Skrevet av Emne: Keiko' 88 - 290 kg raw mark side 174  (Lest 361807 ganger)

Utlogget jæren powermaskin jr.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 576

  • Mageruter er et tegn på underernæring!
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1815 : 18. november 2009, 13:13 »
Dagens...

BENKPRESS
oppvarming+
157,5 x 6 - 175 x 5 - 187,5, 2 x 4 rep. - 200, 2 x 3 rep. - 212,5, 2 x 2 rep. - 200, 2 x 2 rep. - 187,5, 2 x 3 rep. - 175, 2 x 4 rep. - 162,5 x 6 - 150 x 8

CHIN-UPS
oppvarming+
kv+ 40 (i underkant av 175 totalt), 5 x 2 rep.
kv+ 30 (i underkant av 165 totalt), 5 x 2 rep.

PREACHER CURL
oppvarming+
5 sett


Rolig benk, rolig chin-ups, og rolig curl. Relativt lett økt. Smile
Får gratulere Tommy i -110 ungdom med norgesrekord i benk. Den gamle var min. Æssssamei... Surt at den falt så tidlig. Jeg skal prøve å sette en fin en i junior som han kan få bryne seg på når den tid kommer. Dersom han noensinne havner i plussen vel å merke... Tongue Noen som vet hva han har uten utstyr i øvelsene? Han prøvde seg jo også på 302,5 i bøy.

Ellers var det imponerende mange som gjorde store tall i ungdom under NM i helga. Det var uhyre morsomt å se. Sporten har vokst voldsomt bare siden jeg begynte i 2005. Gledelig å se. Stor motivasjon! Vi får legge lista så høyt vi klarer i junior. Smile

Tommy har iallefall 167 i benk uten skjorte, i de andre øvelsene var han ikke helt sikker, men tippet rundt 600 sammenlagt. han har brukt mye tid på å bli så god som mulig med utstyret, så er kansje litt missvisende tall. bøyen på 292 var ganske lett og det var benken hans også, kommer nok ikke til å se han i +'en nei. Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1816 : 18. november 2009, 18:07 »
kommer nok ikke til å se han i +'en nei. Smiley

Mange som har sagt det tidligere Wink
Han er jo enorm for alderen og kommer nok til å måtte forlate 110 kgs klassen om ikke så alt for mange år. Lett å se at Tommy har lett for å legge på seg muskler i alle fall Shocked
Svær brande!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget jæren powermaskin jr.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 576

  • Mageruter er et tegn på underernæring!
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1817 : 18. november 2009, 21:56 »
Mange som har sagt det tidligere Wink
Han er jo enorm for alderen og kommer nok til å måtte forlate 110 kgs klassen om ikke så alt for mange år. Lett å se at Tommy har lett for å legge på seg muskler i alle fall Shocked
Svær brande!
hehe, han kommer nok til å jobbe seg opp i 125, men han var fast bestemt på at han ikke skulle bli en av tjukkasene i +'en Grin meget trivlig og sterk kar Smiley synd han ikke fikk opp bøyen på 302, da hadde han tatt sammenlagts rekorden også 2thumbsup

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1818 : 19. november 2009, 21:07 »
Tommy har iallefall 167 i benk uten skjorte, i de andre øvelsene var han ikke helt sikker, men tippet rundt 600 sammenlagt. han har brukt mye tid på å bli så god som mulig med utstyret, så er kansje litt missvisende tall. bøyen på 292 var ganske lett og det var benken hans også, kommer nok ikke til å se han i +'en nei. Smiley

Tja... Men da har han også fått det bra til synes jeg. Å bli god med utstyret. Tusen takk for svar! Morsomt å høre hva de også har uten utstyret. Blir spennende å se ham utover i junior. Smile

700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1819 : 19. november 2009, 21:10 »
Dagens...

BENKPRESS - *middels grep/ kloss (20 cm.)
oppvarming+
110 x 6 - 140 x 4 - *162,5, 2 x 5 rep. - *175, 2 x 4 rep. - *187,5 x 8

MARKLØFT - klassisk
oppvarming+
180, 8 x 2 rep.

FRANSKPRESS - olympiastang
oppvarming+
85, 2 x 8 rep.


Slapp benk, ellers var mark og franskpressen lett. Nok en rolig økt. Smile
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1820 : 19. november 2009, 22:40 »
du er gærn
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1821 : 19. november 2009, 22:44 »
Hvordan klarer en som deg å holde skuldrene sunne og "på plass", med de press-tallene du leverer? Ser ikke så mye RC-øvelser osv. logget her synes jeg, men du fører de kanskje ikke opp alltid?

