Skrevet av Emne: gjør comeback i ting jeg kan...  (Lest 292415 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: FAT på vei..
« #105 : 03. juni 2008, 09:33 »
Kort oppdatering av uka:

Mandag ble det rygg etter jobb, forskjellige øvelser med en kompis og avslutta aleine med mark :Smiley
Ble en lang dag, med påfølgende trening av to lag, og hjemme 23.00!
Tirsdag ble det ikke trening, men en tur på Frognerbadet med junior etter jobb.
Onsdag, skuldre og ørlite grann biceps (som jeg synes er utrolig kjedelig å trene..) og igjen tilsvarende mandag med trening av 2 lag og sent hjem!
Torsdag, bein: Leg ex, knebøy og beinpress på forsia, og sittende & stående lårcurl på baksia.

Har kjørt litt for lavt på kcal siste uka, og antagelig for lavt med karb. Får den ufordragelige ammoniak lukta i løpet av treninga, og feite folk svetter mye Smiley

Men ikveld & imorgen er fullbooka med planlagte forlystelser, så da er vel både trening og kcal redusering forgjeves Drikke Food
Ikveld med jobben og imorgen med kompisa på Kiss konsert Drankere, så da velger jeg å nyte sommeren Grin

Neste ut er Bryst/tri på søndag, så jeg får vel gå rett hjem etter konserten Cool

Smiley

Selv har jeg fått den samme lukten den siste uken. Du skriver at det skyldes for lite karb, men for at det skal skje (ketose), skal du ikke nulle karben i tre dager da? Den andre grunnen til ammoniakklukt, er jo høyt proteininntak, noe jeg tror er synderen hos meg.

? Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: FAT på vei..
« #106 : 03. juni 2008, 09:39 »
Kort oppsummering av trening & kosthold i disse deilige sommerdager:

Trening - Vekttreninga går greit om dagen. Kjører gjennom kroppen stort sett 1 gang i uka, med en litt improvisert 5 splitt. Improvisert fordi noen ganger blir det 4 splitt pga av tilpassing til de dager jeg kan kombinere med treningspartner. (pga jobb) Har stort sett trent aleine, men lettere å presse ut litt ekstra når man har en som passer. TP`rn kjører ikke mark & bøy, så derfor blir det stort sett mark sist i ryggøkta og bein aleine, men det er helt greit.

Cardio er minimal, men hadde jo en økt i forrige uka, så hvis jeg får til en denna uka også, så er det jo opp 100%  Smiley

Kosthold - Her har jeg tatt det litt på feelingen. Har regna lett på det, og jeg ligger ett sted mellom 1800-2200 på ukedagene, og tar det litt som det kommer i helgene. Det går helt greit på ukedagene, for da er det mye å gjøre både på jobben og på kvelden, og jeg har skjerpa meg på kveldene. Og siden min bedre halvdel er på diett, så gjør jo det saken mye enklere.  I helgene er jeg sløvere på å planlegge maten, men det kommer vel det også.

I går kveld etter frua hadde sovna, lå jeg å leste gjennom tidligere diettdagbøker fra 97, 98 & 2000, og der ser jeg at snittet er på 2200-2800. Da var jo utgangspunktet mye bedre, og med endel cardio, men utifra det, så har jeg satt meg noen nye målsetninger Smiley Enkle & greie, og fullt gjennomførbare!
Nei, ikke i forhold til å konkurrere Wink, men for å føle meg bedre i hverdagen.

Time will show Cheesy
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: FAT på vei..
« #107 : 03. juni 2008, 09:45 »
Smiley

Selv har jeg fått den samme lukten den siste uken. Du skriver at det skyldes for lite karb, men for at det skal skje (ketose), skal du ikke nulle karben i tre dager da? Den andre grunnen til ammoniakklukt, er jo høyt proteininntak, noe jeg tror er synderen hos meg.

? Smiley

Har vel ligget på i snitt 200 gr protein på de dagene jeg har vært mellom 1800-2200, men skal innrømme at noen dager når jeg skal legge meg har jeg regnet over, og da har jeg vært nedi 1300 kcal, så noe ligger vel der.

Men da vanker det skjenn & oppgitt hoderisting fra frua Grin

Noen lærer aldri (meg :Smiley)
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: FAT på vei..
« #108 : 03. juni 2008, 09:58 »
Forstår jeg deg riktig her nå, dersom jeg har fått med meg at du veier +/- 100 kg, du deffer på ca. 2000 kcalorier og er innimellom nede i 1300 kcalorier (dog med noe kjeft)?

Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: FAT på vei..
« #109 : 03. juni 2008, 10:14 »
Smiley

Selv har jeg fått den samme lukten den siste uken. Du skriver at det skyldes for lite karb, men for at det skal skje (ketose), skal du ikke nulle karben i tre dager da? Den andre grunnen til ammoniakklukt, er jo høyt proteininntak, noe jeg tror er synderen hos meg.

? Smiley

Det kan være en grunn til, men hos bb\styrkeløftere er det nok hovedsaklig høyt inntak protein.  Smiley
Sitat
Ammonia Odor Produced by Helicobacter
Report #6187 


Some people smell like ammonia when they exercise. A report from Japan explains why. To smell like ammonia, you have to eat a lot of protein or be infected with a germ called helicobacter. Many weightlifters eat tremendous amounts of protein because they mistakenly think that it will make them stronger. The food you eat contains carbohydrates, fats and proteins. Of the three, only protein contains nitrogen. The body has no way to store extra protein, so when you take in more protein than your body needs, your liver knocks nitrogen off the protein and the nitrogen is eventually converted to ammonia and passes through the sweat glands and kidneys.

Some people smell like ammonia when they do not take in large amounts of protein. An article in the February issue of the European Journal of Gastroenterology and Hepatology showed that many people who smell like ammonia are infected with helicobacter, a bacteria that knocks nitrogen off protein also. When helicobacter grows in your stomach and intestines, it causes ulcer symptoms characterized by belching, burping, a sour taste in your mouth and a burning pain that often become more severe when you are hungry and better when you eat. More than 80% of people who have duodenal ulcers are infected with this bacteria. If your sweat smells like ammonia, ask your doctor to do a blood test for helicobacter. If you are infected, you can be cured with a one week course of metronidazole, amoxacillin and omeperazole. More on helicobacter

By Gabe Mirkin, M.D., for CBS Radio News
Checked 10/3/07

European Journal of Gastroenterology & Hepatology 1994(February);6(2):167-174. S Ito, Y Kohli, T Kato, Y Abe, T Ueda
Passion trumps fucking everything!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: FAT på vei..
« #110 : 03. juni 2008, 11:50 »
Jeg lå ihvertfall på ca 4 gram protein per kilo kroppsvekt, så det var min unnskyldning.  Smiley

Videre FAT så ligger du vanvittig lavt på kaloriene! Smiley

Ikke det at jeg skal belære deg om noe som helst, kommentaren er heller ment som et "wow, at du orker.." Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: FAT på vei..
« #111 : 03. juni 2008, 14:39 »
Forstår jeg deg riktig her nå, dersom jeg har fått med meg at du veier +/- 100 kg, du deffer på ca. 2000 kcalorier og er innimellom nede i 1300 kcalorier (dog med noe kjeft)?
Det har nok vært sånn noen uker nå (på ukedager vel å merke, mer i helgene) Huh
Vekta ligger rundt +/- 100, på 177 cm. Som jeg skrev, har jo tidligere dietter/deff ligget rundt 2200-2800, og noen dager opp mot 3500, alt etter mengde av trening og hvordan fremdriften/feelingen har vært, og det har jo fungert.
Men jeg kan jo legge på 10 år i alder, så forbrenningen har sikkert avtatt noe.

I utgangspunktet ingen planlagt deff, men har liksom fått for meg at jeg skal innta bedre og sunnere mat (i en periode)
"Problemet" mitt er at når jeg først bestemmer meg, så spiser jeg kun det som jeg mener er bra mat, dvs at hvis jeg har planlagt dagen min dårlig (les: ikke forberedt og tatt med meg nok mat) så dropper jeg mat istedet for en dårlig fastfoodløsning, hvis plutselig alt forskyver seg å jeg kommer hjem sent. Da blir det kanskje en pakke kyllingpålegg i noen lomper.

Har liksom ikke vært noe must for meg å være "svær" (alt er relativt :Smiley) så jeg har ikke bekymra meg mye for å miste muskelmasse (hvis det kan kalles det) men er jo dumt å trene mye og kanskje ha mindre igjen for det :Smiley
Nå er jeg egentlig ute etter å føle meg i form igjen, sånn jeg ser det i mitt hode Wink
Hvis jeg noensinne skulle finne det for godt å stille på en scene igjen, noe jeg ikke tror, er jeg jo hinsides unna de gutta i -90 alikevel, så da måtte det bli Classic BB og da er vektgrensa mi 83 kg, og det er 20 kg ned woot
Men det tror jeg ikke jeg skal plage noen med...

Men! Jeg skal skjerpe meg litt nå, og skru opp kcal inntaket litt. Ellers så veit jeg jo at jeg går på en kjempesmell, og er tilbake på pizza`n igjen Wink

Jeg lå ihvertfall på ca 4 gram protein per kilo kroppsvekt, så det var min unnskyldning.  Smiley

Videre FAT så ligger du vanvittig lavt på kaloriene! Smiley

Ikke det at jeg skal belære deg om noe som helst, kommentaren er heller ment som et "wow, at du orker.." Smiley

Jeg ligger vel på rundt 2 gr protein pr kilo om dagen.

