg resten av livet og at jeg på sikt må tenke tanken om å gå ned i arbeidsprosent.  Hørt på makan for en gjøk.

Faktum er at kroppen min aldri har vært bedre som etter at jeg begynte på igjen med styrkeløft.    Det er tydelig at dette er noe kroppen tåler så lenge man lytter til signalene.  I sommer hadde jeg en måned fri fra vekttrening og var stiv som en stokk igjen med en gang.Smiley

Overlegen på lungeavdelingen er overbevist om at hadde det ikke vært for at jeg har drevet med idrett siden jeg var guttunge, ville jeg sitti i rullestol nå, i beste fall. Det samme mener de andre legene. Det er et lite paradoks til alle som sier: "Er jo ikke rart morten ble syk, siden han trener så mye" Gjett om de tok feil Grin

Og ja, treningen holder meg på bena, uten tvil!
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #261 : 04. november 2007, 14:50 »
jeg er bare en tulling som ødelegger meg selv Grin. Du er derimot en person med uovertruffen innstilling, som alle kan lære av.



He, he, det er dine ord Smiley Er ikke enig med deg der. Du virker absolutt ikke som noen tulling. Litt skrullete kanskje, men der er vi i så fall to Grin Ha, ha, neida, Vi har nok en del å lære, og lære bort alle og enhver tenker jeg.
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget mizuno

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #262 : 04. november 2007, 15:29 »
Hei på deg, Gamle Ørn!
Jeg er bare innom og spionerer litt...
Hilsen Trollet fra Strømmen Shocked)

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #263 : 04. november 2007, 16:48 »
fint sagt morten.stemmer om alle det

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #264 : 04. november 2007, 16:58 »
Hei på deg, Gamle Ørn!
Jeg er bare innom og spionerer litt...
Hilsen Trollet fra Strømmen Shocked)
Hei Cheesy Ligger som et slakt jeg nå.... Var i 30års lag i går. Må finne formen før Eva kommer hjem fra moren sin Tongue Du får se å legge ut en liten treningslogg du også! Du som er treningsmesteren woot
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Ensomme Arm

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 646
  • Honnør: 119
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 646

  • Alt går!
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #265 : 04. november 2007, 17:44 »
Men når alt kommer til alt, så driiiter jeg en lang marsj i denne sykdommen. Den klarer ikke å hindre meg i å bli sterk, eller trives med livet. Men det aller viktigste! Den hindrer meg ikke å ta meg av datteren min som jeg har foreldreansvaret for Cheesy

Er ikke bekymret for fremtiden, da jeg ikke får gjort noe fra eller til uanstett. Setter man seg ned å sturer, blir man ihvertfall syk. Slike folk er det verste jeg vet!!! >Cheesy

Håper du/dere ble klokere av dette? Hvis ikke er det bare å fyre løs!!


Honnør!
Kunne ikke sagt bedre selv! Har havnet i en ikke veldig ulik situasjon, og det å sette seg ned og sture og tenke for mye, fører ikke til noe annet enn mere vondt. En merker hva familiemedlemmer og kamerater virkelig er verdt når en havner i slike situasjoner.  Gi gass,alt går!  >Cheesy
'262,5-55-100   Alt går!

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #266 : 04. november 2007, 18:13 »
Honnør!
Kunne ikke sagt bedre selv! Har havnet i en ikke veldig ulik situasjon, og det å sette seg ned og sture og tenke for mye, fører ikke til noe annet enn mere vondt. En merker hva familiemedlemmer og kamerater virkelig er verdt når en havner i slike situasjoner.  Gi gass,alt går!  >Cheesy

Hei, og takk for honnør! Honnør tilbake forresten! Ja, husker godt å ha lest at du også har kommet i en lei situasjon (motorsykkelulykke?) Prøvde å finne tilbake til hva som stod om det, men uten hell. Uansett håper jeg det går bedre med deg, og at du har mulighet for å trene, og eventuellt komme tilbake til styrkeløft? Det ville være flott i såfall!! Det som faktisk har hemmet meg mest de siste to årene er prolapsen min. Den ser ut til å måtte gi tapt, så nå blir det hardkjør i bøy og mark utover Cheesy

Vi gir oss aldri >Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Zuul

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #267 : 04. november 2007, 18:26 »
Jeg håper jeg klarer å holde en sånn tankegang som dere to om jeg selv skulle være uheldig og bli ramma av noe annet enn meg selv Smiley

Rått med folk som står på og ikke lar motgang ta knekken på dem

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #268 : 04. november 2007, 18:26 »
Hei du.

Jeg kjenner faktisk ganske godt til sykdommen din sarkoidose og har levd tett, tett inntil en som fikk diagnonsen. Han fikk også beskjed om mulig lungekreft, men fikk straks kontrabeskjed. Jeg skal ikke gå innpå detaljer om min opplevelse av situasjonen men heller berømme deg!

Jeg blir nesten litt rørt her jeg ser livsgleden din og optimismen skinne gjennom det du skriver! Det er på langt nær alle som greier å takle en slik slu sykdom som dette...

Inspirerende er det.

Men nok føleri nå..Smiley

Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget mizuno

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #269 : 04. november 2007, 18:35 »
Hei Cheesy Ligger som et slakt jeg nå.... Var i 30års lag i går. Må finne formen før Eva kommer hjem fra moren sin Tongue Du får se å legge ut en liten treningslogg du også! Du som er treningsmesteren woot

Nåja, jeg vet ikke hvem som er treningsmesteren her, jeg...    Ble en liten tur ut på meg i går også, men jeg kjørte som vanlig.  I seng kl 01, og frisk og rask på trening i dag tidlig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!