Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 71857 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #15 : 25. oktober 2008, 13:54 »
Ka faen!? Synes dette utsagnet var litt snedig:
Sitat
Det er ikke penger som har gjort utfallet eller er drivkraften min bak boksing.
all den tid han
Sitat
kan ikke si at sporten gir meg noe mer enn litt ære og berømmelse i sporten.
og
Sitat
om jeg vinner verdens sterkeste mann sitter jeg ikke igjen med så mye annet en tittelen og en god selvfølelse av å ha oppnådd mitt mål.
. Hva annet enn penger kan da være motivasjonen til å begynne med boksing?

Har Arild noen gang drevet kampsport eller boksing? Svært snedig at en boksemanager plutselig kontakter en strongman om proffboksing-forespørsel. Vet ikke om det sier mest om sporten boksing eller om det sier mest om boksemanageren. Ja, RBK-speiderne har vært på løkka på Elfenbekysten og speidet etter fotballspillere som aldri har spilt klubbfotball også så dette er kanskje ikke noe nytt.

Jeg må innrømme jeg måtte tenke meg om hvilken dato det var i dag. Ettersom det snart er jul kunne det ikke være første april. Ønsker Arild lykke til i proffboksingen og det blir svært interessant å følge dette. Jeg tror han med sin vinnervilje kan klare å utrette noe, men jeg tror det vil ta mange år og at om tyve år så sitter han kanskje igjen med litt mer penger og bedre helse, foruten hode, enn om han hadde fortsatt strongman. Men foruten pengene er jeg redd for at han kan komme til å angre seg litt. For muligheten til å bli verdens sterkeste mann hadde han absolutt, men muligheten til å bli verdensmester i boksing. Vel... håper han motbeviser meg, men tror sannsynligheten for at dette blir bare tull er større enn sannsynligheten for at han kan utrette noe.

Uansett. Lykke til Arild.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Fafnir

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #16 : 25. oktober 2008, 14:00 »
Bob Sapp dør jo av astma på 2 runder, han er lite underholdende å se på synes jeg. Med mindre man liker å se Høvding Vraltende Elg pese og blåse seg gjennom alle runder.  Grin

At Arild Haugen holder ut så my lenger enn 2 runder mot 110kgs erfarne kjappe boksere har jeg egentlig hardt for å tro på Tongue Sånn som han er nå ihvertfall ^^

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #17 : 25. oktober 2008, 14:01 »
Jeg må innrømme jeg synes dette er litt trist. Jeg hadde gledet meg til å se Arild i flere konkurranser her hjemme i årene framover, og ikke minst hadde jeg gledet meg til å se ham i WSM 2010.

Men ... gutten er voksen, har helt sikkert tenkt nøye gjennom denne avgjørelsen og uansett hva ønsker jeg ham lykke til på veien videre!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kenneth N

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

  • Bare viljen setter grenser.......
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #18 : 25. oktober 2008, 14:08 »
Dette blir spennende:) tror Arild kommer langt i boksing, er en utroli vilje å talent i den mannen. Å slik som han ser ut nå tror jeg ikke han har noe problem med å komme iform til tungvektsboksing. Han kommer utvilsomt til å bli en knockoutbokser Smiley

Lykke til Arild. Skal følge med deg i denne karrieren også Smiley
Markløft Raw : 230 kg   Benkpress Raw : 150 kg  Knebøy Raw : 220

Stokkpress : 100 kg

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #19 : 25. oktober 2008, 14:09 »
At Arild Haugen holder ut så my lenger enn 2 runder mot 110kgs erfarne kjappe boksere har jeg egentlig hardt for å tro på Tongue Sånn som han er nå ihvertfall ^^
Han kommer jo ikke til og veie 140kg i ringen da, han må nok ned en 30-40kg! skjønner veldig godt at han bytter spor,mer og hente i bokse ringen!

