Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2971567 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Fasiten
« #7170 : 10. september 2008, 11:43 »
Jeg synes vi skal ta denne unge mannen(?) som ønsker å logge i Fasiten litt seriøst. Det er ikke bare bare å finne den rette plassen å logge på  :Smiley

Her på forumet tas ingen seriøst før de fremlegger gode og overbevisende argumenter for at de fortjener respekt. Som mang en nykommer har erfart er ikke gode råd gratis, men det er derimot offentlig latterliggjøring og evt. hån, men vi istedet for å rette på våre feil prøver vi heller å perfeksjonere våre gode egenskaper, dvs. latterliggjøring og hån.

Vi deler heller ikke erfaringer, men vi er flinke til å påpeke når noe blir gjort galt. Hvis så skjer er man idiot og får selv finne ut hvilken løsning man heller bør velge, fordi vår tid kan ikke gå med til å veilede nybegynnere. På den måten vil vi være selvdestruktive da vi ikke får nok tid til oss selv - vi vidunderlige skapninger.

Nei, skal man tas seriøst bør man snarest søke til et annet forum, eller til instanser hvor man må betale for en konsultasjon.

Nb! Dette er skrevet med et snev av ironi hvis noen ikke forstod såpass... Grin


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Fasiten
« #7171 : 10. september 2008, 11:56 »
Å starte logg i en annens logg, må vel kunne sies å være en bekreftelse på mental stagnasjon evt. betydelig inntak av alkohol :Smiley

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Fasiten
« #7172 : 10. september 2008, 12:00 »
Å starte logg i en annens logg, må vel kunne sies å være en bekreftelse på mental stagnasjon evt. betydelig inntak av alkohol :Smiley

Eller at det dreier seg om en mann med en solid utdannelse innen markedsføring som målrettet og med fullt overlegg har gjort dette. Grunnen vil i så måte være helt åpenbar - å få publisert sin egen logg ut til mange ved at de må se hans da de er innom Fasiten. Jeg heller dog mer i retning av din teori, Kristian... Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Arestrong

Sv: Fasiten
« #7173 : 10. september 2008, 12:32 »
Jeg tviler fortsatt på at du er mann mtp. vektene og plassering av logginnlegg. Dessuten har du tydeligvis blitt voldtatt av en nigeriansk prostituert. Tror det har blitt litt mange øl i kveld også, men det var macho å begynne å føre logg i Fasiten Smiley

Tosk!! Jeg er mann. Ser du har hanekam. Det er ganske lamt i 2008. Du er vel sånn rød blittzer som henger på blitz huset og røyker hasj. Vegeterianer også sikkert.. er mer mann enn deg!!
Har levd livet og opplevd mer enn det du vil i løpet av en uke.. jeg ble heller ikke voltatt av en prostituert. Hvor dum går det an å bli……. hun ville ha 50 kroner for et ligg og lovte hun var ren. Jeg stolte på henne og ble rundlurt. Altså ikke min skyld!! finner jeg henne igjen skal jeg ha tilbake de femti kronene det er hvertfall sikkert!
Det ble noen øl og diverse men det har ingentign med saken og gjøre!!! Er ikke lett å finne fram på denne nettsiden. Ivan har forklart meg litt hvordan en skal logge og skal gjøre det ikveld. Ivan har vært lenger på denne nettsiden enn deg  mr hanekam.

Må bare under streke: tosk!! husokkupant
Fenrikflink: kjøp deg bleie
Kris 24 i iq: smarten.. not!
Til dere andre: takk for støtten
Over og ut!!!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #7174 : 10. september 2008, 14:04 »
Tosk!! Jeg er mann. Ser du har hanekam. Det er ganske lamt i 2008. Du er vel sånn rød blittzer som henger på blitz huset og røyker hasj. Vegeterianer også sikkert.. er mer mann enn deg!!
Har levd livet og opplevd mer enn det du vil i løpet av en uke.. jeg ble heller ikke voltatt av en prostituert. Hvor dum går det an å bli……. hun ville ha 50 kroner for et ligg og lovte hun var ren. Jeg stolte på henne og ble rundlurt. Altså ikke min skyld!! finner jeg henne igjen skal jeg ha tilbake de femti kronene det er hvertfall sikkert!
Det ble noen øl og diverse men det har ingentign med saken og gjøre!!! Er ikke lett å finne fram på denne nettsiden. Ivan har forklart meg litt hvordan en skal logge og skal gjøre det ikveld. Ivan har vært lenger på denne nettsiden enn deg  mr hanekam.

