Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171228 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Jeg stemmer for at dere BEGGE (ralph og bodyb) iallefall bør vurdere AF eller noe lignende. Det hadde vært dritkult! Wink

EDIT: Ikke at det er noe lignende AF, men dere skjønner poenget..

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
EDIT: Ikke at det er noe lignende AF, men dere skjønner poenget..

Tongue
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Grin Du er skjønn Vesla..

Jeg er veldig takknemmelig for at du sier dette Jan, og håper at dere erfarne fortsetter med dette. Håper også dere er ærlige når dere kommer med kommentarer osv, for det er dere som dømmer når jeg eventuelt er klar til en konkuranse! Ser for meg minst 1 og ett halvt år før en eventuell konkuranse (høsten 2011?) f.eks.. Trenger noen dietter og offseason perioder der jeg trekker litt kvalitetsmasse som Daniel kaller det Smiley

Det er da klart vi skal fortsette og hjelpe deg!! AF 2011!
AF 2012 for meg Wink ... neeh Smiley

Det synes jeg du skal gå for Ralphe.... Vi støtter deg!

Jeg stemmer for at dere BEGGE (ralph og bodyb) iallefall bør vurdere AF eller noe lignende. Det hadde vært dritkult! Wink

EDIT: Ikke at det er noe lignende AF, men dere skjønner poenget..

Og du da Stian...Wink kom igjen nå, bare å sette seg ett mål mens gutta er så godt i gang. Jeg slenger ut CBB NM 2011 selv her.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Jeg stemmer for at dere BEGGE (ralph og bodyb) iallefall bør vurdere AF eller noe lignende. Det hadde vært dritkult! Wink

Hehe... Det blir ikke noe i 2011 med mindre noe magisk skjer, men 2012? Skal aldri si aldri...  Bli med å sette det som mål du og da? Smiley

Sitat
Det synes jeg du skal gå for Ralphe.... Vi støtter deg!

Trenger en del kilo til på kroppen før jeg kan si har det i kikkerten, men trening er jo fantastisk gøy så... vi får se Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Og du da Stian...Wink kom igjen nå, bare å sette seg ett mål mens gutta er så godt i gang. Jeg slenger ut CBB NM 2011 selv her.
Hehe... Det blir ikke noe i 2011 med mindre noe magisk skjer, men 2012? Skal aldri si aldri...  Bli med å sette det som mål du og da? Smiley

Trenger en del kilo til på kroppen før jeg kan si har det i kikkerten, men trening er jo fantastisk gøy så... vi får se Smiley

Kult at dere sier det, hadde jo vært dritkult å få til noe sånt en dag! Som et langsiktig mål mener jeg. Jeg har jo aldri fullført en diett før engang, selv om jeg er på god vei nå Grin

Nå må du ikke glemme at i AF er det ikke bare størrelsen som teller, ralph! Nå er ikke jeg akkurat en ekspert, men amerikansk fotball dreier seg jo rundt både god kondisjon og maksimal styrke, gjør det ikke? Så da får du nok mye "gratis" derifra, hvis du skjønner hva jeg mener. Og du har jo vist relativt godt at du har genene på plass Wink Men du må i hvert fall få til å stille før slutten av 2012, for i desember det året der går jo verden under... Smiley

Dette gjelder selvfølgelig bodyb også, du er jo helt klin gæren (som hadde DET utgangspunktet, og har kommet helt dit er du er nå, men alliekevel kjører på som f), så det å ha noe sånt som stilling som et langsiktig mål, tror jeg kan hjelpe veldig mye på motivasjonen.

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

http://thewordonfitness.blogspot.com/2010/04/sugar-substitutes-good-or-evil_12.html

tenkte siden det var så mye snakk om dette, skrevet av en ernæringsfysiolog (RD) fra us and a, good read Smiley
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Jeg stemmer for at dere BEGGE (ralph og bodyb) iallefall bør vurdere AF eller noe lignende. Det hadde vært dritkult! Wink

EDIT: Ikke at det er noe lignende AF, men dere skjønner poenget..
Det er da klart vi skal fortsette og hjelpe deg!! AF 2011!
Det synes jeg du skal gå for Ralphe.... Vi støtter deg!

