Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 128328 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #165 : 24. oktober 2010, 20:19 »
"Hvorfor er alle DE som doper seg... "


Sa da ikke det var deg? Men ja, du avslørte meg. Det lå kanskje en undertone i det.
Beklager om du er og alltid har vært helt ren. Hvis det ikke er tilfellet, har jeg da ikke noe å beklage..
Men du har da skrevet mange innlegg imot folk som er anti-doping? Så det blir vell anti-anti doping.. what


Uansett.. Så du mener du er anti-doping da? Smiley


Jeg har ikke super-gener nei, det stemmer vell det.

Kan du forklare meg en ting; Hvorfor er alle de som doper seg så utrolig hyppe på å forsvare det?
Det må jo ha noe med å gjøre at de egentlig ville vært så "sterke" som de er, bare rene?

Jeg kan hvertfall ikke skjønne meg på mye av diskusjonen rundt doping. Er vell enkelt og greit rein juks, noe man skulle lært i primærsosialiseringen sin at er galt?


Olemartin; Nei, bare juksemakere.

Keiko: "da han påpeker at uten uten tåteflaska med bol hadde de ikke vært annet enn små jyplinger." : Doping har psykiske effekter?  Wink

Du skrev vel innlegget til meg? Hvis ikke må du prøve å "ordne" opp litt i postene dine slik at det er enklere å forstå hvem evt spørsmål er rettet mot.

Å skrive innlegg mot folk som er imot anti doping er vel ikke det samme som å være pro doping? Jeg er bare oppgitt over måten ting blir gjort på jeg, og hvis du hadde tatt deg tiden til å lese gjennom alt her så ville du sett det.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #166 : 24. oktober 2010, 20:34 »
Er det noen som er uenige i at markløften til Benni er den sterkeste rawmarken som er gjort utestet what
Om man tenker i de baner (det gjør jeg), er han jo best i verden. Utestet vel å merke...
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #167 : 24. oktober 2010, 20:38 »


Olemartin; Nei, bare juksemakere.



?

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #168 : 24. oktober 2010, 20:44 »
"etter min mening så virker det mere som at pastoren og andre styrkeløftere mener de som har prøvd dop må være totalt dumme, tapere og ubrukelige mennesker."

Nei, jeg synes bare de er juksemakere.

Jeg har lest det meste her, så det er ikke tilfellet.


Ja, jeg skrev innlegget til deg ( Vegar ), men sa ikke nødvendig vis at du doper deg. Allikevel er det noe jeg antar, ettersom du henger med skog og haugen etc.. Men, jeg skal ikke beskylde deg for noe. Men du har jo viket unna å svare på spørsmålet mitt da.. Du burde være i stand til å svare selv om du ikke doper deg, ettersom du omgåes personer som bruker doping.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #169 : 24. oktober 2010, 21:21 »
Er det noen som er uenige i at markløften til Benni er den sterkeste rawmarken som er gjort utestet what
Om man tenker i de baner (det gjør jeg), er han jo best i verden. Utestet vel å merke...

best i verden uavhengig av organisasjon Smiley

la hvem som helst prøve seg, på hans premisser... ingen vil slå han uansett Wink
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #170 : 24. oktober 2010, 21:35 »
Hva betyr det...?
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #171 : 24. oktober 2010, 21:39 »
Hva betyr det...?
hva det betyr å konkurere på benedikt sine premisser må du spørre han om..  Grin
mn du å jeg skjønner hva du mener selv om du skrev det som ett spørsmål.. er nok mange som gjør ting likt som benedikt, mn er det mange som er i nærheten av hans mark styrke? ?

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #172 : 24. oktober 2010, 21:41 »
best i verden uavhengig av organisasjon Smiley

la hvem som helst prøve seg, på hans premisser... ingen vil slå han uansett Wink

Trolig ikke på hans premisser. Men kanskje han ikke er sterkest helt uten hjelpemidler, altså belte? Mulig jeg spurte tidligere i tråden, men noen som vet hva rekorden i mark uten belte, drakt etc er? Ganske rå den vid'en av Konstantinovs som tar 4 reps på 380 kg i bar overkropp og shorts.

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #173 : 24. oktober 2010, 21:44 »
Altså, nå synes jeg folk var dårlig til å formulere seg her..

Nei, det er det vell ikke. Men hadde det vært folk som var det om han ikke dopet seg? Mest sannsynlig.


Andre; Tror ikke det finnes naken-mark rekord enda. Bare Gilberg som har nakenbøy'en om jeg ikke tar feil  Tongue
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #174 : 24. oktober 2010, 21:47 »
Jeg er ikke styrkeløfter, men jeg er helt enig med Pastor Grizzly i denne tråden.