Må bare under streke: tosk!! husokkupant
Fenrikflink: kjøp deg bleie
Kris 24 i iq: smarten.. not!
Til dere andre: takk for støtten
Over og ut!!!

Én ting er i alle fall sikkert. Du er en svært god menneskekjenner da dine antakelser om meg stemmer 100 prosent. Jeg blitzer endel, men det er mest når jeg bruker min Nikon SB-800 eller hvis jeg tar bilder i studio og har tatt fram studioblitzene mine. Du kan gjerne kalle det blitzhuset, men jeg velger å kalle det leilighet. Der sitter jeg ofte hjemme alene og røyker hasj. Det skaper stor ro i kroppen min. Og helt utrolig at du kunne tippe at jeg er en vegetarianer. I går spiste jeg meksikansk gryte. Én pose fra Toro blandet med noen desiliter vann. Jeg innrømme at det ikke ble så veldig mye gryte så heretter vil jeg kalle retten meksikansk suppe.

Tviler ikke på at du hverken har levd livet eller har opplevd mer igjennom hele ditt liv enn jeg kan oppleve på en uke. Ettersom jeg sitter mye hjemme i blitzhuset, eller leiligheten som jeg da velger å kalle det, så er det begrenset hva jeg får oppleve der på ei uke. Éi uke opplevde jeg imidlertid svært mye, men da jeg alltid har vært svært nøktern med å utlevere meg selv så ønsker jeg ikke å gå i detaljer. Er uansett skeptisk til at jeg har, eller kommer til, å oppleve mer på ei uke enn det du har opplevd i hele ditt liv. Tenk å være en intelligent avholdsmann og samtidig oppleve å utforske alkoholismen, traktorismen, fengsel og samtidig ha sex med noen uten å ta betalt for det - men istedet betale hele 50 kroner for en neger. Alt dette på en uke. Nei, jeg tror ikke jeg makter å få din livserfaring på ei uke. Du har rett der også.

Veldig synd at Ivan ikke har vist deg Fasiten tidligere. Der kunne du ha lært at man ikke skal stole på noen under 100 kg. Og jeg håper virkelig ikke du betalte 50 kroner til ei negerinne på over 100 kg for å ha sex med henne?

Én annen ting ; du skriver "Jeg ble heller ikke voldtatt av en prostituert. Hvor dum går det ann å bli...". Det er tydeligvis ingen grenser for hvor dum det er mulig å bli, men jeg håper virkelig du stopper din negative utvikling. Det er få som blir voldtatt fordi de er dumme, men jeg kan gå med på at sexy ungjenter som kler seg utfordrende og går alene om kvelden er så dumme at de kan finne på å bli voldtatt av en prostituert. Som regel er den prostituerte da en mann, og kalles gigolo, men det finnes sikkert biseksuelle prostituerte også. Nigerianske kvinner er sterke og hvis en mann blir voldtatt av én av dem så vil jeg si han også er dum. Han må da ha vært svak. Og det å være mann og fortsatt være svak tyder enten på at man er handicappet eller svært dum som ikke har trent seg opp til å bli sterk.

Hvis du finner igjen denne nigerianske kvinnen så anbefaler jeg deg å ikke ta kontakt. Hun vil helt sikkert klare å overbevise deg om at hvis du betaler nye 50 kroner så kan hun gjøre en blowjob som renser hele kroppen din for HIV. Og hvis du nekter så er jeg overbevist om at du desverre blir voldtatt om du ikke ble det første gangen.

Hils Ivan!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #7175 : 10. september 2008, 14:13 »
Hei absolutt alle sammen!!

Litt om meg:

 Har drevet aktivt med innebandy tidligere. Men for et år siden datt jeg av en traktor og skadet hoftekammen. Lang historie men var litt hard på flaska og fikk en liten dom. Sonet og da ble jeg intressert i styrke trening. Ble forelsket i fysoterapeuten men knuste hjerte mitt. Utsatte derfor trening 1 uke. Er en mann hvis dere tvilte. Er lei av innebandy og vil bli litt macho. Har også sluttet med rusmidler og traktorer (spes john deere……). Tar en øl eller to i ny og ne til fotballkamper på en sportsbar men sjelden mer enn 8 halvlitere. Hørt det skal være mye karbohydrater i øl og det er bra for styrke trening. Spiser normalt. Mye musli. Har hiv pga en uheldig episode med en nigeriansk prostituert på karl johan (ikke min skyld!!). går på medisiner men formen er bra sålangt!!

