Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171371 ganger)

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #225 : 04. mai 2010, 22:13 »
Kjøpte splenda for første gang i dag jeg også! Har ikke prøvd enda, men hva har du lest??  Ohmy Ohmy Ohmy

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #226 : 04. mai 2010, 23:08 »
Kjøpte splenda for første gang i dag jeg også! Har ikke prøvd enda, men hva har du lest??  Ohmy Ohmy Ohmy
Tror det er samme "hype'n" som det er rundt lettbrus... Var barre uggen i magen i 10-15 minutter, kunne vært risen som var uvant, lenge siden sist Smiley

Søk på splenda på forumet, og du finner noe forskning i en tråd som omhandler "rottegift".... Er det mange av dere som bruker splenda??? Kan man lage mirakelsnacks og div med dette? Tips til oppskrifter?

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #227 : 04. mai 2010, 23:37 »
Tror det er samme "hype'n" som det er rundt lettbrus... Var barre uggen i magen i 10-15 minutter, kunne vært risen som var uvant, lenge siden sist Smiley

Søk på splenda på forumet, og du finner noe forskning i en tråd som omhandler "rottegift".... Er det mange av dere som bruker splenda??? Kan man lage mirakelsnacks og div med dette? Tips til oppskrifter?

bruker det bare på havregrøten min Wink. den er snart tom, og jeg lever ennå... og har ingen mageproblemer utover det vanlige Tongue
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #228 : 04. mai 2010, 23:44 »
Tror det er samme "hype'n" som det er rundt lettbrus... Var barre uggen i magen i 10-15 minutter, kunne vært risen som var uvant, lenge siden sist Smiley

Søk på splenda på forumet, og du finner noe forskning i en tråd som omhandler "rottegift".... Er det mange av dere som bruker splenda??? Kan man lage mirakelsnacks og div med dette? Tips til oppskrifter?

Gå på dedication.blogg.no hun har mange nice oppskrifter med splenda! Ellers er det generelt mange blogger med ville oppskrifter som de finner på selv men som smaker evig nice!

"Sjokolademousse" med sjoko protein / litt splenda / eggehviter / 1 ts kakao og det smaker så bra!

eller kaker og slikt søtsaker med lite kcal men som gjør susen!

her er også noen http://bodywork89.blogg.no/

mange blogger med nice oppskrifter og myrevolution har noen gode oppskrifter og! Men savner en liten oppskriftsbok med slike kalorifattige herligheter (jeg har ikke akkurat søkt etter så mange heller.. men Smiley)


Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #229 : 06. mai 2010, 19:28 »
Kommer nesten garantert med ny bildeupdate til helga, nå slipper det siste!!! Helt sykt hvor fort det går når en kommer i denne fasen av dietten!! Gleder meg så inni /&%"#¤¤# til oppkarb på Lørdag, minst 5000 kalorier skal inntas Smiley Dagsformen er forferdelig, styrken beholder jeg, men den eneste gleden jeg har for tiden er å se resultatet i speilet... Glad det er lenge til neste diett Smiley Første gang jeg opplever at en diett ødelegger så mye.. Men jeg får MYE tilbake Cheesy

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #230 : 06. mai 2010, 19:33 »
Kommer nesten garantert med ny bildeupdate til helga, nå slipper det siste!!! Helt sykt hvor fort det går når en kommer i denne fasen av dietten!! Gleder meg så inni /&%"#¤¤# til oppkarb på Lørdag, minst 5000 kalorier skal inntas Smiley Dagsformen er forferdelig, styrken beholder jeg, men den eneste gleden jeg har for tiden er å se resultatet i speilet... Glad det er lenge til neste diett Smiley Første gang jeg opplever at en diett ødelegger så mye.. Men jeg får MYE tilbake Cheesy

Flotte greier! Cheesy

Stå på, dette klarer du!!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #231 : 06. mai 2010, 21:43 »
Go for it Wink 1000 karb gogo! HEhe

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #232 : 06. mai 2010, 22:11 »
Kommer nesten garantert med ny bildeupdate til helga, nå slipper det siste!!! Helt sykt hvor fort det går når en kommer i denne fasen av dietten!! Gleder meg så inni /&%"#¤¤# til oppkarb på Lørdag, minst 5000 kalorier skal inntas Smiley Dagsformen er forferdelig, styrken beholder jeg, men den eneste gleden jeg har for tiden er å se resultatet i speilet... Glad det er lenge til neste diett Smiley Første gang jeg opplever at en diett ødelegger så mye.. Men jeg får MYE tilbake Cheesy
Ta bilder FØR du karber opp da, så vi får se hva som sitter igjen Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #233 : 06. mai 2010, 23:16 »
Flotte greier! Cheesy

Stå på, dette klarer du!!
Go for it Wink 1000 karb gogo! HEhe

Takk! Løpet mitt kjøres med psyke som drivstoff nå.