Det kan være en grunn til, men hos bb\styrkeløftere er det nok hovedsaklig høyt inntak protein.  Smiley
"Ammonia Odor Produced by Helicobacter
Report #6187" 


Honnør for den. Skal justere litt ned & opp på protein & karbo, og se om det hjelper, hvis ikke kan det vel være greit å sjekke.

En helt vanlig (arbeids-) dag har i det siste sett slik ut:

Ingrediens        Mengde (gram)   
Karbonadedeig  400             
Kyllingfile          200       
Ris                   150
Whey Protein    100
Banan              200   
                 
                   
Mengde  Protein  Fett  Karb.     Energi 
Totalt     220.05  25.4 165.65   1779
           
I tillegg litt grønt, olje og cottage cheese/kesam

Dette er ikke hver dag, men omtrent sånn ukedagene har vært. Har jeg følt for noe ekstra så har jeg spist mer.

Jeg har kjørt en litt sånn "svada" IF, og starter å spise utpå formiddagen, med start når jeg føler for det, gjerne rundt 11-12 (før har jeg alltid vært konsekvent på hver 3 time, fra jeg står opp, men nå tar jeg det fra første måltid)

F.eks har en vanlig mandag & onsdag i det siste sett omtrent sånn ut:

Opp kl. 06.00, dusj og stryke skjorte Smiley (nei, jeg har ikke organisert meg nok hittil til å gjøre det på kvelden eller 1 gang i uka)
kø, jeg står i kø, og på jobb 08.00. Har en boks med 100 gr ris og 400 gr. karbonadedeig/kylling som jeg prøver å dele opp i 2 måltider fra 12 - 16, evt blir det halvparten av p.pulveret.
16.05 intensiv trening frem til 16.50, proteindrikk og bananer rett etter.
17.00 - 19.30 trener juniorlaget og spiser resten av matboksen. 20.00-22.00 seniorlaget (dette blir nok bare en kort periode Huh
23.00 Hjem, og evt resten eller mer mat.
00.00 Jon Blund forhåpentligvis :Smiley
Tirsdag & Torsdag (hvis det er treningsdag) kjører jeg trening rett etter jobb, og prøver å komme meg hjem til familielivet og dets forpliktelser. Smiley

Fast treningsfri på lørdager, og tilpasser resten.

Men søvn blir det helt klart for lite av...

Jøss, det blei mye svada og utlevering Cool
       
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: FAT på vei..
« #112 : 03. juni 2008, 17:19 »
Utelevering eller ikke. Et bra innlegg med mye god info. Og lykke til. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: FAT på vei..
« #113 : 06. juni 2008, 09:40 »
Denne uka:

som nevnt tidligere,
Søndag: Bryst & Triceps

Mandag: Rygg

Tirsdag: Skuldre & Bic

Onsdag: Bakside ben. Sliten, så det ble en gjennomføring.

Torsdag: Treningsfri. Gjorde ingenting, bortsett fra å irritere meg over laptop`n, Vista, SE PC suite eller hva det var som gjorde at hver gang jeg skulle føre over musikk til telefon, som jeg hadde kjøpt nytt 2G minnekort til, og valgt en haug med sanger, konka hele skiten ut..... Angry Til slutt ga jeg opp og gikk til sengs.

Idag: opp 05.40, alt var lagt frem, kjørte inn til Nøklevann for å ta en morgencardio før jobben. Men neida, da skulle forsia av legga/beinhinner krangle når jeg kom opp i litt tempo furious For å komme opp i litt puls måtte jeg opp i veldig rask gange, nesten close to jogge. Kombinasjon vekt & 13 år på kunstgress har sikkert gjort sitt.. Men det var uaktuellt å holde det tempo som måtte til. Prøvde å jogge, men det hjalp ikke akkurat. Og det tempo jeg kunne gjøre ga meg bare opp mot 90-100 i puls (polar pulsklokke/måler), så tilslutt bare snudde jeg og ga f...  30 min ble det.
For å gjennomføre cardio må jeg sikkert inn på en eller annen maskin, og den tanken byr meg litt imot akkurat nå i det fine været Sad

Etter en dusj var jeg så sulten at jeg starta med litt ris & karbonadedeig, før morgenkaffen.

Etter jobb blir det forside lår, og forhåpentligvis en bra økt.

Vekta trur jeg også at jeg gir f... i nå Undecided Etter 2-3 uker på +/- 1800 kcal, bortsett fra sist fredag kveld & lørdag, så har jeg bare droppa 1 kg Tongue Det positive derimot er at midja har gått ned 4 cm Smiley siden 22/5.

