Skrevet av Emne: danny-boy off-season-modus  (Lest 92040 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: danny-boy off-season-modus
« #480 : 06. oktober 2009, 13:37 »
Knallbra Daniel!

Du så dritbra ut på scenen, og fikk frysninger av friprogrammet ditt Cheesy Du er ikke langt unna å ta metern heller, Nordisk kan fort gå veien. Spørs om du må lære deg Åge når du er her oppe for å kunne synge "det e min dag i dag..." Grin


Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: danny-boy off-season-modus
« #481 : 06. oktober 2009, 13:41 »
Et bilde til:


Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #482 : 06. oktober 2009, 16:51 »
Knallbra Daniel!

Du så dritbra ut på scenen, og fikk frysninger av friprogrammet ditt Cheesy Du er ikke langt unna å ta metern heller, Nordisk kan fort gå veien. Spørs om du må lære deg Åge når du er her oppe for å kunne synge "det e min dag i dag..." Grin


Tusen takk Håvard! Smiley
 Vel er først idag jeg har sett litt div.bilder fra Nm, og synes  Marius vant fortjent. For min del, har jeg fortsatt litt mer bacon og få av meg på ryggen og skinka, og sliter med og treffe 100% med dagsform, er søren meg en egen vitenskap det der.
Men alt i alt, følte jeg at på Søndag fikk jeg endelig gått av scenen, og var fornøyd med det jeg hadde gjort, jeg gav alt oppå der, og mer kan en vel ikke forlange av noen får en håpe.

Idag har det vært noen tunge stunder motivasjonsmessig,men da hjelper det alltid og komme her på forumet og få litt positiv tilbakemelding Smiley

-90 på Nordisk blir jo ikke akkurat noe lett klasse heller kan man si når motstanderne heter:
Jerri Ossi, Christian Høglund,Otto Kivikas og selfølgelig Marius + en par skikkelig gode utøvere til, så er en ære for meg og være med i det selskapet.
Dagene frem dit føles lange akkurat nå,men, snart i mål nå, SÅ skal det hviles, lenge......

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: danny-boy off-season-modus
« #483 : 06. oktober 2009, 16:54 »
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: danny-boy off-season-modus
« #484 : 06. oktober 2009, 17:01 »
Tusen takk Håvard! Smiley
 Vel er først idag jeg har sett litt div.bilder fra Nm, og synes  Marius vant fortjent. For min del, har jeg fortsatt litt mer bacon og få av meg på ryggen og skinka, og sliter med og treffe 100% med dagsform, er søren meg en egen vitenskap det der.
Men alt i alt, følte jeg at på Søndag fikk jeg endelig gått av scenen, og var fornøyd med det jeg hadde gjort, jeg gav alt oppå der, og mer kan en vel ikke forlange av noen får en håpe.

Idag har det vært noen tunge stunder motivasjonsmessig,men da hjelper det alltid og komme her på forumet og få litt positiv tilbakemelding Smiley

-90 på Nordisk blir jo ikke akkurat noe lett klasse heller kan man si når motstanderne heter:
Jerri Ossi, Christian Høglund,Otto Kivikas og selfølgelig Marius + en par skikkelig gode utøvere til, så er en ære for meg og være med i det selskapet.
Dagene frem dit føles lange akkurat nå,men, snart i mål nå, SÅ skal det hviles, lenge......

Jerri Ossi og han Ott kan være gode.. Men det som er bra er at dere tre musketerer er bedre Cheesy

Et bilde av Ott nedenfor.. Nerden som kunne forvandles til syk kroppsbygger bare ved å kle av seg:


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: danny-boy off-season-modus
« #485 : 06. oktober 2009, 17:07 »
Jeg hadde satt Ott på 4 i nm omhan hadde kommet som på bilde der.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #486 : 06. oktober 2009, 17:09 »
Jerri Ossi og han Ott kan være gode.. Men det som er bra er at dere tre musketerer er bedre Cheesy

Et bilde av Ott nedenfor.. Nerden som kunne forvandles til syk kroppsbygger bare ved å kle av seg:


Litt usikkert om Jan Sigve har muligheten til og være med ennå(håper jo selvsagt det da).  En drøm for meg, vil være og komme i 1.sammenligning med marius og jerri ossi,men men, er jo lov og drømme seg bort!!!

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: danny-boy off-season-modus
« #487 : 06. oktober 2009, 18:43 »
Knallbra Daniel!

Du så dritbra ut på scenen, og fikk frysninger av friprogrammet ditt Cheesy Du er ikke langt unna å ta metern heller, Nordisk kan fort gå veien. Spørs om du må lære deg Åge når du er her oppe for å kunne synge "det e min dag i dag..." Grin



Råeste bilde fra hele stevnet Grin

Sykt bra, og som du selv nevner så er det kun ørsmå detaljer i deffen som hindrer deg i å nå toppen denne gangen. . . men dette kan rettes på... Tror faktisk du har bedre symetri enn metern også, smalere midje i hvertfall, men han har en sykere bredde på ryggen synes jeg å se, så illusjonen forblir nok litt den samme..