Jeg mener rett og slett at idretter der doping er normen/idretter der det ikke engang testes, er mindreverdig andre idretter. Hvordan kan noen si seg uenig i dette?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #175 : 24. oktober 2010, 21:48 »
Nettopp.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #176 : 24. oktober 2010, 21:51 »
Sitat
Det jeg ønsket å få fram var at vi som trener reint har våre resultater på det rene. Vi er sterke i sinn og sjel fordi vi velger bort den enkle løsningen. Jeg vet da vel at jeg ikke er et større talent enn deg og sikkert ikke mange strongmen når det kommer til styrke. Det som er at vi vinner på moralskt grunnlag. Da selv om en drar 100 i mark.
Dette løftet på 260 ble gjort når jeg hadde trent tre måneder med sumo som var for tung. Dette var faktisk mindre enn pers på en dag jeg hadde kjørt opp til. Men det ble likevel det beste som ble festet til film dette året, derfor er det med. Totalt har jeg trent bøy og mark i to og et halvt år. Jeg er fornøyd med min framgang
Hvis du syntes det var smålig av meg å undergrave andre resultater, så kan du tenke deg hva jeg syntes om at du gjør det med mine.
Jeg føler at du legger floskler i munnen på meg her. I likehet med meg så tar også du en moralsk høygrund ovenfor meg, så jeg kan like gjerne si det samme til deg. "Du ser kanskje på deg selv som en vinner med de holdningene der" For noen så er du kanskje det, men for andre ikke. Jeg er ikke så interessert i din anerkjennelse, du er nok ikke særlig interessert i min heller og det er greit for meg. Jeg syntes du skulle hatt min plass og fått ut potensialet ditt i alle de tre store.
Hvis du åpent og ærlig mente det slik, og ikke bare mener dette nå pga. de følgende reaksjonene du har fått så kan du se bort fra det jeg skrev. For da faller grunnlaget for mye av innlegget mitt bort.

Mener fortsatt at du hadde en særdeles ufin væremåte. 
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #177 : 24. oktober 2010, 22:29 »
Altså, nå synes jeg folk var dårlig til å formulere seg her..

Nei, det er det vell ikke. Men hadde det vært folk som var det om han ikke dopet seg? Mest sannsynlig.





er vel ikke så god til å formulere deg du heller..

hvis han ikke dopet seg så ville det mest sannsynlig vært mange i nærheten av mark styrken hans?  neppe..

er vel en del på verdens basis som doper seg og når de ikke er i nærheten en gang så sier det seg jo selv at mannen har en kropp skapt til markløft..

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #178 : 24. oktober 2010, 22:41 »

Ja, jeg skrev innlegget til deg ( Vegar ), men sa ikke nødvendig vis at du doper deg. Allikevel er det noe jeg antar, ettersom du henger med skog og haugen etc.. Men, jeg skal ikke beskylde deg for noe. Men du har jo viket unna å svare på spørsmålet mitt da.. Du burde være i stand til å svare selv om du ikke doper deg, ettersom du omgåes personer som bruker doping.

Jeg har ikke unviket å svare på spørsmålet ditt, jeg har bare ikke svart. Denne tråden har gått fra å dreie seg om 442.5kg raw markløft til å bli en sak hvor andre forum medlemmer vil vite om jeg doper meg?

Jeg synes du er en morsom skrue. Du antar at jeg bruker steroider/dop fordi jeg henger med Skog og Haugen etc? Også antar du at de doper seg fordi de omgåes med meg? Dopere omgåes dopere ikke sant? Blir som ett hellig lite samfunn hvor man ugleser folk som ikke doper seg. Kona mi doper seg antagelig også, det er ett minimum for å få fast ansettelse på 3T. Hun er jo en skikkkelig prodoping dame, derfor jeg giftet meg med henne og satte unger til verden.

 
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #179 : 24. oktober 2010, 22:45 »
Jeg har ikke unviket å svare på spørsmålet ditt, jeg har bare ikke svart. Denne tråden har gått fra å dreie seg om 442.5kg raw markløft til å bli en sak hvor andre forum medlemmer vil vite om jeg doper meg?

Jeg synes du er en morsom skrue. Du antar at jeg bruker steroider/dop fordi jeg henger med Skog og Haugen etc? Også antar du at de doper seg fordi de omgåes med meg? Dopere omgåes dopere ikke sant? Blir som ett hellig lite samfunn hvor man ugleser folk som ikke doper seg. Kona mi doper seg antagelig også, det er ett minimum for å få fast ansettelse på 3T. Hun er jo en skikkkelig prodoping dame, derfor jeg giftet meg med henne og satte unger til verden.

 


Fæle dopingunger da regner jeg med?  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!