Skrevet av Emne: Glad gutt 20år BULK FORM SIDE 9, pluss litt diverse nakenbilder..  (Lest 40076 ganger)

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #45 : 23. juni 2010, 15:04 »
leifarne heter du her ja.. Wink Gode bilder, selvom jeg så de i går... Wink

Hehe, ja det var et dekk navn for en gal eksdame en gang i tiden. Du må si ifra når du er tilbake i Hønefoss, så kan vi trene litt sammen Smiley

Utlogget Mr. Fredriks

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 149

Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #46 : 23. juni 2010, 15:06 »
Syns dette rett og slett ser knallbra ut! Smiley I tillegg er du høy, jeg vet selv hvordan det er å bygge på lange lemmer... Tar litt tid for å si det sånn Smiley Har du noen planer om å konkurrere i fitness eller bygging i fremtiden?
Spent på hvordan bena er da. Du dysser de jo ned endel, regner med det er kun for at vi skal bli ekstra overrasket når du drar frem kubbene Grin

Lykke til videre da! Skal følge med her Smiley
It's simple, if it jiggles, it's fat!

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #47 : 23. juni 2010, 15:20 »
Hehe, ja sant det. Viktigst hvordan det hele ser ut Smiley
Hvordan tar du fettprosenten forresten?

Dem har en sånn vekt der jeg trener, med håndtak og bare føtter. Ingen jeg kjenner som vet hvordan man bruker sånn klype skikkelig, har skjønt på folk at hvis man skal få et godt resultat av klype så må man kunne det.

Syns dette rett og slett ser knallbra ut! Smiley I tillegg er du høy, jeg vet selv hvordan det er å bygge på lange lemmer... Tar litt tid for å si det sånn Smiley Har du noen planer om å konkurrere i fitness eller bygging i fremtiden?
Spent på hvordan bena er da. Du dysser de jo ned endel, regner med det er kun for at vi skal bli ekstra overrasket når du drar frem kubbene Grin

Lykke til videre da! Skal følge med her Smiley

Tusen takk for det Smiley Ja det tar litt tid når man har litt legende, helt klart. Jeg har noen kompiser som er litt gira på at jeg skal stille AF, i skrivende stund er det ikke noe jeg tenker på. Så vi får se hva som skjer i fremtiden.

Ja de beina Tongue Leggene er et kapittel for seg selv, det er ikke snakk om at jeg får masse på dem. Jeg har vært flink med varisjon av sittende og stående press. For og klarer og isolere både underliggende og overliggende muskler. Nå har jeg vært på deff en stund, og la fort merke til at musklene på bene var det som forsavnt fortest. Kanskje fordi jeg virkelig satt inn hard kjøre bare noen mnd før jeg gikk på deff, så massen var rimelig "fersk".

Uansett, skal prøve og få slengt inn noen fullkropps bilder i løpet av dagen. Om ikke, så i hvertfall noen bein bilder.

Piz =)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #48 : 23. juni 2010, 18:13 »
Helt sinnsykt rå skuldre på deg! Merker at jeg må stikke opp på trening nå!

Utlogget ZeppeZ

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #49 : 23. juni 2010, 18:51 »
ser bra ut  Wink
sleng ut noen t-skjorte bilder da! man går jo ikke rundt i "barisen" hele tiden  Tongue

Utlogget dutchie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

  • sånn
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #50 : 23. juni 2010, 23:46 »
Tusen takk, godt å høre at noen liker skuldrene. De har jeg virkelig jobbet med, testet og feilet. Men fant oppskriften til slutt:)

Ja dette blir en liten sykdom rett og slett Tongue Men morsomt er det lell.

Prolapsen min har tørket, og jeg tror den har trukket seg tilbake. Det er nok enda det muskulære som plager meg. Men jeg sliter jo med strålinger i venstere bein i skrivende stund. Jeg sliter mest med strålinger i leggen og utsiden av ankelen v.side. Gluten blir også utrolig stiv og trenger og bøyes sakte ut hvis jeg har kjørt langt eller sittet lenge. Jeg har blitt tilbudt oprasjon, men jeg nekter og operere for jeg er halvveis lam og sliter med vannlatingen. Tar ikke den risken før det er høyst nødvendig.

Godt å høre noen har kommet seg på beinene igjen, jeg er nok ikke så flink til å ta hensyn alltid.

Hehe, tusen takk. Fett sagt, og utrolig morsomt å høre Smiley

hva var oppskriften på skuldra da:)? vil gjerne vite det hehe
Eat massive, Be massive!
bp:155 med 10cm planke
bp:145  KG
ML:240 KG
kb:220 KG
pushpress:115  KG

logg. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98793.0

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #51 : 24. juni 2010, 00:10 »
Helt sinnsykt rå skuldre på deg! Merker at jeg må stikke opp på trening nå!

