Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 128874 ganger)

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #285 : 26. januar 2012, 21:17 »
Jeg er nok for gammel til å syns at MrPT er kjekk, pluss at jeg føler meg dobbelt så svær som ham i og med han ikke er så høy og jeg i tillegg er (var) elefantfeit. Men at kiropraktor er tagbar? OH YES!

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #286 : 26. januar 2012, 21:18 »
Tannleger ække så nøye. De ser bare inni kjeften på en. Men hadde nok ikke kunnet ha en PT jeg hadde syns var superkjekk. Han jeg har nå er nok det for de som liker den typen, men ikke helt min type.Holdt likevel på å dø på meg da han ba meg kaste skjorta og begynte å måle meg i alle retninger med målebånd første gangen jeg var inne hos ham. Hvis han da hadde vært like lekker som kiropraktoren tror jeg at jeg rett og slett bare hadde løpt ut...

GUD!! Ja jeg hadde nok gjort det samme dersom PT'n var HEIT! Jeg vil ikke at pene mannfolk skal se mageflesket mitt!  Tongue

Utlogget Tyttebærjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #287 : 26. januar 2012, 21:19 »
Ja MrPT er "ung" selv for meg  Grin hehe

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #288 : 26. januar 2012, 21:24 »
Ja MrPT er "ung" selv for meg  Grin hehe
Han er omtrent like gammel som de første elevene jeg hadde da jeg begynte å jobbe, så jeg syns egentlig han er en liten drittunge. Eller ikke helt det heller, jeg syns jo han er innmari flink og alt sånt. Men skrekkelig ung da...

Utlogget Tyttebærjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #289 : 26. januar 2012, 21:27 »
Ja sant det Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #290 : 26. januar 2012, 23:39 »
Nå ble jeg både nyskjerrig på hvor du bor og hvor gammel MrPT er, og selv  om jeg ikke trenger kiropraktor ble jeg nyskjerrig på han også Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #291 : 27. januar 2012, 07:30 »
Sendte deg en pm jeg Cheesy Så får du vite alt du lurer på  biggrin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #292 : 27. januar 2012, 07:46 »
Blæææ, dagen idag går ikke som planlagt gitt. Først kiropraktorbesøk  woot  deretter til legen med snuppis som egentlig ikke er sjuk en gang (ørebetennelse, og trommehinna hennes sprakk igår, og etter det har alt vært helt greit), så får vi se om jeg rekker trening etter det før barnepassen stenger, eller om jeg må lempe henne inn på jobben til pappan (da blir han sur).
Får ikke trent noe i kveld, for da skal pappan på fest, og i helga vil jeg ha TRENINGSFRI! (Sier hun som bare har en intervalløkt denne uka og vet at for å gjøre som hun skal må hun få til en til i løpet av helga pluss forhåpentligvis en idag...)
Hjelpes så mye enklere alt var før i gamle dager når jeg bare hadde meg selv å tenke på....

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #293 : 27. januar 2012, 14:34 »
Da ble det trening på Miss B idag selv om alt har skjært seg fra morran av.
Var hos legen med lille snuppis, som visstnok hadde verste ørebetennelse legen hadde sett på lang lang tid. Ikke rart hun har sovet dårlig da. Men hun har igrunnen ikke vært så survete heller, så ble skrekkelig overraska da trommehinna sprakk igår.

Trente nytt sted idag, gøy! Hadde kult lys i den avdelingen hantlene var, så skuldrene mine så ut som de var myyyye større enn de egentlig er. Sånne synsbedrag liker man Cheesy

Men økta ble så her:

Oppvarming på mølla, pluss intervaller, må ta intervallene først dagene med beintrening for å i det hele tatt klare dem

Knebøy - teknikk
20kg x 15
30kg 10x3
Tror jeg klarte å ikke presse knærne innover på vei opp igjen

Pga dårlig tid gikk utfall ut, for kjøre hardt på det på mandag.

