Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 71771 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #255 : 30. oktober 2008, 22:32 »
Hva i helvete skjer med det norske ordspråket i dag? Har Norge gått tom for norsklærere..? :/
Ordspråk er noe annet enn språk, og det skal bare være ett tegn på slutten av en setning. Korrekt setning her kan være:
"Hva i helvete har skjedd med det norske språket? Har Norge gått tom for norsklærere?"

Wink Grin

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #256 : 30. oktober 2008, 22:32 »
Mer enig kan jeg ikke bli Egil:-) Honør til deg. Smiley

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #257 : 30. oktober 2008, 22:42 »
Hvordan vet du om de som har skrevet krasst til Geir har fått PM fra meg eller ikke?
Tror du jeg rapporterer til deg hver gang jeg sier ifra til noen at nok er nok? Wink

Og hvis du tenker på at innleggene ikke er slettet. Vel.... dette forumet er ikke like overbeskyttende som andre. Stikker du frem nakken her og slenger med leppa eller roter i et vepsebol, så får du tåle litt krutt tilbake. Forumet er for de som tåler det.

If you can't take it.... well Smiley
Det er så jævlig stor forskjell på hva moderatorer fjerner så dette stemmer ikke i det hele tatt.  I noen tilfeller så blir ett fullstendig uskyldig innlegg fjernet og i en annen tråd blir "alt" godtatt.
Noen ganger sitter jeg igjen med det inntrykk at det temaet som den aktuelle moderator liker eller brenner for forsvarer den ene parten med nebb og klør, det kan da bli utdelt
advarsler/PMer eller banning urettferdig.  Omtrent som en partisk dommer i en fotballkamp.

Jeg synes dere moderatorer bør finne frem kaffekanna, sette frem godkakene og møtes engang FACE2FACE for å diskutere deres selvpålagte regler bedre.
Det virker som om det meste er tilfeldig på meg iallefall.
Beklager offtopicen og jeg håper dette kan få stå.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Optimus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #258 : 30. oktober 2008, 22:44 »
Honnør til aktiviteten!
Kniven i hjertet og du har skylda for du slo opp i fylla.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #259 : 30. oktober 2008, 22:52 »
Det er så jævlig stor forskjell på hva moderatorer fjerner så dette stemmer ikke i det hele tatt.  I noen tilfeller så blir ett fullstendig uskyldig innlegg fjernet og i en annen tråd blir "alt" godtatt.
Noen ganger sitter jeg igjen med det inntrykk at det temaet som den aktuelle moderator liker eller brenner for forsvarer den ene parten med nebb og klør, det kan da bli utdelt
advarsler/PMer eller banning urettferdig.  Omtrent som en partisk dommer i en fotballkamp.

Jeg synes dere moderatorer bør finne frem kaffekanna, sette frem godkakene og møtes engang FACE2FACE for å diskutere deres selvpålagte regler bedre.
Det virker som om det meste er tilfeldig på meg iallefall.
Beklager offtopicen og jeg håper dette kan få stå.
Denne tråden kan neppe gå mer off topic enn den allerede har gjort. Smiley

Jeg kan stort sett bare snakke for meg selv, og jeg omgjør ingenting som andre moderatorer gjør. Vi har et subforum som brukes til de diskusjonene du snakker om, men så lenge det er forskjellige som modererer, så vil det jo bli forskjellige reaksjoner.

Vet ikke om du har merket det, men jeg liker å la krangling og kjefting stå, fordi jeg syns ikke kjefting og skit gjør noe når to krangler.
Men jeg liker ikke å henge ut folk som ikke deltar i diskusjonen og kan forsvare seg eller krangle med.

Jeg er altså ikke for å stanse argumentasjon og litt småkjekling. Stort sett fjerner jeg ting som er overdrevent vulgært, ondsinnet eller spamming i loggene til folk og slikt.

Hvis du har problemer med en hårsår moderator eller at en av oss fjerner innleggene dine, så råder jeg deg virkelig til å maile eller sende en pm til meg, for det er liksom vanskelig å vite om ting når man ikke får beskjed. Og det samme med ting som vi IKKE reagerer på. Det går an å trykke på "rapporter innlegg", så har man brukt brøkdelen av et sekund på å gi et signal ihvertfall. Wink

Og du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å melde deg frivillig til å bistå med moderering, så kan du få ta i et tak! Wink *kyss og klem*

Ha en velsignet aften Smiley

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #260 : 30. oktober 2008, 22:52 »
Kan jeg få en honnør også?

Bare sånn for gamle dagers skyld?

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #261 : 30. oktober 2008, 23:05 »
tynn  Grin

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #262 : 30. oktober 2008, 23:08 »
Denne tråden kan neppe gå mer off topic enn den allerede har gjort. Smiley

Jeg kan stort sett bare snakke for meg selv, og jeg omgjør ingenting som andre moderatorer gjør. Vi har et subforum som brukes til de diskusjonene du snakker om, men så lenge det er forskjellige som modererer, så vil det jo bli forskjellige reaksjoner.