Uansett - lykke til i Trondheim - skal heie meg hes denne gangen!!!!
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: danny-boy off-season-modus
« #488 : 06. oktober 2009, 20:48 »
-90 på Nordisk blir jo ikke akkurat noe lett klasse heller kan man si når motstanderne heter:
Jerri Ossi, Christian Høglund,Otto Kivikas og selfølgelig Marius + en par skikkelig gode utøvere til, så er en ære for meg og være med i det selskapet.

Piss meg i øret Daniel. Dette mener jeg med gode baktanker. Det er ikke ære for deg å stå der sammen med den gjengen. Dette er et selskap du hører hjemme i. Ser man på personligheten til de du nevner, skjønner jeg æresbegrepet da disse gutta sikkert er hyggelige mennesker (Marius vet jeg jo er hyggelig Smiley), men erfaringsmessig og fysisk er det på dette nivået du skal konkurrere i. Og da har du like store muligheter å hevde deg som alle andre. 

Du vet ikke selv hvor god du er. Det er sikkert. Det er den som treffer og prikker formen den dagen som vinner. Dette sa jeg til deg før NM, og her havnet du på en knallsterk andreplass. Poseringsmessig er det få som slår deg, og rammen og størrelsen din er det lite å utsette på. Tro på deg selv, Daniel. De gjør alle vi andre.

Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: danny-boy off-season-modus
« #489 : 06. oktober 2009, 20:52 »
Personlig skjønner jeg æresbegrepet

 rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl


Dude. En landsens langhåra hvit gutt som deg kan da seriøst ikke skrive at du skjønner æresbegrepet. 6 måneder i skole hos oss på Stovner og 3 måneder med vanking i byen og opp og ned Karl Johan i BMW  - da kan du kanskje påberope deg gult belte i ære Grin

Forøvrig er jeg enig i resten av det du lirte av deg, mao det som gjaldt Daniel.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: danny-boy off-season-modus
« #490 : 06. oktober 2009, 20:56 »
rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl


Dude. En landsens langhåra hvit gutt som deg kan da seriøst ikke skrive at du skjønner æresbegrepet. 6 måneder i skole hos oss på Stovner og 3 måneder med vanking i byen og opp og ned Karl Johan i BMW  - da kan du kanskje påberope deg gult belte i ære Grin

Forøvrig er jeg enig i resten av det du lirte av deg, mao det som gjaldt Daniel.

Vel, tanken var at jeg skjønte at det var æresfullt og stå der sammen de som ble nevnt da de sikkert har hyggelige personligheter. Rent fysisk er det en selvfølge at Daniel står ved siden av dem. Smiley

(endret på teksten btw)

(Fint å få oppklart dette. Vil ikke ha det på meg at jeg skjønner noe som helst om ære og respekt. Grin) Dog, jeg syntes jeg har blitt bedre på denne østkant-sjargongen. Jeg håndhilser hver gang jeg møter deg og Locoflex, samt forsøker så ofte jeg kan å se litt stygt på forbipasserende. Selvsagt står mye igjen før dere kan bli sett sammen med meg øst for akerselven, men gud bedre mann. Jeg prøver..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: danny-boy off-season-modus
« #491 : 06. oktober 2009, 20:59 »
Vel, tanken var at jeg skjønte at det var æresfullt og stå der sammen de som ble nevnt da de sikkert har hyggelige personligheter. Rent fysisk er det en selvfølge at Daniel står ved siden av dem. Smiley

(Fint å få oppklart dette. Vil ikke ha det på meg at jeg skjønner noe som helst om ære og respekt. Grin) Dog, jeg syntes jeg har blitt bedre på denne østkant-sjargongen. Jeg håndhilser hver gang jeg møter deg og Locoflex, samt forsøker så ofte jeg kan å se litt stygt på forbipasserende. Selvsagt står mye igjen før dere kan bli sett sammen med meg øst for akerselven, men gud bedre mann. Jeg prøver..

Jeg vet jeg vet - og jeg blir innimellom nesten litt stolt av deg. Du har gjort store fremskritt på kort tid!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: danny-boy off-season-modus
« #492 : 06. oktober 2009, 22:31 »
Et bilde av Ott nedenfor.. Nerden som kunne forvandles til syk kroppsbygger bare ved å kle av seg:



På NM var det et par stykker som hadde misforstått og hadde mørkere ansikt enn kropp... Omtrent omvendt av hva Ott viser her.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: danny-boy off-season-modus
« #493 : 07. oktober 2009, 09:21 »
......og sliter med og treffe 100% med dagsform, er søren meg en egen vitenskap det der.

Njeee - det er enkelt - nervepirrende, men enkelt!  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #494 : 07. oktober 2009, 18:37 »
Njeee - det er enkelt - nervepirrende, men enkelt!  Smile
Vel, det er vel og ta LITT hardt i FJELLET!!! Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!