Skrevet av Emne: Vandrepølsa`s Rock`n Rolla treningslogg-dagsformbilde s.161  (Lest 270041 ganger)

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Et stk. vond høyre ankel, som heldigvis er på bedringens vei Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Pene tær Grin
Haha Grin Er høy takhøyde på forumet heldigvis woot
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Fredag 31.10.08

Fortsatt noe avstumpet, og får ikke helt med meg høyrebeinet i hverken benk eller mark.

Benkpress med stopp: 10xstang - 10x60 - 8x80 - 5x100 - 5x120 - 5x140 - 5x160 - 2x180 - 1x200(ikke stopp) - 1x190
Måtte bare kjenne om det var no trykk. Noe det ikke var spesiellt mye av Tongue

Lett markløft: 10xstang - 10x60 - 5x100 - 5x140 - 3x160 - 3x160 - 3x160

Sit ups.

SÅ sto Per Olav(2tmpl) og jeg og fablet litt om markløft fra rack, inspirert av videoen til Gilberg. Vi kjente først på 170kg, noe som var greit. Jeg var litt tøff i kjeften og mente at jeg ville locke ut rundt 350 på en god dag. Noe dette absolutt ikke var. Jeg har dratt greie 3x330 fra knærne i forholdsvis dårlig form, og mente da at dette med lockout måtte være lette greier :Smiley
SÅ la vi på til 220kg, noe som fortsatt var greit, men kunne ikke skjønne i min villeste fantasi at engang 100kg til ville gå opp. Vi gikk opp til 270, og både 2tml og jeg var fortsatt med.. Syntes at han dro lettere en meg, og regnet med å få en ny grepskonge på Trimlåven i dag. Neste vekt ble da 340, og vi var merkelig nok fortsatt på hugget begge to. Jeg så stjerner Grin Hva gjorde vi så? 350! Opp gikk det forholdsvis greit, og vi stod fortsatt likt, men synes å ane at det fortsatt gikk lettere for 2tmpl. I mellomtiden hadde vi lagt under en treplate for å få et lengre løft, da vi begynte å bli dverger av trykket Grin Vi la på til 370 woot Opp gikk det på første forsøk, og vi begge holdt dette noen sekunder!! Dette med den aller dårligste stanga i forhold til grep Shocked Vi filmet desverre bare 340 løftet til 2tmpl,da vi i lykkerusen glemte dette videre, Skal få prøve å lagt ut denne senere Smiley Men vi løftet lengre på 350 og 370 da vi la en plate under, og det føltes faktisk lettere ut.
Så nå er grepstronen på låven delt, og det er jo hyggelig Grin 400kg innen året 2tmpl??

Hepp
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget pergronn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

Fredag 31.10.08

Fortsatt noe avstumpet, og får ikke helt med meg høyrebeinet i hverken benk eller mark.

Benkpress med stopp: 10xstang - 10x60 - 8x80 - 5x100 - 5x120 - 5x140 - 5x160 - 2x180 - 1x200(ikke stopp) - 1x190
Måtte bare kjenne om det var no trykk. Noe det ikke var spesiellt mye av Tongue

Lett markløft: 10xstang - 10x60 - 5x100 - 5x140 - 3x160 - 3x160 - 3x160

Sit ups.

SÅ sto Per Olav(2tmpl) og jeg og fablet litt om markløft fra rack, inspirert av videoen til Gilberg. Vi kjente først på 170kg, noe som var greit. Jeg var litt tøff i kjeften og mente at jeg ville locke ut rundt 350 på en god dag. Noe dette absolutt ikke var. Jeg har dratt greie 3x330 fra knærne i forholdsvis dårlig form, og mente da at dette med lockout måtte være lette greier :Smiley
SÅ la vi på til 220kg, noe som fortsatt var greit, men kunne ikke skjønne i min villeste fantasi at engang 100kg til ville gå opp. Vi gikk opp til 270, og både 2tml og jeg var fortsatt med.. Syntes at han dro lettere en meg, og regnet med å få en ny grepskonge på Trimlåven i dag. Neste vekt ble da 340, og vi var merkelig nok fortsatt på hugget begge to. Jeg så stjerner Grin Hva gjorde vi så? 350! Opp gikk det forholdsvis greit, og vi stod fortsatt likt, men synes å ane at det fortsatt gikk lettere for 2tmpl. I mellomtiden hadde vi lagt under en treplate for å få et lengre løft, da vi begynte å bli dverger av trykket Grin Vi la på til 370 woot Opp gikk det på første forsøk, og vi begge holdt dette noen sekunder!! Dette med den aller dårligste stanga i forhold til grep Shocked Vi filmet desverre bare 340 løftet til 2tmpl,da vi i lykkerusen glemte dette videre, Skal få prøve å lagt ut denne senere Smiley Men vi løftet lengre på 350 og 370 da vi la en plate under, og det føltes faktisk lettere ut.
Så nå er grepstronen på låven delt, og det er jo hyggelig Grin 400kg innen året 2tmpl??