Så det er håp i hengende snøre..
Tålmodighet tjukken, tålmodighet :Smiley

Men nå er det snart helg, og jeg gidder ikke kaste bort tia på å være irritert Grin

Nå er det en dobbel espresso, og ut fra kontoret!
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Zuul

Sv: FAT på vei..
« #114 : 06. juni 2008, 11:42 »
har du prøvd å tøye skikkelig "fremsiden" av leggene. altså den tøyinga der du sitter på beina med tærne pekende bakover og fotbladet i bakken, og så lener deg bakover?
Det funker som faen for meg i alle fall. Og jeg får alltid problemer når jeg driver med kardio. Spesielt med rask gange eller oppover.
Når man går raskt ruller man gjerne på foten fra hæl til tå, og bruker mye leggmuskler. Når man løper, gitt at man løper "korrekt" treffer man mer på mellomoten og fjærer. Jeg gikk en halvtimes fjelltur her om dagen, det fukka opp leggene noe vilt. Men å springe intervaller to dager senere gikk helt topp.
Men i alle tilfelle fungerer det i alle fall for meg, og de som har fått råd om dette av meg.
Så prøv gjerne. Jeg tøyer leggene på vanlig måte også forøvrig. Skader ikke

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: FAT på vei..
« #115 : 06. juni 2008, 11:59 »
Det som er vanligast i slike tilfeller er at du er så stram på baksida av leggane dine, at når du skal gå og dermed løfte fotbladet mot leggen, så må muskulaturen på framsida utvikla så mykje kraft fordi baksida er så stram og holder igjen, og du får ein antagonisthemming. Dermed får du ein brennande følelse på framsida av leggane. Les litt i denne tråden og sjekk linkane som er referert til der:


http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=68226.msg949734#msg949734
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: FAT på vei..
« #116 : 06. juni 2008, 14:31 »
har du prøvd å tøye skikkelig "fremsiden" av leggene. altså den tøyinga der du sitter på beina med tærne pekende bakover og fotbladet i bakken, og så lener deg bakover?
På den øvelsen kan jeg legge meg helt nedi med ryggen, så jeg er relativt myk der og på forsiden av låra.

Det gikk jo greit i forrige uke, så det kan ha vært en dårlig dag. Ok sko, og grusvei med variert terreng.
Vi får prøve igjen, ellers så har jeg en god unnskyldning Wink

Det som er vanligast i slike tilfeller er at du er så stram på baksida av leggane dine, at når du skal gå og dermed løfte fotbladet mot leggen, så må muskulaturen på framsida utvikla så mykje kraft fordi baksida er så stram og holder igjen, og du får ein antagonisthemming. Dermed får du ein brennande følelse på framsida av leggane. Les litt i denne tråden og sjekk linkane som er referert til der:


http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=68226.msg949734#msg949734



Relativt greit på baksiden også, selv om det har hendt at det har "lugga" litt i akillesen på morgenen.
Men teorien din kan jo stemme. Mulig at jeg gikk litt hardt ut, før kroppen hadde kommet igang så tidlig, rett å slett. Og kroppen min er ikke akkurat vant til det om dagen Huh


Men takk for tips Smiley
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: FAT på vei..
« #117 : 06. juni 2008, 19:36 »
Da blei det beintrening, men ikke mye å gi i varmen Tongue

Knebøy: opp til 160, (uten belte)men ga meg der. Ingen til å spotte, så jeg feiga ut.
Leg ex: 5 tunge sett
Knebøy i hammer maskin 4 sett, 2 siste 160 kg

Prøvde meg litt på en slik "astronaut"maskin :Smiley som er en kombi av trappemaskin og jogg?? Gikk greit, så der vel løsningen.

Uansett: tjukke folk svetter mye Grin


Anyway, tok ett lite snapshot når jeg kom hjem.

Akk så tjukk, men alikevel så tynn what




BTW, mitt første bilde i nåtidens form, og nå skjønner dere hvorfor!


God helg
I morgen har jeg match med juniorlaget, og da er det treningsfri.
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Zuul

Sv: FAT på vei..
« #118 : 06. juni 2008, 20:15 »
Den armen der er det ikke noe galt med Smiley

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: FAT på vei..
« #119 : 07. juni 2008, 09:53 »


Prøvde meg litt på en slik "astronaut"maskin :Smiley som er en kombi av trappemaskin og jogg?? Gikk greit, så der vel løsningen.
AMT fra Precore ?
Ganske snasen den maskina.

Uansett: tjukke folk svetter mye Grin
hmmm Da er jeg tjukk, gitt.  For jeg svetter bøttevis... På trening altså .


Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!