Vet ikke om du har merket det, men jeg liker å la krangling og kjefting stå, fordi jeg syns ikke kjefting og skit gjør noe når to krangler.
Men jeg liker ikke å henge ut folk som ikke deltar i diskusjonen og kan forsvare seg eller krangle med.

Jeg er altså ikke for å stanse argumentasjon og litt småkjekling. Stort sett fjerner jeg ting som er overdrevent vulgært, ondsinnet eller spamming i loggene til folk og slikt.

Hvis du har problemer med en hårsår moderator eller at en av oss fjerner innleggene dine, så råder jeg deg virkelig til å maile eller sende en pm til meg, for det er liksom vanskelig å vite om ting når man ikke får beskjed. Og det samme med ting som vi IKKE reagerer på. Det går an å trykke på "rapporter innlegg", så har man brukt brøkdelen av et sekund på å gi et signal ihvertfall. Wink

Og du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å melde deg frivillig til å bistå med moderering, så kan du få ta i et tak! Wink *kyss og klem*

Ha en velsignet aften Smiley
Det er jo nettopp det du skriver her som er problemet i mine øyne. Du gjør en ting mens en annen moderator gjør en annen ting? Altså din "stil" er å la krangelen gå mens en annen moderator stopper ting etter en filleting. Du kan se dialogen mellom meg og Slux i helga så kan du se hva ett godt eksempel er.... Der ble ting rapportert og til de grader debattert til og med i en egen tråd. Les den og gråt.
Dette er ikke noe direkte angrep på deg, men på måten dere behandler hver enkelt "sak" på.

Jeg er foresten en altfor stor kverulant til å moderere noe som helst. Bare spør Kikki.

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #263 : 30. oktober 2008, 23:11 »


Doping var her lenge før alle var til



da vet vi hva som kom først, ikke høna, og ikke egget.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #264 : 30. oktober 2008, 23:16 »
I boksing hjelper ikke dop noe særlig, arild er vel så sterk en bokser trenger å være? Sier ikke at han bruker/brukte blablabla osv, men at det uansett ikke hjelper så mye å løfte litt mer i benken for å forbedre deg som bokser liksom.

Sykt eksplosiv er han vel og. Trenger vel kun å fokusere på teknikk og generell og lokal utholdenhet.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #265 : 30. oktober 2008, 23:17 »
Er ekstremt lite misunnelig på selvinnsikten og selvrespekten til de som står hjemme og trykker sprøyter inn i skinka si for at de skal kunne vagge rundt som helter i en verden der mannlighet består av antall gram på ankerkjedet og antall kg på stanga. (For ikke å glemme antall helfrekke gasp-outfits en måtte være i besittelse av)

Kanskje er dere usikre på hvem dere egentlig er under den solariumsbrune, tribaltatoverte huden. Kanskje lurer dere på hva pokker dere har i livet dersom dere ikke er store og sterke. Kanskje er dere noen redde små gutter innerst inne, som ikke tør å face livet head on?


PS trusler kan tas direkte i tråden :-)







 rofl

Jeg har ofte lurte på hvorfor jeg tok den tribalen...
Nå har jeg svaret.

Skal henge i litt mer på solingen også.

Halslenka er 430g og armbåndet 110g.

Pass deg!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Nuffe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #266 : 30. oktober 2008, 23:31 »
Styrkeløftere må være de mest misslykkede, talentløse og sytete trollene i verden. Når de ikke klager over doping og at folk er sterkere og ser bedre ut enn de (noe 99,9% av verdens befolkning gjør), så er de jammen meg begynt å klage til moderatorene over upassende innlegg som en drittunge klager til sin mor når noen har putten sne i nakken hans. Mer sytete og hjelpeløse skapninger skal man lete lenge etter.

Finnes jo faktisk oppegående styrkeløftere i Norge, et tips til dem er å putte knebøydrakta i kjeften på de smellfeite forumtrollene som ødelegger ryktet til styrkeløftere. Burde være mulig å få de utestengt fra forbundet så mye som de ødelegger for idretten. Geir Molbo gjør like mye negativt for styrkeløftforbundet som Martin Schanke gjorde for FRP.

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #267 : 30. oktober 2008, 23:32 »
Geir M, er vel ikke styrkeløfter? Står i allefall ikke på noen resultatlister som jeg klarer å se.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Nuffe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #268 : 30. oktober 2008, 23:34 »
Geir M, er vel ikke styrkeløfter? Står i allefall ikke på noen resultatlister som jeg klarer å se.

Han er vel så svak at de vil ikke ha han med på listene.

Utlogget adonis84

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #269 : 30. oktober 2008, 23:35 »
Steng tråden av respekt for Haugen...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!