Hadde min første trening i dag på elixia kalbakken med Ivan. Kommer til å logge mer her fremover.

Trener 2,5 gang i uka (den halve er romaskin så teller vell egentlig ikke):

Oppvarming – situps 20
Arnold press – 35 repetisjoner på 10 kilo manualer – 8 ganger
Crunches (skriver sånn?) – 40 reptisjoner på vektskivene i apparatet (sterk i magen)
Biceps curl med manualer – 30 på 10 kilo manualer – 10 ganger
Benkpress (digger denne øvelsen) – 27 på stanga pluss 5 kg på hver side – 15 på 40 kg  10 ganger.
Triceps øvelse med arma bak hode og løfte opp (skjønner?) – en 10kg manual 12 repetisjoner – tror det var 7 ganger.

Orket ikke mer. Har som mål å bli sterkere enn ivan i benkpress. Han tar 62,5 kg.

Tar imot tips og veiledning med takknemmelighet.


Fritt frem for logging her. Er jo ikke alene om det. Meget bra innlegg Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget squatbenchdeadlift

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 225
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 225

  • JD
Sv: Fasiten
« #7176 : 10. september 2008, 21:48 »
hoho nå begynner det og bli bra her! Grin

Utlogget Jakov the Russian

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 467
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 467

  • Яша
Sv: Fasiten
« #7177 : 10. september 2008, 23:06 »
Tosk!! Jeg er mann. Ser du har hanekam. Det er ganske lamt i 2008. Du er vel sånn rød blittzer som henger på blitz huset og røyker hasj. Vegeterianer også sikkert.. er mer mann enn deg!!
Har levd livet og opplevd mer enn det du vil i løpet av en uke.. jeg ble heller ikke voltatt av en prostituert. Hvor dum går det an å bli……. hun ville ha 50 kroner for et ligg og lovte hun var ren. Jeg stolte på henne og ble rundlurt. Altså ikke min skyld!! finner jeg henne igjen skal jeg ha tilbake de femti kronene det er hvertfall sikkert!
Det ble noen øl og diverse men det har ingentign med saken og gjøre!!! Er ikke lett å finne fram på denne nettsiden. Ivan har forklart meg litt hvordan en skal logge og skal gjøre det ikveld. Ivan har vært lenger på denne nettsiden enn deg  mr hanekam.

Må bare under streke: tosk!! husokkupant
Fenrikflink: kjøp deg bleie
Kris 24 i iq: smarten.. not!
Til dere andre: takk for støtten
Over og ut!!!


Мозгов нет или так просто от пизды хренью страдаешь? Бля если ты русский то ты бля опозорил всю Россию. Убей себя об стену. Ты коза сначала жим нормальный сделай, к примеру 200 кг без химии, а потом бля тут крутого строй.

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Fasiten
« #7178 : 10. september 2008, 23:10 »
Fasiten begynner å bli utrolig avansert ser jeg. Imponerende med folk som lærer seg russisk, for å følge et russisk treningsoppsett til punkt og prikke. Mersom å lære seg alvisk for å forstå ringeness herre på et høyere nivå.
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget Arestrong

Sv: Fasiten
« #7179 : 11. september 2008, 01:00 »
Én ting er i alle fall sikkert. Du er en svært god menneskekjenner da dine antakelser om meg stemmer 100 prosent. Jeg blitzer endel, men det er mest når jeg bruker min Nikon SB-800 eller hvis jeg tar bilder i studio og har tatt fram studioblitzene mine. Du kan gjerne kalle det blitzhuset, men jeg velger å kalle det leilighet. Der sitter jeg ofte hjemme alene og røyker hasj. Det skaper stor ro i kroppen min. Og helt utrolig at du kunne tippe at jeg er en vegetarianer. I går spiste jeg meksikansk gryte. Én pose fra Toro blandet med noen desiliter vann. Jeg innrømme at det ikke ble så veldig mye gryte så heretter vil jeg kalle retten meksikansk suppe.