Og du da Stian...Wink kom igjen nå, bare å sette seg ett mål mens gutta er så godt i gang. Jeg slenger ut CBB NM 2011 selv her.
Hehe... Det blir ikke noe i 2011 med mindre noe magisk skjer, men 2012? Skal aldri si aldri...  Bli med å sette det som mål du og da? Smiley

Trenger en del kilo til på kroppen før jeg kan si har det i kikkerten, men trening er jo fantastisk gøy så... vi får se Smiley

Kult at dere sier det, hadde jo vært dritkult å få til noe sånt en dag! Som et langsiktig mål mener jeg. Jeg har jo aldri fullført en diett før engang, selv om jeg er på god vei nå Grin

Nå må du ikke glemme at i AF er det ikke bare størrelsen som teller, ralph! Nå er ikke jeg akkurat en ekspert, men amerikansk fotball dreier seg jo rundt både god kondisjon og maksimal styrke, gjør det ikke? Så da får du nok mye "gratis" derifra, hvis du skjønner hva jeg mener. Og du har jo vist relativt godt at du har genene på plass Wink Men du må i hvert fall få til å stille før slutten av 2012, for i desember det året der går jo verden under... Smiley

Dette gjelder selvfølgelig bodyb også, du er jo helt klin gæren (som hadde DET utgangspunktet, og har kommet helt dit er du er nå, men alliekevel kjører på som f), så det å ha noe sånt som stilling som et langsiktig mål, tror jeg kan hjelpe veldig mye på motivasjonen.
Jeg stemmer for at dere BEGGE (ralph og bodyb) iallefall bør vurdere AF eller noe lignende. Det hadde vært dritkult! Wink

EDIT: Ikke at det er noe lignende AF, men dere skjønner poenget..

Jaja, er dette en E-avtale? AF 2012?? Tror jeg kan være klar til da, om jeg er skadefri og frisk såklart Cheesy

Tusen takk for fine ord Stian, jeg er nok ett av tidenes oppussingsprosjekt Wink Hvis jeg var ett hus i 2007, og hadde søkt om å være med i ett av disse oppussingsprogrammene, hadde de nok betalt meg for å være med dersom de viste hvor langt jeg var villig til å gå Cheesy Synd at jeg ikke har skikkelig sammenligningsbilder, men 1 måned ut i min første diett veide jeg 110 kilo(Tipper rundt 115 i begynnelsen), det sier litt når jeg veier 86 kilo nå og har hatt flere offseasonperioder Cheesy På bildet fra første post i denne tråden veier jeg 100 kilo og holder magen greit inne, det sier også ganske mye..


http://thewordonfitness.blogspot.com/2010/04/sugar-substitutes-good-or-evil_12.html

tenkte siden det var så mye snakk om dette, skrevet av en ernæringsfysiolog (RD) fra us and a, good read Smiley

Takk GGI! Cheesy Bruker splenda hver morgen nå på havregrøten, sålenge jeg bare bruker 1 1/2 TS føler jeg ikke noe 'cravings'! og btw JAN STRØM, kald havregrøt var ikke noe godt!!!!! Tongue Men takk for tipset om 'karamellshake' som topping Cheesy

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Vil tro du klarer AF høsten, 2011 jeg da.
Er veldig gøy og se forandringene Smiley
Og Jan S, gav et rimelig ærlig bilde av dietten imot konkurranse. Viktig og få hjelp noen med god erfaring imot dette Smiley

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Du må røre guffa godt inn i den kalde grøten da.. blir nam nam det.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Jaja, er dette en E-avtale? AF 2012?? Tror jeg kan være klar til da, om jeg er skadefri og frisk såklart Cheesy

Jeg kan jo ikke garantere at jeg vil på scenen, men joda. Jeg er med på å sette det som mål, så får vi se om det frister! Smiley AF april(?) 2012


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Jeg kan jo ikke garantere at jeg vil på scenen, men joda. Jeg er med på å sette det som mål, så får vi se om det frister! Smiley AF april(?) 2012



Jeg kan garantere at DU vil på scenen! Så det så!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Haha.. Såpass!

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
jeij har lyst på sceeenen  :Smiley

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Haha.. Såpass!

Yes...høre på far nå.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!