Skrevet av Emne: DNG - 5x5  (Lest 258248 ganger)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1740 : 14. januar 2008, 20:25 »
Jao, som dere ser så har det blitt lite med logging i det siste. Har ikke motivasjonen på topp for tiden og har kutta ut Dietmar for en liten stund. Sliter også med å få i meg nok mat.. Har ikke den matlysten jeg engang hadde Undecided Enkelte dager spiser jeg bare 3-4 middels store måltider og det bygger man ikke noe særlig på akkurat. Føler også at jeg ikke har hatt noe fremgang siden i februar/mars i fjor.. Har heller gått tilbake i størrelse. Så jeg lurer på om dere har noen tips til å få motivasjonen og matlysten tilbake? Hadde satt veeldig stor pris på noen kloke ord! Cheesy

Skal gi deg noen kloke ord:

SE TIL HELVETTE Å TRENE OG ETA ONKLI.
ELLERS KOMMER DU FAEN IKKE TIL Å BLI STØRRE ELLER STERKERE
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1741 : 14. januar 2008, 20:30 »
Forstår at du sliter. Er vel vanskelig å finne motivasjonen når du ikke har noe å trene mot. Vi som er styrkeløftere har noe å trene mot flere ganger i året (stevner). Og personlig har jeg aldri slitt med motivasjonen som jeg kan komme på. Smiley I hvertfall ikke det siste året. Det er fordi jeg alltid har ett mål til neste stevne. Det skal bli bedre! Det må bare gjøres tenker jeg. Du burde komt deg på GTS å trent der med oss. Er helt håpløst å trene på utstyret på Nestun, kommer ingen vei der. Du burde prøvd deg med litt styrkeløft, da tror jeg motivasjonen skal sitte som ett skudd. Går fint an å kombinere sommerformen og styrkeløft. Wink
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1742 : 14. januar 2008, 20:31 »
Gjør noe annet en stund:) Det kan hjelpe. Test Ross Training elns. Babbis har mange kule økter liggende ute;)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1743 : 14. januar 2008, 20:36 »
Go for the looks! Beachbody 2008? Grin Det trener jeg mot, aldri vært mer motivert.

Mitt tips; drit i styrkeprogrammet - tren som du føler for. Jeg syns det er morro å trene bygging, mye failure og mye pump. Endel tungt og seff. Trener stort sett som jeg vil fra økt til økt selv om jeg allikevel har en liten plan oppi det hele. Dvs at jeg har mine favorittøvelser som jeg prøver å øke vektene/repsene på fra gang til gang. Se i speilet og på bilder at musklene vokser.. hvis ikke det gjør deg motivert så vet ikke jeg Tongue

Går vel fint an å kombinere styrkeløft og sommerform men jeg syns det ser dødskjedelig ut å trene slike programmer.. men det er kanskje bare meg? Smiley Er man en styrkeløfter som har et stevne å se frem til så er det sikkert artig. Men det tror jeg ikke du har? Eller om man vil bli sterkest mulig såklart.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1744 : 14. januar 2008, 21:02 »
Smiley Styrkeløft Smiley
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1745 : 14. januar 2008, 21:04 »
Jao, som dere ser så har det blitt lite med logging i det siste. Har ikke motivasjonen på topp for tiden og har kutta ut Dietmar for en liten stund. Sliter også med å få i meg nok mat.. Har ikke den matlysten jeg engang hadde Undecided Enkelte dager spiser jeg bare 3-4 middels store måltider og det bygger man ikke noe særlig på akkurat. Føler også at jeg ikke har hatt noe fremgang siden i februar/mars i fjor.. Har heller gått tilbake i størrelse. Så jeg lurer på om dere har noen tips til å få motivasjonen og matlysten tilbake? Hadde satt veeldig stor pris på noen kloke ord! Cheesy
Ta deg ei uke totalt bort fra trening og alt som har med det og gjøre. Gjør alt du føler for, spis hva du lyster, sitt oppe med pcen om natta i stedet for å sove. Ikke helt bra for treninga, men jeg tror at sånn avkobling må til innimellom. Kanskje du trenger en sånn du og.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1746 : 15. januar 2008, 01:09 »
Skal gi deg noen kloke ord:

