Skrevet av Emne: Keiko' 88 - 290 kg raw mark side 174  (Lest 361885 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2115 : 14. juni 2010, 22:58 »
Hihi... E36'ene er pene de. Glenn Libekk kjører en E36 M3 3.0. Det er ganske mange av de veit jeg. Hvordan BMW hadde du?

Nei. Selv synes jeg E34-bilene er det flotteste de har laget. Hehe. Og etter at jeg fikk vite at de ikke bare hadde 518, 520, 525, men også 530, 535, og til slutt 540, så ble jeg helt hekta på 540'en.

Så. Det blir i utgangspunktet en orginal 530 1993 mod. touring, men med noen små oppgraderinger. Blant annet så blir motoren byttet ut med en E39 540 motor med chip. Bilen blir bygd om til manuell. Der blir det sittende en E39 6 trinns M5 kasse. Det er noe av det. Hehe. Selve bilen vil være rimelig strøken. Rustfri. Byttet foringer, satt på nye dempere, og bremser osv. osv.

Helst ville jeg kanskje sett at jeg fikk tak i en 100% orginal, og strøken E34 540 sedan med manuell. Men de er det ikke så mange av igjen har jeg fått inntrykket av. Ihvertfall ikke som er til salgs. Håper og tror likevel at dette blir en god nr. 2. Smiley

Det høres ut som en flott bil! Hva med fangere, understell og felger? E34 540 kan se meget bra ut forutsatt at de er ganske orginale og med noen felger som får de til å se bedre ut, ikke mer vulgære. Generelt sett syns jeg mange har en tendens til å ødelegge bilene fremfor å forbedre dem. Styling osv skal jo se pent ut, ikke pragende. Bilen du snakker om høres imidlertid tiltalende ut, og jeg syns du får poste bilder når den tid kommer.

Jeg hadde for øvrig en 320 E36 coupe. Orginal M3 fanger, speil, lister samt M-tech sideskjørt. Den hadde i tillegg orginale M3 felger i 7,5x17 og 8,5x17 med 225/45-17 og 245/40-17, og var senket 60mm. Chippet og med effektanlegg (fjernet bl.a. bakpotta for mye bedre lyd). Montreablå med sort sportsskinninteriør. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2116 : 14. juni 2010, 23:16 »
Det høres ut som en flott bil! Hva med fangere, understell og felger? E34 540 kan se meget bra ut forutsatt at de er ganske orginale og med noen felger som får de til å se bedre ut, ikke mer vulgære. Generelt sett syns jeg mange har en tendens til å ødelegge bilene fremfor å forbedre dem. Styling osv skal jo se pent ut, ikke pragende. Bilen du snakker om høres imidlertid tiltalende ut, og jeg syns du får poste bilder når den tid kommer.

Jeg hadde for øvrig en 320 E36 coupe. Orginal M3 fanger, speil, lister samt M-tech sideskjørt. Den hadde i tillegg orginale M3 felger i 7,5x17 og 8,5x17 med 225/45-17 og 245/40-17, og var senket 60mm. Chippet og med effektanlegg (fjernet bl.a. bakpotta for mye bedre lyd). Montreablå med sort sportsskinninteriør. Smiley

Takk, takk. Jeg håper det blir bra. Vel. Angående fangere osv. så er det foreløpig M-tech. Selv om jeg helst skulle sett at det var 540-fanger fremme ihvertfall. Den er så vanvittig grom. Angående felger så er jeg fortsatt usikker på hva jeg skal skaffe. Det er så vanvittig mye tøft. Men det er noen kriterier for hvordan felgene må være. Det MÅ være kant, fem eikerter(?), og skrudde. Med andre ord AC Schnitzer, Keskin, OZ Futura osv. Har du noen forslag kanskje? Bare å komme med innspill. Det er nok mye annet som passer bra. Smiley Ellers har jeg klart å gå til anskaffelse av grått skinninteriør. Det står her i stua, og skal rett inn i bilen når den kommer. Smiley Litt behandling først så tror jeg det blir knall.

