Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171232 ganger)

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Jeg har en person å takke for dette, jeg sier det nok en gang; Tusen takk Daniel Myrvold Smiley

Såklart har støtten rundt meg her på treningsforum vært en enorm motivasjonsfaktor for å faktisk sette igang den prosessen også! Cheesy Det nest lureste jeg har gjort var å registrere meg på Treningsforum.no...
Bare hyggelig det vet du, bare og fortsette med det du gjør, ser jo at det fungerer Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Første bildeupdate etter 2 uker deff.... Smiley
Dårlige bilder, dårlige poseringer, men tror dere ser forskjellen Cheesy Aldri hatt så klar definisjon på bakside lår før...

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Åjoda her har det skjedd ting - stå på! Smiley

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Nice! Imponerende Smiley

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

13% fett kanskje?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

De låra der skulle jeg hatt ja. Nice!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Blir nok kjempe bra det her! Du har tydeligvis funnet et kosthold og treningsregime som passer deg bra:)

Et lite tips angående front biceps posen din, prøv og ha armene mer vannrett, løft skuldrene så de ser større ut, og prøv å brett ut latsen. Man ser jo at du har bra rygg på latspreaden, men på front bi så ser man det ikke så godt:)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Åjoda her har det skjedd ting - stå på! Smiley

Ja det vill jeg absolutt påstå! Cheesy Takk for det Therese!

Nice! Imponerende Smiley

Takk Ralph Smiley Extreme makeovergjengen... Cheesy
13% fett kanskje?
Tror det jeg også, om det er mulighet for det kjører jeg en kroppsanalyse på samme vekt som jeg gjorde ifjor, og sammenligner resultatene Smiley Klypen skjønner jeg ikke en dritt av, 16-17 % på magen, 2 % på armene osv osv, bare rare resultater Tongue

De låra der skulle jeg hatt ja. Nice!

Takk Jan Cheesy You made my day med den kommentaren.... Smiley

Blir nok kjempe bra det her! Du har tydeligvis funnet et kosthold og treningsregime som passer deg bra:)

Et lite tips angående front biceps posen din, prøv og ha armene mer vannrett, løft skuldrene så de ser større ut, og prøv å brett ut latsen. Man ser jo at du har bra rygg på latspreaden, men på front bi så ser man det ikke så godt:)

Tusen takk for det, er utrolig fornøyd med å finne noe som passer 100% for kroppen min, har prøvd utrolig mye forskjellig treningsprogrammer og kostoppsett, men har kommet fram til mitt eget som det aller beste Smiley

Takk for input om pose, skal absolutt prøve ut dette ved senere bilder Smiley Kommer med ny update om vekta til helga!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
89.5 Kilo dagsvekt! vanvittig bra form, alt strammes opp i rekordfart nå tross dårlig form! Idag er det refeed Cheesy

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: BODYB - DEFFING 2010: 6 kilo ned på 3 uker!
« #159 : 20. mars 2010, 11:08 »
Rått!

Hva ligger kcal på om dagen? Har jeg misset en forklaring på hvordan du ligger?
Føler du deg trygg på å miste 2 kg i uken uten å miste mye muskelmasse?

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - DEFFING 2010: 6 kilo ned på 3 uker!
« #160 : 20. mars 2010, 11:37 »
Rått!

Hva ligger kcal på om dagen? Har jeg misset en forklaring på hvordan du ligger?
Føler du deg trygg på å miste 2 kg i uken uten å miste mye muskelmasse?

Hovedsakelig bruker jeg denne nå:

Sitat
BodyBjunior's Superdiet Vol.3:

ca 250 gram protein, 149.8(200) gram karbohydrat og 58.6 gram fett - 2200 kcal (2400)

1: 80gr havregryn,2 dl skummet melk
2: 200gr kyllingfilet og 100gr potet
3: 200gr kyllingfilet og 100gr potet
4: 300gr kyllingfilet og 100gr potet (250)
5: 60gr whey og 2 bananer.(Etter trening)
6: 300gr laks/kyllingfilet, 100gr potet (250)

De dagene 3 og 4 slåes sammen, spiser jeg 200 gram kyllingfilet og 100 gram potet, så implementerer jeg ett ekstra måltid 1 time før trening der jeg drikker 1 servering whey og spiser 1 banan. Da ligger jeg fortsatt på samme næringsinnhold. Blir å karbe rundt 180 nå i begynnelsen; Litt ekstra poteter. Næringsinnholdet i begynnelsen står i parantes.