Hepp
Kanskje det Smiley Men, jeg tror jeg skal unne meg en ukes pause, slik at jeg får tilbake litt skinn i håndflata. Jeg synes nesten det var litt godt gjort å få revet av huden i hånda med den såpe glatte vektløfter stanga du begynte å lesse på. Neste gang bruker vi ei styrkeløft stang! Trener vi dette regelmessig fram til sommeren blir vi vel å regne som to grepssterke kortvokste apekatter. Ugg ugg  Smiley
KK-67

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Kanskje det Smiley Men, jeg tror jeg skal unne meg en ukes pause, slik at jeg får tilbake litt skinn i håndflata. Jeg synes nesten det var litt godt gjort å få revet av huden i hånda med den såpe glatte vektløfter stanga du begynte å lesse på. Neste gang bruker vi ei styrkeløft stang! Trener vi dette regelmessig fram til sommeren blir vi vel å regne som to grepssterke kortvokste apekatter. Ugg ugg  Smiley

Ja, neste gang blir`e gromstanga! Er nok ikke så dumt å gjøre dette i marken innimellom. Blir jo som walkout med kvartbøy detta. Nervesystemet får seg et sjokk, og det er bra biggrin
Apekatt blir jeg gjerne bare styrken kommer Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
rå benk!!

Takk for det Egil Cheesy Driver jo å legger om stilen litt da jeg alltid har ligget ganske på grensen av oppspenn. Dog ikke fått underkjent noengang grunnet dette da. Men synes det går lettere en jeg hadde trodd. Var redd for å miste langt fler kg en jeg faktisk gjør. Men må jo fleske til litt innimellom, for alt kan ikke være helt stilrent Grin Ingen dommere på treninga woot Og tung trening har alltid gjort meg godt!
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Video av Per Olav (2tmpl) sitt 340kg`s grep Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=B_aT2nGqOb0
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget pergronn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

Jeg vet ikke hvordan du er i trapezius etter fredags markløft holding, men jeg tror det skal bli interessant å kjøre knebøy i morgen. Gjør allikevel et forsøk kl 18 på låven. Med drakt selvfølgelig.
KK-67

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Jeg vet ikke hvordan du er i trapezius etter fredags markløft holding, men jeg tror det skal bli interessant å kjøre knebøy i morgen. Gjør allikevel et forsøk kl 18 på låven. Med drakt selvfølgelig.

Hehe. Artig at du nevner det, for jeg satt og skravlet litt med Gammern og Ingar i går. Skjønte ikke hvorfor jeg er så j.... støl i nakkemusklene, helt til Ingar minte meg på markløftgrepstrabasene våre Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Festlig å lese loggen din. En del artige ting dere finner på og sånt er moro.
Men bare for å henge meg på..... Grin

Hva er det dere har i markløft med overhåndsgrep?
Selv har jeg dratt 220kg relativt greit, og 180kg for 5 rep. med tre fingre pr. hånd ( Tongue ).

Ellers VandrePølse. Når det kommer til benken så er jeg ikke langt unna 230 raw om dagen. Har du presset denne vekta enda? Du nevnte du skulle gi det et forsøk her en fredag for en stund siden! Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Festlig å lese loggen din. En del artige ting dere finner på og sånt er moro.
Men bare for å henge meg på..... Grin

Hva er det dere har i markløft med overhåndsgrep?
Selv har jeg dratt 220kg relativt greit, og 180kg for 5 rep. med tre fingre pr. hånd ( Tongue ).

Ellers VandrePølse. Når det kommer til benken så er jeg ikke langt unna 230 raw om dagen. Har du presset denne vekta enda? Du nevnte du skulle gi det et forsøk her en fredag for en stund siden! Smiley

Artig du synes lesinga er moro  Cheesy Vi er en morsom gjeng på Trimlåven, det er ihvertfall sikkert Grin

Når det kommer til overhåndsgrep, har jeg faktisk aldri testet, men det må jeg jo nå! Men å kjøre rep på 180kg med tre fingre kan jeg si her og nå at det går nok ikke Grin Meen, nå skal også dette prøves, og jeg utfordrer både Gammern og 2tmpl til å bli med Wink De skal få gjøre seg ferdige med stevnene sine først da Smile

Er nok milevis unna 230 akkurat nå. Trener stort sett lette sett nå, men med mer teknikktrening etter at de nye benkpressreglene har kommet. Klarer vel å presse opp 210 i et treningsløft vil jeg tippe. Skal opp på litt tyngre vekter snart, men vil se om den treningen jeg gjør nå har noe for seg, eller om jeg vil dette ned i konkurransebenk. Sist gang jeg ble for fokusert på teknikktrening kontra tunge løft, mistet jeg også en del i konkurransebenk. Er dog blitt overtalt til å gi dette en sjans, og prøver Smiley

Så da ser det ut som om du når målet først av oss, og gleder meg til å lese at du har hamlet opp med disse vektene Cheesy Men... Plutselig har jeg kjørt noen tunge økter, etter å ha gått lei nåværende opplegg, og da.... hehe Wink Så ikke bruk for mange måneder Grin Uansett håper jeg du er veldig nære målet, for det hadde vært hyggelig lesing Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Mandag 03.11.08

Benkpress: 10xstang - 10x60 - 8x80 - 5x100 - 5x120 - 5x140 - 3x160 - 2x170 - 2x170 - 2x170
Lett økt som vanlig om dagen.

Knebøy: 10xstang - 10x60 - 5x100 - 5x140 - 2x180 - 2x180 - 2x180 - 3x140 - 3x140 - 3x140
Også en lett økt med tanke på dårlige bein Tongue

Sit ups

Gammern og meg hjalp så 2tmpl med litt utstyr i bøy opp til 2x220

Mcdonald, og hjem Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Steike bra greptrening! Får snart meir vekter sjølv og og da kan jeg prøve slikt. Kven blir førstemann til 400 av deg og kompisen din da?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!