Tviler ikke på at du hverken har levd livet eller har opplevd mer igjennom hele ditt liv enn jeg kan oppleve på en uke. Ettersom jeg sitter mye hjemme i blitzhuset, eller leiligheten som jeg da velger å kalle det, så er det begrenset hva jeg får oppleve der på ei uke. Éi uke opplevde jeg imidlertid svært mye, men da jeg alltid har vært svært nøktern med å utlevere meg selv så ønsker jeg ikke å gå i detaljer. Er uansett skeptisk til at jeg har, eller kommer til, å oppleve mer på ei uke enn det du har opplevd i hele ditt liv. Tenk å være en intelligent avholdsmann og samtidig oppleve å utforske alkoholismen, traktorismen, fengsel og samtidig ha sex med noen uten å ta betalt for det - men istedet betale hele 50 kroner for en neger. Alt dette på en uke. Nei, jeg tror ikke jeg makter å få din livserfaring på ei uke. Du har rett der også.

Veldig synd at Ivan ikke har vist deg Fasiten tidligere. Der kunne du ha lært at man ikke skal stole på noen under 100 kg. Og jeg håper virkelig ikke du betalte 50 kroner til ei negerinne på over 100 kg for å ha sex med henne?

Én annen ting ; du skriver "Jeg ble heller ikke voldtatt av en prostituert. Hvor dum går det ann å bli...". Det er tydeligvis ingen grenser for hvor dum det er mulig å bli, men jeg håper virkelig du stopper din negative utvikling. Det er få som blir voldtatt fordi de er dumme, men jeg kan gå med på at sexy ungjenter som kler seg utfordrende og går alene om kvelden er så dumme at de kan finne på å bli voldtatt av en prostituert. Som regel er den prostituerte da en mann, og kalles gigolo, men det finnes sikkert biseksuelle prostituerte også. Nigerianske kvinner er sterke og hvis en mann blir voldtatt av én av dem så vil jeg si han også er dum. Han må da ha vært svak. Og det å være mann og fortsatt være svak tyder enten på at man er handicappet eller svært dum som ikke har trent seg opp til å bli sterk.

Hvis du finner igjen denne nigerianske kvinnen så anbefaler jeg deg å ikke ta kontakt. Hun vil helt sikkert klare å overbevise deg om at hvis du betaler nye 50 kroner så kan hun gjøre en blowjob som renser hele kroppen din for HIV. Og hvis du nekter så er jeg overbevist om at du desverre blir voldtatt om du ikke ble det første gangen.

Hils Ivan!

At det går ann!! Både jeg og Ivan er enig i at du er en tosk. Skriver bare toskete toskprat. du burde vært tvangsinnlagt på mentalsykehus for hasjrøykende, vegeterianer hanekam tosker. Er jo helt sjukt det du skriver. bare fordi jeg var så uheldig å legge inn logginnlegget mitt på feil side? kan skje selv den beste, mr hanekam. skal få logg når Ivan kommer hjem. Og jeg har overhodet ikke hatt sex med en negerdame på over 100 kilo!! Men jeg lærte en viktig lærepenge av den affæren: aldri stol på prostituerte fra Nigeria som sier de ikke har kjønnssykdommer. I alle fall ikke hvis du har drukket 8-10 halvlitere ++ først.  Du burde komme deg litt ut selv, Einar B Gilberg. Ser du skryter av styrken din. Du må gjerne bli med meg og Ivan på elixia kalbakken for å demonstrere. eller nei det vil jeg ikke. Jeg omgås ikke blitzere med hanekam som ikke spiser kjøtt og som røyker hasj og skriver syke ting på internettsider. Og hvor tar du det fra at neger dama veide over 100 kg? hvorfor skal jeg ikke stole på ei neger dame under 100 kg? Da jeg var i kasjotten så hadde vi ett ord for sånne som deg. Nemlig 'paranoid gærning'. du synes kanskje jeg er frekk, men det fortjener du. Jeg gjorde en glipp og du gjorde narr av meg. Jeg var i lystig lag i oslo i julebord sesongen. Hadde nettopp blitt såret av fysoterapeuten og følte for å få ut litt steam. Ble stanset av en hyggelig neger dame på karl johan som sa hun ville ha sex. Hvem vil vel ikke kline til da?? Jeg kunne ikke vite at hun hadde sykdommer. Jeg var også for bedugget til å tenke på noe sånt. Kan skje hvem som helst.  Angående traktor episoden så er det også noe som kan skje alle og enhver. Jeg satt hjemme (leier hybel på gård) og hadde en festlig stund sammen med en nabo som er glad i sterke saker. Så fikk vi lyst til å skrape noen flax lodd men hadde ikke skyss. Så jeg tok traktoren og kjørte mot butikken som er et par hundre meter unna. jeg hadde aldri kjørt traktor før så det var litt vrient slik at i en sving ramlet jeg ut og landet på hofta fordi jeg trodde jeg så en ulv. traktoren trillet videre inn i hagen til en politimann (maks uflaks) og ødela garasjen hans. Jeg kom meg opp på bena og prøvde å late som ingenting men på grunn av de sterke sakene sjanglet jeg vel en del og lommelerka falt ut av lomma foran snutemannen. Sonet og er ferdig med den saken. Nevnte den fordi jeg sluttet med innebandy. Du tvang meg til å fortelle mer. nei spis den meksikanske suppa di du. ikke skriv mer til meg. Er lei av deg Einar B Hanekam. Og ikke skriv i loggsiden min når den kommer. Ivan hilser ikke tilbake. fra og med mandag neste uke blir jeg alkoholfri og satser helt og fullt på styrke trening.

