Skrevet av Emne: Achieveing greatness  (Lest 63631 ganger)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #15 : 25. september 2011, 13:40 »
I helvete, har du smalbenka 160 nå??

Dette er jo helt utrolig!!



Har nok det, men dette er med støtte på venstredel av stangen, da jeg er mye sterkere i høgre.. kan nok trekke fra en 5 kg minst Tongue

Irriterer meg at du aldri kommer med filmer av løfta, dem er jo helt vanvittige.

Har aldri sett filmer av løfta dine heller? Cheesy

164 høy med de løftene der. Ser for meg at du bærer mye masse!

Hvorfor skulle høyden ha noe å si? Har vel bare fordeler med å være lav i mange øvelser Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #16 : 25. september 2011, 14:56 »
Altså, du er jo sterkere raw enn de fleste styrkeløftere. Så ser dessverre ikke at dette kan være sant. For eksempel i militærpress har du 70 sittende, det er jo bare tull i mine øyne, da får du hjelp isåfall. Poenget her er at det virker som du skriver litt høyere tall enn du makter. Jeg/m flere har spurt om bilder og filmer lenge nå, men det kommer ingen selv om du sier at du skal legge ut - mistenksomt.

20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #17 : 25. september 2011, 15:01 »
Altså, du er jo sterkere raw enn de fleste styrkeløftere. Så ser dessverre ikke at dette kan være sant. For eksempel i militærpress har du 70 sittende, det er jo bare tull i mine øyne, da får du hjelp isåfall. Poenget her er at det virker som du skriver litt høyere tall enn du makter. Jeg/m flere har spurt om bilder og filmer lenge nå, men det kommer ingen selv om du sier at du skal legge ut - mistenksomt.



Haha, har jeg bedre løft enn de fleste styrkeløftere? DET er bare tull skal jeg si deg Smiley
Hvorfor er 70 i sittende millitærpress noe bedre enn stående? Kjører meg helt ut til jeg ikke klarer mer, og får hjelp videre helt til jeg har nådd 12 reps. Det at det virker minstenksomt forstår jeg, om jeg legger ut bilder eller ei er helt opp til meg selv Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Sitronsaft er tilbake
« #18 : 25. september 2011, 19:06 »
Har nok det, men dette er med støtte på venstredel av stangen, da jeg er mye sterkere i høgre.. kan nok trekke fra en 5 kg minst Tongue


Ja, men likevel, du er 17 år, om vi f.eks ser på debut stevnet til CYC:

http://www.youtube.com/watch?v=3Ie9vItIA3g#noexternalembed&feature=channel_page

Klikk fram til 1:40

Her ser vi at han tar 165, og sliter littegran med det.  Ja du må trekke fra noen kg for og komme til ditt løft om du ikke kjørte med stopp, osv osv, men dere er samme alder(han var 17 da stenet tok plass), og det er CYC vi snakker om her!!

Og være sånn halveis i lende i benk som CYC var er jo episk!

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #19 : 25. september 2011, 19:14 »
Hehehe Grin han hadde en ganske svak benk i forhold til mark og bøy da - der er jeg ikke engang i nærheten av vektene han tok der. Skal uansett bli bygger, ikke styrkeløfter Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Sitronsaft er tilbake
« #20 : 25. september 2011, 19:37 »
Sier mye om deg når du sier benken var ganske svak sammenlignet med bøy og mark Help
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #21 : 25. september 2011, 19:38 »
Sier mye om deg når du sier benken var ganske svak sammenlignet med bøy og mark Help

Hmm, kanskje min sin benk som er veldig sterk i forhold til bøy og mark da..
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget sii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #22 : 25. september 2011, 19:40 »
Du er sykt sterk. Men folk må da roe ned med beskyldningene, dette er da mulig. På samme alder dro jeg mer i mark og ikke veldig mye mindre i bøy som herr sitron her. Smalbenkløftet er dog helt sinnsykt iforhold til hva jeg presser til og med nå. Men jeg har venner under 20 som presser noe i nærheten iallefall.

Men er jo bare å slenge ut en film å motbevise folka her, ser ingen grunn til å ikke gjøre det.

Jeg har iallefall troa på at dette er mulig  biggrin

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #23 : 25. september 2011, 19:52 »
Du er sykt sterk. Men folk må da roe ned med beskyldningene, dette er da mulig. På samme alder dro jeg mer i mark og ikke veldig mye mindre i bøy som herr sitron her. Smalbenkløftet er dog helt sinnsykt iforhold til hva jeg presser til og med nå. Men jeg har venner under 20 som presser noe i nærheten iallefall.

Men er jo bare å slenge ut en film å motbevise folka her, ser ingen grunn til å ikke gjøre det.

Jeg har iallefall troa på at dette er mulig  biggrin

Takk for det! Cheesy
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #24 : 25. september 2011, 20:19 »
Men er jo bare å slenge ut en film å motbevise folka her, ser ingen grunn til å ikke gjøre det.

20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #25 : 25. september 2011, 20:28 »
Veldig interessert i å se 70kg x12 reps på sittende militærpress, syns det er helt vanvittig sterkt! Må jo holde følge med her fremover også, håper det ikke skeier ut like latterlig som sist. Stå på!

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: Sitronsaft er tilbake
« #26 : 25. september 2011, 20:31 »
HAHAHAHAHAHAHA, var ikke folka på iform kule nok for deg?

Denna loggen er jo bare rein humor.

Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #27 : 25. september 2011, 20:47 »
Blir nesten (bare nesten) overasket over hvor mange barnslige småunger det er på tf.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #28 : 25. september 2011, 21:14 »
Veldig interessert i å se 70kg x12 reps på sittende militærpress, syns det er helt vanvittig sterkt! Må jo holde følge med her fremover også, håper det ikke skeier ut like latterlig som sist. Stå på!

Takk for det Smiley Fikk litt støtte på ialfall de 3-4 siste repsa, men dette var etter tung smalbenk, så 70kgx12 skal jeg klare helt alene om jeg tar det først.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: Sitronsaft er tilbake
« #29 : 25. september 2011, 21:30 »
spoooor! sykt fysikk! hva er fett % ? bilder/filmer? Cheesy
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!