Ellers rå tall som alltid, sinnsyk franskpressing - at ikke albuene dine faller fra hverandre her er for meg et mysterium.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1822 : 19. november 2009, 22:50 »
240 kgs løftet:

http://www.youtube.com/watch?v=Rp8heZpI5jo#noexternalembed

Må poste det her også Cheesy

Mangler ord, respekt!

Spørsmål, løfter du på rumpa når du løfter? Eller er det kun når du tar stangen av racket? Så legger du rumpa på benken igjen og beholder den enorme svaien i ryggen?

Igjen, respekt!

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1823 : 20. november 2009, 03:22 »
du er gærn

blush ..... Jeg tar det som et kompliment. Grin

Hvordan klarer en som deg å holde skuldrene sunne og "på plass", med de press-tallene du leverer? Ser ikke så mye RC-øvelser osv. logget her synes jeg, men du fører de kanskje ikke opp alltid?

Ellers rå tall som alltid, sinnsyk franskpressing - at ikke albuene dine faller fra hverandre her er for meg et mysterium.

Hehe... Tusen takk for varme ord Evis. Smile Men joda... De er nok ikke SÅ sunne, og friske. Jeg kjører stort sett rotator cuff-øvelser, hvis det var dette du mente, når det er som verst. Skuldrene mine er ganske slarkete. Desverre er jeg aldri flink til å holde det til en vane å kjøre disse øvelsene så det blir at jeg kjører de ei ukes tid hvis det blir for ille, og da er de stort sett fine igjen, heldigvis. Stort sett prøver jeg å kjøre noen sett hver økt, det er vel bare jeg som er sløv med å notere det i loggen her regner jeg med. Smile

Ellers skal det sies at jeg aldri har fått vondt i skuldrene av å benke uten utstyr. Det er skjorta som har tatt knekken på de. Dette er en av årsakene til at jeg ikke kan trene med utstyret blant annet. Det er mulig skjorta har blitt tatt på feil hver BIDIGE gang, tilogmed når jeg var medlem av brumunddal atletklubb, og fikk hjelp av Jørgen Haug, men det tviler jeg på. Det skal riktig nok ikke utelukkes at jeg mest sannsynlig hadde fått litt slitne skuldre uansett med dette benkhysteriet, men at det føles som om armene skal bokstavelig talt falle av etter bruk av skjorta ser jeg ikke på som en tilfeldighet.

Utenom det så tror jeg at jeg har lært meg å kjenne kroppen min ganske greit. Holder meg unna øvelser jeg veit kroppen ikke liker så godt, og finner heller alternativer. I verste tilfelle prøver jeg bare å leve med at jeg ikke kan kjøre enkelte øvelser. Smile


700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1824 : 20. november 2009, 03:26 »
Mangler ord, respekt!

Spørsmål, løfter du på rumpa når du løfter? Eller er det kun når du tar stangen av racket? Så legger du rumpa på benken igjen og beholder den enorme svaien i ryggen?

Igjen, respekt!

Tusen takk BodyBjunior!

Løfter kun rumpa når jeg løfter av stativet. Hever en rumpa under et løft i en konkurranse blir det underkjent dersom det blir oppdaget så lar den ligge på benken etter beste evne.

Forresten første gang jeg har hørt jeg har et enormt spenn. Det trudde jeg ikke... Tongue

Takk uansett for motiverende tilbakemelding!
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1825 : 21. november 2009, 17:32 »
blush ..... Jeg tar det som et kompliment. Grin

Hehe... Tusen takk for varme ord Evis. Smile Men joda... De er nok ikke SÅ sunne, og friske. Jeg kjører stort sett rotator cuff-øvelser, hvis det var dette du mente, når det er som verst. Skuldrene mine er ganske slarkete. Desverre er jeg aldri flink til å holde det til en vane å kjøre disse øvelsene så det blir at jeg kjører de ei ukes tid hvis det blir for ille, og da er de stort sett fine igjen, heldigvis. Stort sett prøver jeg å kjøre noen sett hver økt, det er vel bare jeg som er sløv med å notere det i loggen her regner jeg med. Smile

Ellers skal det sies at jeg aldri har fått vondt i skuldrene av å benke uten utstyr. Det er skjorta som har tatt knekken på de. Dette er en av årsakene til at jeg ikke kan trene med utstyret blant annet. Det er mulig skjorta har blitt tatt på feil hver BIDIGE gang, tilogmed når jeg var medlem av brumunddal atletklubb, og fikk hjelp av Jørgen Haug, men det tviler jeg på. Det skal riktig nok ikke utelukkes at jeg mest sannsynlig hadde fått litt slitne skuldre uansett med dette benkhysteriet, men at det føles som om armene skal bokstavelig talt falle av etter bruk av skjorta ser jeg ikke på som en tilfeldighet.

