Skrevet av Emne: DNG - 5x5  (Lest 265203 ganger)

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1350 : 25. juli 2007, 21:11 »
Hm, hørtes spennende ut må jeg si. Smiley Fortell mer om programmet da Wink
jeg har bare sett dere trene det osv, har aldri gidda å satt meg inni det liksom Tongue

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: DNG's logg
« #1351 : 25. juli 2007, 21:22 »
Hm, hørtes spennende ut må jeg si. Smiley Fortell mer om programmet da Wink
jeg har bare sett dere trene det osv, har aldri gidda å satt meg inni det liksom Tongue

Oh yeah! Daniel goes powerlifting Grin

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: DNG's logg
« #1352 : 25. juli 2007, 21:31 »
Mengdetreningsprogrammet går over 8 uker, og er ment som et grunntreningsprogram der man putter på plass "grunnmuren" for videre trening og økninger, i mengdetreningen får man trent mye bøy, benk og markøft- og mange varianter av dette, for å involvere alle muskler og trene på alle deler av de løftene. Programmet blir av de fleste styrkeløftere brukt i sommerferien, og i tiden mellom konkurranser- og en mengdetreningsperiode er en gylden sjangse for vekst, ettersom at hele kroppen blir trent bra gjennom mange øvelser og fordi det ikke er så mange tunge sett som et oppkjøringsprogram har (der det også er en del draktsett for de som bruker det).

Selve programmet er standard mandag-onsdag-fredag med en "hovedøvelse" som går tungt hver dag, mandag: bøy, onsdag:benk, fredag: mark.

Anbefaler å avslutte med et oppkjøringsperiode etter mengdetreninga for å så sette nye personlige rekorder. Selv holder jeg på med årets andre mengdetreningsprogram Smiley

(om andre styrkeløftere ser dette er og har nnvendinger, eller mer å føye til blir jeg glad for det)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG's logg
« #1353 : 25. juli 2007, 23:39 »
Bra skrevet, men kanskje litt for avansert sagt ? Vist du vet hva jeg mener Tongue Men flott skrevet Wink

Du må ikke glemme at annenhver uke er det supersett i både bøy og mark ! En uke med supersett mandag og fredag, neste uke, ingen supersett, osv i 8 uker Wink
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1354 : 26. juli 2007, 20:07 »
Oh yeah! Daniel goes powerlifting Grin

We'll see, må tenke litt mer på det først Tongue

Mengdetreningsprogrammet går over 8 uker, og er ment som et grunntreningsprogram der man putter på plass "grunnmuren" for videre trening og økninger, i mengdetreningen får man trent mye bøy, benk og markøft- og mange varianter av dette, for å involvere alle muskler og trene på alle deler av de løftene. Programmet blir av de fleste styrkeløftere brukt i sommerferien, og i tiden mellom konkurranser- og en mengdetreningsperiode er en gylden sjangse for vekst, ettersom at hele kroppen blir trent bra gjennom mange øvelser og fordi det ikke er så mange tunge sett som et oppkjøringsprogram har (der det også er en del draktsett for de som bruker det).

Selve programmet er standard mandag-onsdag-fredag med en "hovedøvelse" som går tungt hver dag, mandag: bøy, onsdag:benk, fredag: mark.

Anbefaler å avslutte med et oppkjøringsperiode etter mengdetreninga for å så sette nye personlige rekorder. Selv holder jeg på med årets andre mengdetreningsprogram Smiley

(om andre styrkeløftere ser dette er og har nnvendinger, eller mer å føye til blir jeg glad for det)

I see.. Joda, vi får se, må tenke litt mer på det først. Men stiller meg positiv, alltid gøy å prøve ut noe nytt Smiley

Bra skrevet, men kanskje litt for avansert sagt ? Vist du vet hva jeg mener Tongue Men flott skrevet Wink

Du må ikke glemme at annenhver uke er det supersett i både bøy og mark ! En uke med supersett mandag og fredag, neste uke, ingen supersett, osv i 8 uker Wink

Supersett burns Grin

Men jeg må tilføye at det ikke blir noe trening resten av denne uken..Kanskje jeg får begynne å løfte igjen neste uke, vet ikke enda. Grunnen til dette er at jeg tryna på sykkel i går natt og fikk slått venstre beinet og raspa opp venstrearma mi en god del. Så det svir ganske mye når jeg beveger armen nå, er hjemme fra jobb til over helgen også. Menmen, shit happens..better times will come guys Wink

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DNG's logg
« #1355 : 26. juli 2007, 20:13 »
Pfff, kan da vel trene pga det der? Du er ikke pussy er du vel?   Grin
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DNG's logg
« #1356 : 26. juli 2007, 21:08 »
Dersom du ikke ligger på sykehuset med intravenøst kan du fortsatt trene. Get yourself together Günther!!!