SE TIL HELVETTE Å TRENE OG ETA ONKLI.
ELLERS KOMMER DU FAEN IKKE TIL Å BLI STØRRE ELLER STERKERE

Det er faen meg sant buttrock

Forstår at du sliter. Er vel vanskelig å finne motivasjonen når du ikke har noe å trene mot. Vi som er styrkeløftere har noe å trene mot flere ganger i året (stevner). Og personlig har jeg aldri slitt med motivasjonen som jeg kan komme på. Smiley I hvertfall ikke det siste året. Det er fordi jeg alltid har ett mål til neste stevne. Det skal bli bedre! Det må bare gjøres tenker jeg. Du burde komt deg på GTS å trent der med oss. Er helt håpløst å trene på utstyret på Nestun, kommer ingen vei der. Du burde prøvd deg med litt styrkeløft, da tror jeg motivasjonen skal sitte som ett skudd. Går fint an å kombinere sommerformen og styrkeløft. Wink

Jeg trener ikke mot noe stevne akkurat nei. Men, jeg har som et mål å bli større og sterkere. Men du sier noe der, jeg burde kanskje ha satt meg noen kortsiktige mål innen styrke slik jeg har noe mer å trene mot. Det må sikkert være en kjempemotivasjon å ha stevner å trene mot. Det skjønner jeg. Men jeg har verken tenkt meg på scenen eller på stevner så jeg har ikke så mye å trene mot utenom det jeg har nevnt ovenfor her. Men det skal være nok det, bare jeg får satt meg opp noen kortsiktige mål.
GTS begynner jeg på neste uke, så det er ikke noe stress Wink Regner med at jeg får en god dose med motivasjon der borte headbang

Gjør noe annet en stund:) Det kan hjelpe. Test Ross Training elns. Babbis har mange kule økter liggende ute;)

Takk for tipset. Smiley Men jeg klarer meg ikke en uke uten styrketrening MED vekter. Rett og slett.. Er helt avhengig Grin

Go for the looks! Beachbody 2008? Grin Det trener jeg mot, aldri vært mer motivert.

Mitt tips; drit i styrkeprogrammet - tren som du føler for. Jeg syns det er morro å trene bygging, mye failure og mye pump. Endel tungt og seff. Trener stort sett som jeg vil fra økt til økt selv om jeg allikevel har en liten plan oppi det hele. Dvs at jeg har mine favorittøvelser som jeg prøver å øke vektene/repsene på fra gang til gang. Se i speilet og på bilder at musklene vokser.. hvis ikke det gjør deg motivert så vet ikke jeg Tongue

Går vel fint an å kombinere styrkeløft og sommerform men jeg syns det ser dødskjedelig ut å trene slike programmer.. men det er kanskje bare meg? Smiley Er man en styrkeløfter som har et stevne å se frem til så er det sikkert artig. Men det tror jeg ikke du har? Eller om man vil bli sterkest mulig såklart.

Er veldig enig med deg i det du sier her HeatoN85! Jeg syns akkurat det samme ang.  bygging. Mye mer gøy å trene flere reps og pumpen er helt priceless Grin Dessuten er ikke jeg ute etter å bli så veeldig sterk, bare mye større. Men så klart, kommer massen.. Kommer styrken lurende også Wink

Tja, det er vel mulig. Men om du får samme formen er vel en annen sak Tongue Jeg selv syns kanskje det er litt små kjedelig å trene styrkeprogrammer siden jeg er mer ute etter masse i stedet for styrke. Men, jeg liker en fin blanding mellom styrke og bygging som f.eks 5x5 Powerbuilding. Det har jeg økt veldig bra i både styrke og masse på. Så i grunn syns faktisk en blanding mellom styrke og bygging er det beste. Jeg har ihvertfall fått mye ut av den slags trening Smiley

Smiley Styrkeløft Smiley

Er noe for deg Cheesy

Ta deg ei uke totalt bort fra trening og alt som har med det og gjøre. Gjør alt du føler for, spis hva du lyster, sitt oppe med pcen om natta i stedet for å sove. Ikke helt bra for treninga, men jeg tror at sånn avkobling må til innimellom. Kanskje du trenger en sånn du og.. Wink