Мозгов нет или так просто от пизды хренью страдаешь? Бля если ты русский то ты бля опозорил всю Россию. Убей себя об стену. Ты коза сначала жим нормальный сделай, к примеру 200 кг без химии, а потом бля тут крутого строй.

Jeg snakker ikke arabisk..........

Over og ut for godt på denne siden!!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #7180 : 11. september 2008, 02:09 »
Onsdag 10.september 2008

Trening på Kraftsport Klubben av 1967

Knebøy uten belte
5x60 - 5x60 - 5x100 - 6x125 - 6x150 - 4x162,5 - 5x175 - 5x170 - 5x162,5

Benkpress med stopp og beina opp i lufta
5x60 - 5x60 - 5x90 - 5x110 - 4x130 - 3x147,5 - 2,5x157,5

Benkpress med stopp vanlig
2x167,5 - 1x175

Benkpress med alt for stor Katanaskjorte (str. 54)
1x210 til dobbeltkloss, 1x215 til dobbeltkloss, 1x220 til dobbeltkloss, 0x210 helt ned, 0,5x210 helt ned

Markløft med sko og uten belte litt bredere grep enn konkurransegrep
5x140 - 5x160 - 4x190 - 3x215 - 3x230 - 3x242,5 - 2x257,5 - 2x262,5 - 2x270

Frontpress uten belte
4x80 - 4x85 - 4x85

GIANTSETT (alle følgende sett uten mer pause enn tiden det tok å gå mellom øvelsene)

Nedpress
6x50 kg - 6x50 - 5x50

Hantelcurl biceps (vekt i hver arm)
6x21 kg - 6x21 - 6x21

FINITO

Kanonform på mandag. Elendig form i dag.

Spiste meksikansk gryte til nattmat natt til i dag. Prøvde noe nytt. Fulgte rådet til kroppsbyggerne og prøvde med karbonadedeig istedet for kjøttdeig. Usj. Det var absolutt ikke like godt for smaksløkene. Helt sikkert bedre for kroppen generelt sett, men om det var pga. skiftet av kjøtt eller en annen grunn vet jeg ikke - jeg sov i alle fall dårlig natt til i dag. Sov lenge, men oppstykket og dårlig. Var tørr i kjeften da jeg våknet. Var det pga. at ekstra proteinmengde gjør én avhengig av mere vann eller var det pga. at jeg hadde fått et lite forkjølelsesvirus? Har ikke peiling.

Var i alle fall i svært redusert form i dag til sammenligning med mandag. Da var jeg kongen. I dag var jeg bare markeren. Startet med bøyen som jeg kjente med engang at ikke var samme øvelse som to dager før. Det gled ikke like bra med knærne. Teknikken satt ikke helt som den gjorde på mandag og det var en følelse av tafatthet i overkroppen og hodet. Trøtt og sliten uten ekstra energi.

Alt gikk selvsagt veldig lett likevel, men jeg var absolutt ikke i toppform - hverken generell form og treningsmessig.

Etter bøyen så var det over til min kjære og elskede benkpress. Avsluttet et overtreningsprosjekt på fredag med å bomme på 1RM og såvidt klare ny pers med skjorte på 225 kg. På mandag begynte jeg med en ny teknikk hvor jeg ligger flatt på benken og trene aller sett med markerte stopper. Dette ble gjordt med medium grep og jeg misset på en del sett fordi jeg ikke vistte hvorden styrken ville være med denne nye teknikken. Jeg var nok også litt sliten fra fredag. I dag så var jeg også sliten, men ettersom jeg har gått over til slutten av et annet program så følte jeg at jeg måtte prøve så godt som jeg kunne for å overleve denne dagen som kom litt for nært fredagen. 