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #20 : 25. oktober 2008, 14:16 »
Dette var ett lyn fra klar himmel for min del Shocked Dette så jeg ikke komme... Men kan ikke si noe annet enn at jeg respektere avgjørelsen hans. Har alltid ment at man skal følge sin mage følese og gjøre det man synes er rett for seg selv. Så jeg ønsker Arild lykke til videre på sin ferd. Og jeg kommer seff til å følge med på hans nye "gren" framover. Synes også det er litt tøft Wink

Lykke til Arild Smiley

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #21 : 25. oktober 2008, 14:19 »
Jeg må innrømme jeg synes dette er litt trist. Jeg hadde gledet meg til å se Arild i flere konkurranser her hjemme i årene framover, og ikke minst hadde jeg gledet meg til å se ham i WSM 2010.

Men ... gutten er voksen, har helt sikkert tenkt nøye gjennom denne avgjørelsen og uansett hva ønsker jeg ham lykke til på veien videre!

enig..!
Han hadde nok absolut klart og vinne wsm og tjent bra bra med penger, men veien dit er nok dyr og ikke lønnsom..
Selv ville jeg nok heller sett ham som wrestler eller kick bokser enn bokser.
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #22 : 25. oktober 2008, 14:22 »
MMA hadde vært fett(:

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #23 : 25. oktober 2008, 14:23 »
går nok et par-tre år så er det comeback i strongman Tongue hehe, men håper han blir skikkelig god uansett. Blir gøy å følge med på dette videre. Men ville ikke MMA vært mer hans greie? Med den enorme styrken, og vekten kunne han jo blitt helt sinnsyk på bakkekamp..

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #24 : 25. oktober 2008, 14:30 »
sprøtt, såpass ja Shocked Shocked

skal bli moro å se åssen han gjør det i boksing,selv om det er ikke no automatikk at en gjør det bra der selv om en han gjort det bra i strongman..

har selv prøvd boksing ett år i stedenfor å trene masse vekter å det var sinnsykt hardt og jeg fikk meg mange slag i tryne og og kan si det gjør like vondt selv om en er stor og sterk, som jeg har inntrykk av at alle ikke skjønner Grin

uansett lykke til arild,det skal bli meget interessant å følge med på  Cool

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #25 : 25. oktober 2008, 14:32 »
tror han kommer til og få mye juling i boksing i starten, kan ikke regne med å se han i lringen med det føste!!
(det håper jeg ihvertfall for hans del)

Utlogget CRZA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #26 : 25. oktober 2008, 14:34 »
dette kom som et sjokk.. boksing er en av de mest krevende idrettene i verden. Er spent på å se om han klarer seg..

Verdensmester i boksing? sorry, arild, du har klart mye i livet, men denne blir noe vanskeligere.
kliscsko og valuev er noen animals selv, valuev veier jo 150kg, sist jeg sjekka.. og de har trent boksing i alle år.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #27 : 25. oktober 2008, 14:36 »
Arild dhar såvidt trent litt boksing før i det minste så han vet nå litt imotsetning til hva andre tror. Med hans talent tror ejg også han har tenkt mye og lenge på dette. Strongman er sannsynligvis en av de mest usunne sportene for helsa med tanke på muskler skjelett og det indre pga enorme mengder mat etc... Men jeg synes mma ville vært utrolig mye kulere, men det finnes jo ikke marked i Norge så boksing er en fin begynnelse. Men jeg vil se deg i buret en gang Arild!
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget CRZA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #28 : 25. oktober 2008, 14:39 »
tenkte det passa bra inn

han moser jo nesten sekken, men jeg kan egentlig ikke tenke meg noe annet enn styrke komme fra denne mannen... han er nok ikke den kjappeste karen...

Utlogget Fafnir

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #29 : 25. oktober 2008, 14:42 »
Han kommer jo ikke til og veie 140kg i ringen da, han må nok ned en 30-40kg! skjønner veldig godt at han bytter spor,mer og hente i bokse ringen!

Seff må han ned i vekt Wink Ikke ment som noe kritikk til han. Gleder meg til å se de boksekampene Smiley Grunnen til at jeg nevnte Bob Sapp tidligere er at han var vel på 180kg, mulig han er det enda?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!