Hjertelig, morsomt å høre. Som nevnt før har jeg fokusert ekstra på skuldrene i det siste =)

ser bra ut  Wink
sleng ut noen t-skjorte bilder da! man går jo ikke rundt i "barisen" hele tiden  Tongue

Nå er det sommer, så da går man rundt i baris Cheesy Hehe, skal ordne noen bilder med trøya på etter hvert =)

hva var oppskriften på skuldra da:)? vil gjerne vite det hehe

På skulder dagen har jeg 3 pressøvelser som består av sittende hantelpress, Hummer maskin og sittende press bak hode. Små øvelser har jeg stående og sittende side hev og front hev med rettstang. Så har jeg også slengt inn 2 isolasjons øvelser for bakside skulder på rygg dagen.

Det har funket veldig bra for meg =)

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #52 : 24. juni 2010, 00:37 »
tatt i dag 24.06.2010.

Ja som sagt tidligere er lår og legger et kapittel for seg selv. Jeg startet opp igjen med bein treningen i mars, og fikk lagt på meg litt masse. Men den massen satt seg nok ikke skikkelig før jeg gikk på deff Sad Også nevnt tidligere så har jeg store problemer med dype knebøy etter prolapsen, så inn til mars var bein treningen veldig maskin preget.

Målet er og ikke komme inn i dress buksa på julaften Cheesy Så vi får se hvordan den planen går, så følg med videre på bein treningen fra høsten av Smiley

Piz

Utlogget Engnestangen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

Begynner å bli bra nå, Kalle! Beina har fått en del masse siden sist du kjøpte jeans! hehe
1990
183 cm
81 kg
8 % BF
BP                        115 * 3
Pullups m/vekt         30 * 5

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Begynner å bli bra nå, Kalle! Beina har fått en del masse siden sist du kjøpte jeans! hehe

Takk i lige måde, begynner å få inn sommer formen du også Wink Cheesy  Ja de hadde litt mer, så nå passer noen av de gamle jeansa igjen, inntil videre. Massen rant av på deff gitt Tongue

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Hvordan så den syvdagerssplitten din ut da du satte fokus på svakere muskelgrupper? Du ser ikke ut til å ha noe problem med å putte muskler på en høy kropp. Går sakte med meg, typisk hardgainer. Vil tro lavere personer har lettere for å legge på seg masse, visuelt sett, fordi de er lavere, men jeg er nok et ekstremt tilfelle blant de over gjennomsnittet høyere.

Imponerende sommerform!  Shocked Slik sommerform vil jeg ha om et par år også. Ønskelig i alle fall. Heldig du som bor i hus med ernæringsfysiolog Smiley
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

AntiXrist

  • Gjest
Har du målt beina og leggene? Smiley

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Hvordan så den syvdagerssplitten din ut da du satte fokus på svakere muskelgrupper? Du ser ikke ut til å ha noe problem med å putte muskler på en høy kropp. Går sakte med meg, typisk hardgainer. Vil tro lavere personer har lettere for å legge på seg masse, visuelt sett, fordi de er lavere, men jeg er nok et ekstremt tilfelle blant de over gjennomsnittet høyere.

Imponerende sommerform!  Shocked Slik sommerform vil jeg ha om et par år også. Ønskelig i alle fall. Heldig du som bor i hus med ernæringsfysiolog Smiley

Jeg har desverre bare den splitten i hode, skal prøve å få skrevet den ned og lagt den ut så fort som mulig Smiley Men å sette fokus på de muskelgruppen du vil jobbe med er jo ikke så vanskelig, er bare og slenge inn litt ekstra nå og da. Og gjerne starte med den muskelgruppen, hvis du trener to eller flere muskelgrupper på en dag. Men skal prøve og skrive ned litt detaljert hvordan jeg trener, det er jo ganske kraftig opplegg. Så er nok mange som mener det er overkill, men som sagt synes jeg det har funket bra for meg. Selvom jeg merker godt at jeg trener en uke fri i ny og ned =)

Jo tusen takk, det burde ikke være noe problem. Bare stå på og fokuser på kostholde Smiley

Har du målt beina og leggene? Smiley

Hehe Smiley Det var de målene da, skal prøve så godt jeg kan å få lagt dem ut i kveld. Skal til kjæresten så hun kan sikkert hjelpe meg litt Cheesy

Ingen som vil kommentere beina altså ? hehe, er ikke rare kubbene gitt Sad Tongue

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Synes beinene er bra!
Spesielt lårene har fin masse.
Det er litt vanskelig å se, men henger leggene litt etter?
Men uansett - veldig bra form og masse på beinene (også)  Smiley

AntiXrist

  • Gjest
Du sier selv at bena er så som så.
Syntes selv symmetrien mellom overkropp og underkropp er litt skjev.
Ikke så sinnsyk verst ben i seg selv, men  overkroppen er godt utviklet Smiley

Vanskelig å få bein som "ser" store ut på din høyde, om du eks har 65cm lår, å en på 175 har 65cm lår, så kan det tenkes seg selv forskjellen Smiley

Men du vet selv hva du må jobbe med, du trenger ikke andre til å fortelle deg det Smiley
Leggene såg bra ut syntes jeg, markerte iaff Smiley

Edit: Ikke ta det feil, var bare litt konstruktiv kritikk Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!