Strake markløft
20kgx15
35kg 10x3

Apparat for korsryg (siden kiropraktor sier jeg må trene den spesifikt i og med jeg er så svak der)
20kgx20
35kg 12x3

Nedtrekk
41,25 kg 10x3
Hengte på ei sånn lita vektskive. Er for mye å øke med 5 kg fra forrige gang, 10x3 på 40 er jo no problem, nå får jeg øke med 1,25 i  uka og se om jeg kommer meg opp på 10x3 på 45 snart også

Sittende enhånds kabelroing
15kgx12
20kgx10 - fæl teknikk på slutten, så dette var nok for tungt
15kg 12x2

Hammercurl
7,5kg 10x3

GODSLITEN! Bra økt! Happy me  Grin

Da hadde jeg det travelt for å rekke bussen. Var billøs idag nemlig. Men rakk en kanelbolle hos bakern, den er obligatorisk på høykarbodager. NAM! Yngvar i Puls (NRK) sier jo det er lov ein gong i veka  Grin

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #294 : 27. januar 2012, 15:57 »
Flink du er!! Og takk for PM Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #295 : 27. januar 2012, 16:00 »
Flink du er!! Og takk for PM Cheesy
Fikk oppklart alt du var nysgjerrig på :-) Ha en fin helg :-)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #296 : 27. januar 2012, 16:18 »
Fikk oppklart alt du var nysgjerrig på :-) Ha en fin helg :-)
He he bra for nå Wink

Hvordan ser en vanlig dag ut for deg sånn kost messig? Må sette opp et oppsett jeg nå.. Må ned til løpet, sklidd heeeelt ut Tongue

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #297 : 27. januar 2012, 17:11 »
Det er veldig enkelt, mindre kcal inn enn ut Cheesy Eller enkelt? I teorien er det det, i praksis skrekkelig vanskelig enkelte dager.

Dietten kommer her. Men så det er sagt, jeg ligger helt i overkant nå, der det står 150 - 200 ligger jeg på minst 200, igår spiste jeg 250 g biff til middag.
Ellers er grønnsakene jeg spiser for det meste spinat, ruccola, paprika, agurk i salater. Og koker jeg grønnsaker er det blomkål og brokkoli.  Men det er ting jeg har valgt selv fordi det er det jeg liker.

Fisk skal for det meste være mager, men kan dra til med feit fisk innimellom. Kjøtt er for det meste ytrefilet av svin eller storfe, samt kyllingfilet. Men her velger jeg altså også selv.

Frokost
60 g havregryn m 1 dl melk (ekstra lett) + prot.shake
Tran + multivitaminer

Lunsj
150-200 g kjøtt/fisk
150-200 g grønnsaker
20g nøtter

Middag
Samme som lunsj, men med 50 g brun ris eller fullkornpasta i tillegg

Kvelds
En halv boks cottage cheese eller kesam, en skyr eller en prot.shake
20 g nøtter
2 stk omega 3 6 9 kapsler

Før trening, frukt
Etter trening, frukt + prot.shake



Totalt sett blir dette ca 1500-1700 nettokcal, alt etter hvor mye jeg har trent eller hvilken type kjøtt/fisk jeg har spist.

Og det er bare å stjele denne dietten, men vet at mange syns den er vanskelig å kombinere med familieliv. Jeg får det greit til, men ikke alltid alle spiser det samme til middag.

Og så har jeg en høykarbodag i uka, da ligger jeg på rundt 2200 nettokcal, og prøver å få til at de ekstra kaloriene er karbohydrater. Men blir litt usunt fett også (sjokolade er godt!!!)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #298 : 27. januar 2012, 17:23 »
Aha.. Ser flott ut!! Må bare få satt i gang psyken igjen Tongue Er jo bom stille hos meg så!! Du har jo hvertfall fått gode resultater Smiley Du skulle tatt bilder i det skulderlyset da Wink

Og strålende helg til deg også Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #299 : 27. januar 2012, 17:31 »
Jeg skulle gjort det vettu, men jeg er så pyse at jeg tørr ikke dra fram kamera og ta bilde hvor som helst.. var et par store gutter som trente samtidig som meg, så følte meg som den lille flisa. Hadde jeg begynt å ta bilder da vet jeg ikke hva de hadde tenkt om meg. Kanskje ikke noe i det hele tatt, men jeg er litt teit sånn sett..

Den dietten der funker fett hvis du klarer å holde den. Jeg hadde litt trøbbel de første ukene, men i og med MrPT blir sur (og da er han skikkelig SUR) hvis jeg ikke gjør som han sier turte jeg jo ikke annet enn å spise nøyaktig det som sto. Og etter to tre uker gikk det helt fint, var ikke fysen hverken på oreokjeks (som er min store svakhet) eller sjokolade.
Jeg drikker lightbrus og sånt i tillegg, og store mengder kaffe og enda større mengder vann. I starten spiste jeg i nedre grense, altså 150 gram på kjøtt og fisk og sånn, men jeg går såpass ned at jeg har justert opp. Hører også med at jeg trener styrke 4x i uka og løper 4x i uka også. Men Mr PT sa igår at jeg gjorde alt helt perfekt, det kunne ikke vært bedre på noen som helst måte, og da må det bare virke da. Prøv og se du også Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!