Jøss... Den hørtes flott ut. Grin Du har ingen bilder av den da? Skal du noensinne kjøpe deg en bimmer igjen så stemmer jeg for M5 jeg. E34. :Smiley Det er kombinasjonen av hvor flotte de er, og hvor bra de faktisk går som gjør de så utrolig rå.

Forresten. Gratulerer med 160 i benkpress her forleden! 2 x kroppsvekta er virkelig bra. Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2117 : 15. juni 2010, 06:27 »
Jøss, sansen for skikkelig bil Cheesy
Hadde E34, 525i med M50 før.. Savner den bilen som fy hehe..
Calypsorød, sorte DE lykter fremme, 60/40 senk, bilstein B8 dempere, OZ Ceres felger.
Bilder tatt av han som kjøpte den av meg, etter at han hadde satt på sort grill hmm..

http://i39.photobucket.com/albums/e153/scooti/LGIM00233.jpg

http://i39.photobucket.com/albums/e153/scooti/LGIM0025.jpg

Blir nok E34 M5 etterhvert, med noen OZ futura 9,5x17 og 11,5x17 feks, med bra dekkstrek.. + Coilovers og litt små stæsj Smiley

Stilig bil, fint med kantfelger på E34 Smiley  Synes E30 og E34 er fineste bmw, men er såpass harry av meg at ikke noe som slår gammal Opel Wink
Bilen din høres bra ut Keiko, blir sikkert en artig skyss Smiley

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2118 : 15. juni 2010, 08:37 »
Takk, takk. Jeg håper det blir bra. Vel. Angående fangere osv. så er det foreløpig M-tech. Selv om jeg helst skulle sett at det var 540-fanger fremme ihvertfall. Den er så vanvittig grom. Angående felger så er jeg fortsatt usikker på hva jeg skal skaffe. Det er så vanvittig mye tøft. Men det er noen kriterier for hvordan felgene må være. Det MÅ være kant, fem eikerter(?), og skrudde. Med andre ord AC Schnitzer, Keskin, OZ Futura osv. Har du noen forslag kanskje? Bare å komme med innspill. Det er nok mye annet som passer bra. Smiley Ellers har jeg klart å gå til anskaffelse av grått skinninteriør. Det står her i stua, og skal rett inn i bilen når den kommer. Smiley Litt behandling først så tror jeg det blir knall.

Jøss... Den hørtes flott ut. Grin Du har ingen bilder av den da? Skal du noensinne kjøpe deg en bimmer igjen så stemmer jeg for M5 jeg. E34. :Smiley Det er kombinasjonen av hvor flotte de er, og hvor bra de faktisk går som gjør de så utrolig rå.

Forresten. Gratulerer med 160 i benkpress her forleden! 2 x kroppsvekta er virkelig bra. Smiley

Jeg er helt enig i at det MÅ være kant, bred kant. Den typen felger passer veldig bra på en 5-serie. Skrudde felger blir fort dyrt, men man kan jo kjøpe replikafelger. OZ Futura koster jo en formue pr felg, det samme gjelder jo AC Schnitzer. Keskin er såvidt jeg har forstått rimeligere enn nevnte merker, og kanskje derfor verdt å sjekke ut. De ser jo akkurat like fete ut, spør du meg.


Keskin KT1


Keskin KT2


Keskin KT5

Jeg tror personlig jeg ville vurdert BMW M Parallel og - syns de virkelig kler 5-serien hvis riktig dimensjonert.



Burde kanskje også ta en titt på Breyton-felger evt. replikavarianter av disse. Magic er en finfin felg, det samme gjelder Race, Inspiration og Spirit.


Breyton Race CS

OZ Futura er en utrolig flott felgtype, og det samme gjelder Mito. Ser omtrent lik ut, men jeg tror begge variantene vil passe bra.


