Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 128390 ganger)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #240 : 23. januar 2012, 18:47 »
Det er da du skulle filmet vettu Grin he he Så kunne du vist det til Mister PT Wink Ja har lyst og prøve meg på mark jeg også.. Men har aldri prøvd og vil jo ikke ødelegge det som fins bare fordi jeg skal prøve meg på alt jeg ikke kan Smiley he he

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #241 : 23. januar 2012, 20:48 »
Det er da du skulle filmet vettu Grin he he Så kunne du vist det til Mister PT Wink Ja har lyst og prøve meg på mark jeg også.. Men har aldri prøvd og vil jo ikke ødelegge det som fins bare fordi jeg skal prøve meg på alt jeg ikke kan Smiley he he
SPør en av veilederne der du trener om hjelp. Markløft er ikke vanskeligere enn mye annet vi holder på med. Men jeg er ikke god på vanlig markløft selv, får til bare strakmark.

Skulle filma og vist ja, men skal trene samme på torsdag med MrPT, og skal vise han da. Han har forøvrig sett at jeg endelig klarer bulgarske utfall, men dips med ekstra vekt blir nytt for ham (og var nytt for meg idag. )

Nå skal jeg strax ut å gå tur med nabodamene her. Håper de vil gå fort sånn at det blir litt treningsfeeling på det.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #242 : 24. januar 2012, 15:42 »
Dagen idag har blitt brukt til kiropraktor og til trening. Førstnevnte var rimelig kjipt, han knakk og bendet. GJorde ikke vondt, men fæl lyd. Skal tilbake i morgen, det sitter en del i musklene i bakside skulder og skulderbladene sa han, så får se hva han har tenkt å finne på da. Jeg er hvertfall veldig mye bedre nå enn igår, og idag var jeg ikke hemmet av dette på trening i det hele tatt.

Treninga ble litt heseblesende med korte pauser pga hadde en avtale etterpå. Men det ble som følger:

Knebøy - teknikk, teknikk og teknikk
20kg x 25
30kg 10x3

Strake markløft - enda mer teknikk
20k x 20
30kg 12x3

Nedtrekk bredt grep
40kg 10x3 - et av ukas mål, ganske lett  biggrin Men de neste 5 gjør det brått sviiintungt...

Sittende roing bredt grep - kjørte forsiktig her for på denne har jeg ofte kjent det godt baki skulderbladene, men det gjorde jeg ikke idag
25kg x 15
30kg 12x3

Bicepscurl med stang
16,5kg  10x3

Hammercurl
7kg 10x3 - dette var tungt nok idag ja...

Intervalløkt på mølla til slutt, den var ikke noe god....

Utlogget Sneiip

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

  • Sneip vil bli sterk
Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #243 : 24. januar 2012, 15:44 »
Spoor Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862


Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #245 : 24. januar 2012, 21:03 »
Dagen idag har blitt brukt til kiropraktor og til trening. Førstnevnte var rimelig kjipt, han knakk og bendet. GJorde ikke vondt, men fæl lyd. Skal tilbake i morgen, det sitter en del i musklene i bakside skulder og skulderbladene sa han, så får se hva han har tenkt å finne på da. Jeg er hvertfall veldig mye bedre nå enn igår, og idag var jeg ikke hemmet av dette på trening i det hele tatt.

Treninga ble litt heseblesende med korte pauser pga hadde en avtale etterpå. Men det ble som følger:

Knebøy - teknikk, teknikk og teknikk
20kg x 25
30kg 10x3

Strake markløft - enda mer teknikk
20k x 20
30kg 12x3

Nedtrekk bredt grep
40kg 10x3 - et av ukas mål, ganske lett  biggrin Men de neste 5 gjør det brått sviiintungt...

Sittende roing bredt grep - kjørte forsiktig her for på denne har jeg ofte kjent det godt baki skulderbladene, men det gjorde jeg ikke idag
25kg x 15
30kg 12x3

Bicepscurl med stang
16,5kg  10x3

Hammercurl
7kg 10x3 - dette var tungt nok idag ja...

Intervalløkt på mølla til slutt, den var ikke noe god....


Du var hos kiropraktor?? Hvordan syns du det er? Jeg må tilbake dit denne uka også, har vært det fire ganger allerede.... hater det når han skal knekke opp i nakken, er så ekkelt med de lydene Sad

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #246 : 24. januar 2012, 21:07 »
Føler meg helt fin nå, men er ikke godt når jeg tar på områdene han sier er full av muskelknuter. Gruer meg til han skal løse opp de i morgen, det sa han at kom til å gjøre vondt.
Fikk i tillegg vite hva som er årsaken til at det har blitt sånn, det er lille snuppis. Hun har fått flaskemelk hele tida, og når jeg mater henne sitter jeg i en unaturllig vinkel med øvre rygg og nakke. Visstnok helt vanlig med oss mødre som gir flaske. Så da vet jeg det... Ellers flytta han på ene ribbeinet mitt sa han... det hørtes skrekkelig ekkelt ut.
Forøvrig var kiropraktoren ung og pen... veldig også.... woot

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #247 : 24. januar 2012, 21:11 »
Føler meg helt fin nå, men er ikke godt når jeg tar på områdene han sier er full av muskelknuter. Gruer meg til han skal løse opp de i morgen, det sa han at kom til å gjøre vondt.
Fikk i tillegg vite hva som er årsaken til at det har blitt sånn, det er lille snuppis. Hun har fått flaskemelk hele tida, og når jeg mater henne sitter jeg i en unaturllig vinkel med øvre rygg og nakke. Visstnok helt vanlig med oss mødre som gir flaske. Så da vet jeg det... Ellers flytta han på ene ribbeinet mitt sa han... det hørtes skrekkelig ekkelt ut.
Forøvrig var kiropraktoren ung og pen... veldig også.... woot

Flytta på det ene ribbeinet  Ohmy Sitter ikke det fast??  Muskelknuter er no hærk!
Har en bak ved venstre skulder, syns det er rart at han ikke får ordnet det der snart.. sist tok han ikke betalt heller?  Huh Min er også kjekk  woot sånn sett gjør det ingenting  :Smiley Men den knekkinga takler jeg ikke.....  Angry

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #248 : 24. januar 2012, 21:14 »
Nja, skulle tro det satt fast, men det hørtes ikke ut som det satt fast da han knekka og brøyt på meg. Han forklarte litt nærmere hva det var han egentlig gjorde, men skjønte ikke alt. Hengte meg litt opp i det med å flytta på ribbeinet...