Takker for tipset, men det tror ikke at jeg hadde klart Tongue Er gale nok å vente 1 dag mellom hver trening syns jeg og etter en uke hadde jeg mest sannsynlig dødd av treningslengsel biggrin Jeg spiser faktisk alt det jeg har lyst på.. Dessverre så har jeg så dårlig matlyst at det blir for lite til å bli noe større.. Teknisk sett er jeg sikkert på diett enkelte dager.. Jeg får heller prøve å ta til meg de harde ordene jeg fikk fra Bergan og for faen se til og slutte å spise som en jente woot



Som jeg nevnte så har jeg bestemt meg for å endelig komme meg bort på GTS neste uke for (Lokalt treningssenter med alt utstyret jeg trenger) noen måneder. Tror dette kan bidra til økt motivasjon grunnet mange sterke og hyggelige karer, noe som igjen gjør at jeg får tilbake matlysten Cheesy

Håper jeg vil bli tatt vel i mot selv om jeg ikke driver med styrkeløft blush




Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1747 : 15. januar 2008, 06:51 »
Såklart du blir tatt i mot. Vi har jo ventet på deg lenge nå. Grin Flotters!!!
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1748 : 15. januar 2008, 07:37 »
du har valget... liten og svak. eller stor og sterk....

jeg vet hva jeg ville valgt...

Utlogget OysteinFurnes

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 009

Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1749 : 15. januar 2008, 08:01 »
Klubben vår heter jo Giske Atletklubb, en av grunnene vi valgte Atlet og ikke styrkeløftklubb er fordi vi vil også ha med andre som deg Wink Blir kjekt!

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1750 : 15. januar 2008, 11:20 »
du har valget... liten og svak. eller stor og sterk....

jeg vet hva jeg ville valgt...

Liten og svak? Just a wild guess...
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1751 : 15. januar 2008, 14:29 »
Jepps Grin Øystein har helt rett. Vi venter på deg kjære <3
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1752 : 15. januar 2008, 15:34 »
Såklart du blir tatt i mot. Vi har jo ventet på deg lenge nå. Grin Flotters!!!

Great! Grin Gleder meg til litt mer utstyr å rutte med Cheesy

du har valget... liten og svak. eller stor og sterk....

jeg vet hva jeg ville valgt...

Vil så klart bli stor og sterk.. Men når maten ikke vil ned er ikke det så lett. Får bare håpe matlysten og motivasjonen kommer tilbake nå som jeg begynner på treningssenter og får flere treningspartnere.



Klubben vår heter jo Giske Atletklubb, en av grunnene vi valgte Atlet og ikke styrkeløftklubb er fordi vi vil også ha med andre som deg Wink Blir kjekt!

Det er sant Smiley Blir artig dette Cheesy

Jepps Grin Øystein har helt rett. Vi venter på deg kjære <3

I love to hear that honey <3 Dette skal bli gøy Wink

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1753 : 15. januar 2008, 15:58 »
Sleng deg med på styrkeløft! Prøve et stevne iallefall? Tenk hvor kult det blir på nm når alle møtes! Grin
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: DNG sliter med motivasjonen..
« #1754 : 15. januar 2008, 21:38 »
Jao, som dere ser så har det blitt lite med logging i det siste. Har ikke motivasjonen på topp for tiden og har kutta ut Dietmar for en liten stund. Sliter også med å få i meg nok mat.. Har ikke den matlysten jeg engang hadde Undecided Enkelte dager spiser jeg bare 3-4 middels store måltider og det bygger man ikke noe særlig på akkurat. Føler også at jeg ikke har hatt noe fremgang siden i februar/mars i fjor.. Har heller gått tilbake i størrelse. Så jeg lurer på om dere har noen tips til å få motivasjonen og matlysten tilbake? Hadde satt veeldig stor pris på noen kloke ord! Cheesy
Shut up and squat!

Også blir det gøy å sjekke makser etter dietmar! Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!