Liker det Gunnar Strand fra kaliber gym skriver i en av hans artikler:

"Når du bestemmer deg for å ta tak i din egen livsstil, din egen kropp, og vil begynne å trene og komme deg i form, så ha i mente at det kommer til å kreve innsats. Det kommer til å være ubehagelig til tider, du kommer til å ha vondt, du kommer til å ha lyst til å gi opp. Fristelsene til å ikke følge opplegget vil være mange.

På selve treningen skal du gå i mot strømmen og ikke sky unna de øvelsene som er tunge og krever mye av deg. Jo mer øvelsen krever av deg, jo bedre er den for deg. Knebøy. Markløft. Frivendinger. Militærpress. Smal benkpress. Ikke utspark og triceps kickbacks. Tren intervalltrening med løping i motbakke heller enn å rusle avgårde på flatmark i timevis. Hardt arbeid.

De samme prinsippene gjelder på matfronten også. Man kan ikke unne seg alt man har lyst på, og unngå all sunn mat selv om den kanskje ikke alltid smaker like fristende, og så tro at man skal få den kroppen man ønsker. Selvdisiplin og vilje til å stå på litt betaler seg her også. Jeg runder av med et sitat av profesjonell kroppsbygger Lee Priest: ”If it tastes too good, I know it ain’t good for me.” "

Ta bilder FØR du karber opp da, så vi får se hva som sitter igjen Wink

Det skal jeg gjøre Daniel Smiley Noen med oppkarb også så dere ser den ekstreme forskjellen!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Deffing 2010: Sluttspurten!!!!
« #234 : 06. mai 2010, 23:45 »
Link til artikkelen, så interessant ut.. har en samboer som er litt sånn se litt lett på livet  woot

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: BODYB - Deffing 2010: Sluttspurten!!!!
« #235 : 07. mai 2010, 08:52 »
Takk! Løpet mitt kjøres med psyke som drivstoff nå.

Liker det Gunnar Strand fra kaliber gym skriver i en av hans artikler:

"Når du bestemmer deg for å ta tak i din egen livsstil, din egen kropp, og vil begynne å trene og komme deg i form, så ha i mente at det kommer til å kreve innsats. Det kommer til å være ubehagelig til tider, du kommer til å ha vondt, du kommer til å ha lyst til å gi opp. Fristelsene til å ikke følge opplegget vil være mange.

På selve treningen skal du gå i mot strømmen og ikke sky unna de øvelsene som er tunge og krever mye av deg. Jo mer øvelsen krever av deg, jo bedre er den for deg. Knebøy. Markløft. Frivendinger. Militærpress. Smal benkpress. Ikke utspark og triceps kickbacks. Tren intervalltrening med løping i motbakke heller enn å rusle avgårde på flatmark i timevis. Hardt arbeid.

De samme prinsippene gjelder på matfronten også. Man kan ikke unne seg alt man har lyst på, og unngå all sunn mat selv om den kanskje ikke alltid smaker like fristende, og så tro at man skal få den kroppen man ønsker. Selvdisiplin og vilje til å stå på litt betaler seg her også. Jeg runder av med et sitat av profesjonell kroppsbygger Lee Priest: ”If it tastes too good, I know it ain’t good for me.” "


WORD!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: BODYB - Deffing 2010: Sluttspurten!!!!
« #237 : 07. mai 2010, 12:33 »
Altfor enig!
Du mener da 2 words!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget pello

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 315
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 315

Sv: BODYB - Deffing 2010: Sluttspurten!!!!
« #238 : 07. mai 2010, 15:26 »
Må nesten bare legge igjen en liten kommentar her jeg, slik at jeg kan følge deg videre. Har lest meg gjennom hele loggen din og er virkelig imponert!! Bra kropp  Smiley

Og ang splenda, hva med å bruke sukrin? Ser og smaker omtrent som sukker, null kcal. Lager diverse godis med det som også kan spises under deff (deffer selv)!

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: BODYB - Deffing 2010: Sluttspurten!!!!
« #239 : 07. mai 2010, 16:49 »
Gleder meg til bilder!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!