Utenom det så tror jeg at jeg har lært meg å kjenne kroppen min ganske greit. Holder meg unna øvelser jeg veit kroppen ikke liker så godt, og finner heller alternativer. I verste tilfelle prøver jeg bare å leve med at jeg ikke kan kjøre enkelte øvelser. Smile



Hei Keiko! Dette har jeg i grunn alltid undret meg over da jeg aldri har sett du verken har hatt skulderskade eller trent rehabøvelser som du nevner over. Men du trener rotatorøvelser o.l altså? Hvordan trener du disse øvelsene?

Hender det også at du er litt sår i albuene, eller er du rett og slett bare en maskin? Wink
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1826 : 22. november 2009, 15:25 »

Hei Keiko! Dette har jeg i grunn alltid undret meg over da jeg aldri har sett du verken har hatt skulderskade eller trent rehabøvelser som du nevner over. Men du trener rotatorøvelser o.l altså? Hvordan trener du disse øvelsene?

Hender det også at du er litt sår i albuene, eller er du rett og slett bare en maskin? Wink

Hei tilbake, Stormtrigger!

Jada... Jeg gjør det. Ganske ofte faktisk til tider, men jeg har vært veldig dårlig til å notere det ned i loggen. En ubetydelig detalj har jeg tenkt, men nå har jo et par av dere lurt tydeligvis så... Smile Skuldrene mine kan være veldig vonde til tider. Uten tvil. Jeg har ikke hatt noen direkte skade, men jeg vil tro at det har blitt litt slitasje med tiden. Mye benk, eller mye press generelt har tatt på en del. Ellers jeg er sjeldent sår i albuer, eller hånledd. Jeg får vonde albuer av franskpress, men ikke av benken, eller press generelt alene. Smile Heldigvis. Kjører av den grunn franskpress veldig sjeldent.

Jeg kjører rotator cuff ved at jeg står rett opp og ned, armen ut i skulderhøyde, med albuen i nitti grader, og beveger bare overarmen rundt sin egen akse. Litt vanskelig å forklare, og jeg er litt dårlig til å forklare. Beklager. Men synes denne uansett denne er veldig fin. Kjører til det svir med lette vekter, og relativt mange repetisjoner. 10-15. Alt fra 3-8 sett.

Smile

700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1827 : 22. november 2009, 15:41 »
Sterk benk!!! Cheesy

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1828 : 22. november 2009, 18:13 »
har du tenkt på å trene mer dra-øvelser da? for å jevne ut så mye press som du trener? Smiley det kan jo hjelpe en del også.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: Keiko' 88 - 240kg raw i benk s. 120
« #1829 : 22. november 2009, 20:37 »
Hei tilbake, Stormtrigger!

Jada... Jeg gjør det. Ganske ofte faktisk til tider, men jeg har vært veldig dårlig til å notere det ned i loggen. En ubetydelig detalj har jeg tenkt, men nå har jo et par av dere lurt tydeligvis så... Smile Skuldrene mine kan være veldig vonde til tider. Uten tvil. Jeg har ikke hatt noen direkte skade, men jeg vil tro at det har blitt litt slitasje med tiden. Mye benk, eller mye press generelt har tatt på en del. Ellers jeg er sjeldent sår i albuer, eller hånledd. Jeg får vonde albuer av franskpress, men ikke av benken, eller press generelt alene. Smile Heldigvis. Kjører av den grunn franskpress veldig sjeldent.

Jeg kjører rotator cuff ved at jeg står rett opp og ned, armen ut i skulderhøyde, med albuen i nitti grader, og beveger bare overarmen rundt sin egen akse. Litt vanskelig å forklare, og jeg er litt dårlig til å forklare. Beklager. Men synes denne uansett denne er veldig fin. Kjører til det svir med lette vekter, og relativt mange repetisjoner. 10-15. Alt fra 3-8 sett.

Smile


Takker for svar Smiley  Okay da vet jeg det. Jeg sliter en del med skuldrene og mistenker sterk det er rotator cuffen som er synderen. Jeg får ta meg sammen å begynne å trene RC øvelser mer aktivt. Du synes øvelsen du beskriver over funker godt alså? Da satser jeg mer på den og kanskje en til i stedet for masse dill.... Wink
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!