OZ Mito


OZ Futura

Så mye å velge imellom - man blir nesten litt satt ut... Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2119 : 18. juni 2010, 07:21 »
Jøss, sansen for skikkelig bil Cheesy
Hadde E34, 525i med M50 før.. Savner den bilen som fy hehe..
Calypsorød, sorte DE lykter fremme, 60/40 senk, bilstein B8 dempere, OZ Ceres felger.
Bilder tatt av han som kjøpte den av meg, etter at han hadde satt på sort grill hmm..

http://i39.photobucket.com/albums/e153/scooti/LGIM00233.jpg

http://i39.photobucket.com/albums/e153/scooti/LGIM0025.jpg

Blir nok E34 M5 etterhvert, med noen OZ futura 9,5x17 og 11,5x17 feks, med bra dekkstrek.. + Coilovers og litt små stæsj Smiley

Æh... Den var pen. Det eneste som manglet var at det var en 540. Grin

Stilig bil, fint med kantfelger på E34 Smiley  Synes E30 og E34 er fineste bmw, men er såpass harry av meg at ikke noe som slår gammal Opel Wink
Bilen din høres bra ut Keiko, blir sikkert en artig skyss Smiley

Takk for det Bjone88. Håper det blir verdt ventingen, og pengene. Smiley

Jeg er helt enig i at det MÅ være kant, bred kant. Den typen felger passer veldig bra på en 5-serie. Skrudde felger blir fort dyrt, men man kan jo kjøpe replikafelger. OZ Futura koster jo en formue pr felg, det samme gjelder jo AC Schnitzer. Keskin er såvidt jeg har forstått rimeligere enn nevnte merker, og kanskje derfor verdt å sjekke ut. De ser jo akkurat like fete ut, spør du meg.


Keskin KT1


Keskin KT2


Keskin KT5

Jeg tror personlig jeg ville vurdert BMW M Parallel og - syns de virkelig kler 5-serien hvis riktig dimensjonert.



Burde kanskje også ta en titt på Breyton-felger evt. replikavarianter av disse. Magic er en finfin felg, det samme gjelder Race, Inspiration og Spirit.


Breyton Race CS

OZ Futura er en utrolig flott felgtype, og det samme gjelder Mito. Ser omtrent lik ut, men jeg tror begge variantene vil passe bra.


OZ Mito


OZ Futura

Så mye å velge imellom - man blir nesten litt satt ut... Grin

Det er kjedelig mye å velge mellom, men det blir nok mellom Futura, Keskin, Shcnitzer et sted. Hehe... Synd det bare er så forferdelig dyrt. Ihvertfall av det jeg har sett. Men, men... Er også enig i at de BMW-felgene var flotte. Uansett tror jeg, og håper dette blir bra. Fargen på bilen er forresten lazurblå? Noen som veit hvordan den fargen er? Prøvd og søke litt på google, men der dukker det opp mye rart. Smiley

Ellers hadde jeg en liten økt i går. 17. juni, 2010...

SKULDERPRESS - sittende
oppvarming+
80 x 5 - 110 x 5 - 140, 3 x 5 rep. - 110 x 6 rep.

Pers på 140. Her har jeg bare klart 3 x 3 tidligere. Morsomt å gjøre tre 5'ere. Kunne også gjort en 6'er på 140 på første settet, men ikke noe mer. Formen var ikke noe storslagen heller. Spiste dårlig dagen i formveien, og på treningsdagen òg. Tatt forholdene i betrakning så er jeg ålreit fornøyd. Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2120 : 18. juni 2010, 08:03 »
Fargen på bilen er forresten lazurblå? Noen som veit hvordan den fargen er? Prøvd og søke litt på google, men der dukker det opp mye rart. Smiley

Du mener ikke tilfeldigvis avusblå? Er det en orginal BMW-farge?





Dette er to stk avusblå BMW'r i ulikt lys. Denne fargen har såvidt meg bekjent blitt levert på både E34 og E36, trolig på andre modeller og.

EDIT: Fant to biler med lazurblå lakk. Tror jeg...




 

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2121 : 18. juni 2010, 13:50 »
Du mener ikke tilfeldigvis avusblå? Er det en orginal BMW-farge?