Jeg trodde alle kiropraktorer var 45år+ og ganske kjedelige, så ble helt satt ut da det viste seg å være en lekker sak på min egen alder (litt yngre også kanskje). Men for all del, HELT GREIT  Grin

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #249 : 24. januar 2012, 21:18 »
Nja, skulle tro det satt fast, men det hørtes ikke ut som det satt fast da han knekka og brøyt på meg. Han forklarte litt nærmere hva det var han egentlig gjorde, men skjønte ikke alt. Hengte meg litt opp i det med å flytta på ribbeinet...

Jeg trodde alle kiropraktorer var 45år+ og ganske kjedelige, så ble helt satt ut da det viste seg å være en lekker sak på min egen alder (litt yngre også kanskje). Men for all del, HELT GREIT  Grin

 Grin Grin Grin Da har man liksom ikke noe imot å bli knekt litt på  Tongue Tror du han trener? ser han trent ut?? Det som er litt pinlig er at man må ta av seg til bh'n... jeg må liksom planlegge hvilken bh jeg skal ha på meg for hver gang... Jeg lurer på om de tenker over sånt jeg? Å jaha ja, i dag bruker hun den samme bh'n som sist??

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #250 : 24. januar 2012, 21:22 »
Han så ikke sånn bodybuildersvær ut, men han var veldig happy når han hørte hvor mye jeg trener, og tipper han trener en del selv, men så mer ut som sånn friluftstype enn gymrotte.

De har såpass mange pasienter inne en dag at jeg blir bekymra hvis de husker bh'en til alle som er der. Men man kan jo aldri vite.... Jeg kom jo i treningstøy idag da, skulle rett på trening etterpå. Spørs om jeg må pynte meg litt med fin bh i morgen??

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #251 : 24. januar 2012, 21:27 »
Han så ikke sånn bodybuildersvær ut, men han var veldig happy når han hørte hvor mye jeg trener, og tipper han trener en del selv, men så mer ut som sånn friluftstype enn gymrotte.

De har såpass mange pasienter inne en dag at jeg blir bekymra hvis de husker bh'en til alle som er der. Men man kan jo aldri vite.... Jeg kom jo i treningstøy idag da, skulle rett på trening etterpå. Spørs om jeg må pynte meg litt med fin bh i morgen??

De gangene jeg har vært der har jeg hatt på treningstøy, men vanlig bh, bare sånn at det skulle se litt bedre ut  :Smiley Ulempen da var at puppene nesten datt ut da jeg la meg på siden, så sport-bh er vel kanskje det beste? Han sier nok ikke nei takk dersom du stiller opp i en bh fra Victorias secret  Tongue 

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #252 : 24. januar 2012, 21:30 »
De gangene jeg har vært der har jeg hatt på treningstøy, men vanlig bh, bare sånn at det skulle se litt bedre ut  :Smiley Ulempen da var at puppene nesten datt ut da jeg la meg på siden, så sport-bh er vel kanskje det beste? Han sier nok ikke nei takk dersom du stiller opp i en bh fra Victorias secret  Tongue 

Ta på meg fin bh der og så bytte når jeg kommer på trening etterpå? Kan jo ikke løpe på mølla i en fra victorias secret... til det har jeg for store pupper...

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #253 : 24. januar 2012, 21:41 »
Ta på meg fin bh der og så bytte når jeg kommer på trening etterpå? Kan jo ikke løpe på mølla i en fra victorias secret... til det har jeg for store pupper...

Det hørtes lurt ut! Jeg har også byttet bh på Evo etter at jeg har vært hos kiropraktor. Syns det er grusomt ubehagelig å trene med vanlig bh, syns ikke den gir like mye støtte på mølla som den gjør ellers når jeg gjør andre dagligdagse ting  Tongue

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #254 : 25. januar 2012, 14:28 »
Det hørtes lurt ut! Jeg har også byttet bh på Evo etter at jeg har vært hos kiropraktor. Syns det er grusomt ubehagelig å trene med vanlig bh, syns ikke den gir like mye støtte på mølla som den gjør ellers når jeg gjør andre dagligdagse ting  Tongue
Pynta meg med en fin en idag :-) Og bytta etterpå. Men han var akkurat like slem for det om. Nå er jeg øm i ryggen nå!

Ellers ble det trening etter endt kiropraktorbesøk.
Ikke det helt store å skrive om, ble en løpetur på mølla. Løp i 50 min. Altså LØP! Det var uten nedtrapping og oppvarming. Og skal si det var kjedelig. Men ei jeg kjenner kom og løp ved siden av meg fra 30 min og ut, så da hadde jeg noen å prate med.
For spesielt interesserte var løpeøkta så her:
10 minutter 9,5 km/t
De neste 15 min 10,5 km/t
De siste 25 min 11 km/t
Godsliten etterpå! Egentlig ikke så veldig høy puls heller, har mye å gå på her.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!