Dette har fungert før, starter litt høyt i begynnelsen, så får vi se når jeg kutter på karben. Jeg vill nok ned mot 150 i slutten av Mars, og kanskje 120-130 mot slutten av April: Dette er helt avhengig av resultatene, så det vurderes fortløpende iløpet av dietten.

Tapt meg litt i styrke første uken, drastisk i benkpress grunnet skade.. Men har lagt meg på ett styrkenivå jeg har holdt de 2 siste ukene nå... Så er ikke bekymret for å tape muskelmasse, er mye vann som skal bort som jeg dro på meg under byggingen...

Uansett, så har denne uken vært helt annerledes, ingenting har fungert optimalt, vært småsjuk så det har blitt en god del endringer. Fra neste uke blir jeg å kjøre den vanlige dietten jeg startet med. Her kommer ukens diett.

1: 1 serv whey og 2 dl skummet melk
2: 1 skyr (18 g prot) og 2 bananer
3: 1 serv whey og 1 banan
4: 200 gram karbonadedeig og 75 gram fullkornspasta
5: 60gr whey og 1 bananer.(Etter trening)
6: 200 gram karbonadedeig og 75 gram fullkornspasta

Sistnevnte var kun grunnet krisetider, ingenting annet ville fungert, og heldigvis gikk det bra tross alt virus og mageknip torsdag, fredag og bittelitt fortsatt idag (refeed Sad )

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: BODYB - DEFFING 2010: 6 kilo ned på 3 uker!
« #161 : 20. mars 2010, 13:39 »
Jeg har vært diett i snart en uke og jeg har foreløpig ikke merket noe til tapt styrke. Blir spennende fremover! Lykke til videre Smiley

(Jeg skal bare ta av 3-6 kg til etter påske før jeg starter bygging igjen. Må bare fjerne litt så jobben mot sommerformen blir litt enklere i slutten av mai! )

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - DEFFING 2010: 6 kilo ned på 3 uker!
« #162 : 21. mars 2010, 13:34 »
Men jeg har litt mer å jobbe med Ralph Smiley Du har ett mye bedre utgangspunkt i fett%!

Etter en hel helg med spy,mageknip og fosterstilling ved toalettet, har jeg bestemt meg for en vedlikedholdsuke med 3 dager svømming. Jeg risikerer ikke dette igjen, trodde magen skulle vrenges på ett punkt igår.

Det underlige er at etter 1 glass biola ble alt mye bedre, istedenfor vondt ble det bare tungt, MIRAKELdrikk! Anbefaler alle å prøve dette ved omgangssyke/spysyke... Er mye bedre idag, men tar ikke sjansen på å trene meg til utmattelse denne uken.

Tror ikke dette vill ha så mye å si, regner med å holde vekten +/- 0.5 kilo, og det er fort å rette på siden det enda er 2 måneder igjen Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - DEFFING 2010: 6 kilo ned på 3 uker!
« #163 : 22. mars 2010, 14:37 »
Krise...

Diagnose tarmkolikk, for lite fiber i kosten. Er så dårlig at jeg klarer ikke innta noe som helst proteinrikt, steker grovbrød nå som skal spises med så mye egg som mulig. Dette er ikke bra, kommer til å rase ned i vekt siden jeg ikke klarer å spise nok.

Svømmer denne uken, og ett 100% diettavbrekk i neste uke. Jeg har god tro på at jeg finner sommerformen med start etter påsken.

Denne diagnosen er resultatet av 2 uker med reserveløsninger, har spist skyr til frokost som oftest istedenfor havregryn, og havregrynet er nesten min eneste fiberkilde. Jeg er ganske langt nede nå..... Gruer meg til første styrkeøkt om 2 uker for å se den tapte styrken Sad

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: BODYB - Deffing 2010: Stopp....
« #164 : 22. mars 2010, 14:46 »
Kanskje "for sent" å foreslå noe, men jeg spiser masse linfrø. Gikk på en smell for ca et år siden, spiste ikke fiber i det hele tatt. Så har lært meg å spise ca 2ss linfrø daglig, har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Går jo omtrent rett gjennom også, så det har jo ikke noe å si fra eller til kcalmessig.

Har 2ss linfrø i kveldsmaten/cottage cheesen, eller når jeg spiser skyr.

Bare et tips!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!