Dette er to stk avusblå BMW'r i ulikt lys. Denne fargen har såvidt meg bekjent blitt levert på både E34 og E36, trolig på andre modeller og.
 

Neida, var ikke avusblå. Ikke azurblå heller. Men lazur. Ihvertfall var det det jeg fikk beskjed om. Men lazur så da helt grei ut for min del. Det er da en blåfarge av noe slag. Og blå er pent. Hehe. Takk for hjelpa Gundersen. Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2122 : 30. juni 2010, 18:28 »
din syke jævel Grin

bil er gromt, hekta selv Tongue
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2123 : 30. juni 2010, 21:24 »
635 CSi for de wins!!!1
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2124 : 11. juli 2010, 23:55 »
Hører rykter om deffing på deg???  Kan  du bekrefte, helst avkrefte dette Tongue

Utlogget *svenne*

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 244
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 244

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2125 : 12. juli 2010, 00:16 »
når jeg trente med han siste helg så gikk han på trede mølla  Smiley det er noe jeg alldri trodde jeg skulle se hehe men øyvind benker bra alikavell han Smiley
Trener på Karma fitness i elverum for tiden, og er medlem av brummendal atletklubb

pers.      raw         mål

benk: 150kg  - Nytt mål 160 til jul
mark: 170kg  - 200
bøy: 110 hehe  tar det som det kommer

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2126 : 23. juli 2010, 00:33 »
Hører rykter om deffing på deg???  Kan  du bekrefte, helst avkrefte dette Tongue

Det stemmer nok det. Skal prøve å komme meg ned til 115 før 1. desember. Hehe. Men blir fokus på styrke hele veien. Smile
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2127 : 23. juli 2010, 10:37 »
Det stemmer nok det. Skal prøve å komme meg ned til 115 før 1. desember. Hehe. Men blir fokus på styrke hele veien. Smile

:S 115kg!? Det var da modig lite. Faen, er jo bare 5 kg mer enn det jeg er nå jo Tongue
Kan bli spennende og se hvordan styrken holder seg iallefall.
Lykke til, selv om jeg helst hadde sett at du gikk opp å ble sterkere istede Wink

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2128 : 23. juli 2010, 12:10 »
Rå pressing Øyvind!

Hva med å slenge seg med på en strongmankonkurranse eller to etter hvert?

 Wink

No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Keiko' 88 - 150kg i militærpress s. 140
« #2129 : 23. juli 2010, 12:33 »
:S 115kg!? Det var da modig lite. Faen, er jo bare 5 kg mer enn det jeg er nå jo Tongue
Kan bli spennende og se hvordan styrken holder seg iallefall.
Lykke til, selv om jeg helst hadde sett at du gikk opp å ble sterkere istede Wink

Hehe. Modig lite, ja. Ja, det er ikke allverden. Ihvertfall ikke når en er i overkant av 180 cm. høy. Håper styrken kan holde seg sånn nogenlunde. Har forberedt meg på å miste like mye kilo styrkemessig, som vektmessig i starten. Men så fort kaloriinntaket stabiliserer seg så håper jeg at formen vil komme litt oppover igjen. Målet neste år er å gjøre 220 raw godkjent på 115kg. Deretter dobbel kroppsvekt.

Det er nok ikke siste gangen jeg veier 140 tror jeg. Men akkurat nå trives jeg ikke så veldig godt på den vekta. Det var jo moro så lenge motivasjonen varte, og det har jo vært noen helt ålreite løft med vekta òg. Men nå vil jeg være litt lettere. Og jeg går ned med mål om at når jeg vil bli litt tyngre igjen så blir det 250+ i benken. Tror det blir en morsom utfordring. Smiley

Rå pressing Øyvind!

Hva med å slenge seg med på en strongmankonkurranse eller to etter hvert?

 Wink



Tusen takk Biffboy. Smiley

Tror ikke det blir noe strongman på meg. For et slit a gitt. Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!