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1357 : 26. juli 2007, 21:29 »
Tro meg, jeg verker etter å få trene her jeg sitter..men når jeg såvidt klarer å skjære brød så er det ikke så lett å trene Huh Dessuten har jeg sikkert godt av litt treningsfri Grin
Har akkurat vært på legen og fått sjekka meg..fikk bytta bandasjen og allerede er den våt av gult gugg som renner ut av såret Grin mmm!
But have no fear teens, i'll be back next week Kiss

Utlogget OysteinFurnes

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 009

Sv: DNG's logg
« #1358 : 26. juli 2007, 22:02 »
Det er barre å hvile seg! Smiley Er ikke arti å trene når en har veldig vondt! Barre å vente til det blir bra igjen,
God bedring! Smiley

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1359 : 26. juli 2007, 22:17 »
Her er en som har forstått det Wink Takk Øystein, det skal jeg gjøre

Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG's logg
« #1360 : 26. juli 2007, 23:16 »
Ikke vits i å presse seg ! Om det hadde vert en type indre skade så kunne du feks trent bein istedenfor. Men nå som du på utsiden er fult av sår og har skjært deg opp kraftig så er det ikke snakk om du skal ha treningsfri engang, det er en selvfølge ! Fornuften må overgå treninga !
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: DNG's logg
« #1361 : 27. juli 2007, 00:03 »
Hvor tryna du da? Tongue Satt på rattet?
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG's logg
« #1362 : 27. juli 2007, 09:26 »
Er det en moped/lettsykkel det er snakk om eller en trøsykkel Tongue ?
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1363 : 29. juli 2007, 16:49 »
Ikke vits i å presse seg ! Om det hadde vert en type indre skade så kunne du feks trent bein istedenfor. Men nå som du på utsiden er fult av sår og har skjært deg opp kraftig så er det ikke snakk om du skal ha treningsfri engang, det er en selvfølge ! Fornuften må overgå treninga !

Mhm, helt enig. Kunne gjerne tatt noe alternativ trening, men det går ikke pga skadene. Men er tilbake på trening til neste uke uansett, litt små skader gjør ikke noe Grin

Hvor tryna du da? Tongue Satt på rattet?

Er det en moped/lettsykkel det er snakk om eller en trøsykkel Tongue ?

Det var nok en moped ja Tongue Jeg kom for raskt inn i en krapp sving, hadde vel 30km/t og jeg skulle være kul å legge meg ned på siden sann som de gjør på film, men det gikk heller dårlig.. :Smiley Så han som satt på bak, falt av når jeg bremsa og av en eller annen grunn holdt han seg fortsatt fast i sykkelen etter at han hadde falt av ( Huh) så jeg prøvde å holde den oppe og holdt begge beina nede i bakken mens jeg bremsa (vi var på vei rett mot et gjerde) men det var umulig å holde balansen siden han drev å slepte seg selv etter sykkelen. Og til slutt så slapp han taket og jeg mista kontrollen på sykkelen å jeg velta og sykkelen på 120kg falt oppå venstrebeinet mitt og der lå jeg. Men heldigvis gikk det så bra som det gikk, ingen brudd på noen av oss og sykkelen fikk bare noen skrammer.

Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG's logg
« #1364 : 29. juli 2007, 20:43 »
Mhm, helt enig. Kunne gjerne tatt noe alternativ trening, men det går ikke pga skadene. Men er tilbake på trening til neste uke uansett, litt små skader gjør ikke noe Grin

Det var nok en moped ja Tongue Jeg kom for raskt inn i en krapp sving, hadde vel 30km/t og jeg skulle være kul å legge meg ned på siden sann som de gjør på film, men det gikk heller dårlig.. :Smiley Så han som satt på bak, falt av når jeg bremsa og av en eller annen grunn holdt han seg fortsatt fast i sykkelen etter at han hadde falt av ( Huh) så jeg prøvde å holde den oppe og holdt begge beina nede i bakken mens jeg bremsa (vi var på vei rett mot et gjerde) men det var umulig å holde balansen siden han drev å slepte seg selv etter sykkelen. Og til slutt så slapp han taket og jeg mista kontrollen på sykkelen å jeg velta og sykkelen på 120kg falt oppå venstrebeinet mitt og der lå jeg. Men heldigvis gikk det så bra som det gikk, ingen brudd på noen av oss og sykkelen fikk bare noen skrammer.

Ja, gjør det!

Off, hørtes absolutt ikke bra ut ! Undecided
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!