Alt begynte så fredelig og fint. Jeg gjorde opp til 3x147,5 liggende helt flatt, beina oppe i lufta og markerte stopp på kassa. Så gikk jeg på 157,5. Dette visste jeg at ville bli tungt. På mandag så klarte jeg så vidt 4x140 med medium grep og fikk bare 1,5 reps på 160 kg. I dag så gjorde jeg de to første på 157,5 lett, men så traff jeg veggen uten sjanse til å passere stickingpoint. Satte så ned beina og gjorde en utrolig tung dobbel på 167,5 kg. Fikk sjokk over at det kunne være så tungt. Valgte dermed å ta kun en rep på 175 hvor jeg egentlig skulle ha 2 reps. Eneren var bare 5 kg lettere enn hva som ville vært maks i dag! Et utrolig bunnivå, men har sin forklaring i tung trening på fredag og bomløft på mandag samt at den treningen med å ha beina opp nok har gitt tricepsen min ny stimuli. Når jeg venner til meg denne økte stimulien på triceps så kan jeg begynne å høste frukter. Tok med en Katana med 2 nummer større størrelse enn jeg normalt bruker. Skulle bare på 210 noe som ikke virket som bare, bare når jeg kjente hvor tungt 175 kg var uten. Med kloss så gikk skjortetreninga veldig bra. Gikk opp til singel på 220. Uten kloss så ble det hele en katastrofe igjen. 210 kg gikk så lett ned at det var ikke noe håp om å få det opp. Prøvde mer helhjertet og ikke så hurtig nedsenking. Dette ble et bra teknisk løft men jeg kom bare halveis opp. Av med skjorta ble ropt unisont.

Og jeg adlød. Av med dritten Smiley Så var det markløft. Jeg struttet ikke av energi på dette tidspunkt. Jeg var SULTEN!!! Likevel gikk markløften helt greit. 2x270 med sko og uten belte er ganske bra, men jeg må bli litt sterkere enn i dag for å ta 302,5+. Det er det egentlig ikke noen tvil om at jeg blir, så jeg er fornøyd med marken.

Til slutt gjorde jeg ferdig alt på bare noen få minutter før jeg spiste. Og nå er jeg sulten igjen. Og denne gangen er det meksikansk gryte med ekte kjøttdeig.         

Før jeg avslutter så må det også fortelles at Sexsymbolet kom på trening da vi andre var i ferd med å dra. Og ship ohoi så sexy hun var denne dagen. Her var det ingen klær som ble overlatt til tilfeldighetene. Alt sto i stil og var nøye planlagt. Skoene hun brukte var grønne (!) støvletter med stiletthæler. Mange kan ikke gå med slike sko fordi de mestrer det ikke, men Sexsymbolet brukte nok 2-3 timer hver dag og øvde seg med sine mors støvletter. Hun er nemlig som født med stiletter på beina.   

Nå må jeg konse om spisinga her. Og så er det rett i seng for å bli opplagt til i morgen.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: Fasiten
« #7181 : 11. september 2008, 09:51 »
5
I dag har du din siste sjanse til å gjere 200 i benk uten skjorte om du skal gjere det før meg. Eg kjem til å gjere det på mandag eller tirsdag.

Du slipper ikke unna med denne, lillegutt!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Fasiten
« #7182 : 11. september 2008, 10:09 »
Prøvde noe nytt. Fulgte rådet til kroppsbyggerne og prøvde med karbonadedeig istedet for kjøttdeig. Usj.
Han er jo x bygger som deg Gille. Nå er han jo strongman. En skada sådan=)
Nå må jeg konse om spisinga her. Og så er det rett i seng for å bli opplagt til i morgen.                                                                                                                               

Du må se http://video.google.com/videoplay?docid=1673627091354316826
Ikke nødvendigvis en smart film å se, men det er faktisk århundrets bulkefilm. Filmen heter Feed og kom ut i 2005. Godt humør=)
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget Jakov the Russian

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 467
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 467

  • Яша
Sv: Fasiten
« #7183 : 11. september 2008, 10:33 »

Jeg snakker ikke arabisk..........


Du slo vist noe mer enn bra hofta når du ramlet ut fra traktoren.
Få den liksom kompisen din til å oversette det til deg.  dry

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fasiten
« #7184 : 11. september 2008, 10:37 »
Mentalt og fysisk Kaz  Grin


Angående antall reps på 170kg i benkpress før jeg klarte å presse 200kg i 1RM, var 6stk fant jeg i treningsloggen min.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!