Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 71856 ganger)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #270 : 30. oktober 2008, 23:36 »
Han er vel så svak at de vil ikke ha han med på listene.

Kan vel stemme det, finner ingen Nuffe heller så.. Stemmer nok det du sier. Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #271 : 30. oktober 2008, 23:41 »
Styrkeløftere må være de mest misslykkede, talentløse og sytete trollene i verden. Når de ikke klager over doping og at folk er sterkere og ser bedre ut enn de (noe 99,9% av verdens befolkning gjør), så er de jammen meg begynt å klage til moderatorene over upassende innlegg som en drittunge klager til sin mor når noen har putten sne i nakken hans. Mer sytete og hjelpeløse skapninger skal man lete lenge etter.

Finnes jo faktisk oppegående styrkeløftere i Norge, et tips til dem er å putte knebøydrakta i kjeften på de smellfeite forumtrollene som ødelegger ryktet til styrkeløftere. Burde være mulig å få de utestengt fra forbundet så mye som de ødelegger for idretten. Geir Molbo gjør like mye negativt for styrkeløftforbundet som Martin Schanke gjorde for FRP.
Regner med det er meg du sikter til Nuffe.  Tar meg ikke nær av personer som omtaler seg selv i tredjeperson og kaster rundt seg med usakligheter.  Moderatorene gjør en generelt god jobb og antageligvis en utakknemlig jobb også, det er mulig at mitt innlegg var upassende her da den ikke har noe med trådtittelen å gjøre. Men det var vel forsåvidt ditt ikke fullt så krasse innlegg også Nuffe.
Jeg er iallefall sikker på hvem som peker seg ut som idioten og trollet i de siste innleggene.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #272 : 30. oktober 2008, 23:44 »

 rofl

Jeg har ofte lurte på hvorfor jeg tok den tribalen...
Nå har jeg svaret.

Skal henge i litt mer på solingen også.

Halslenka er 430g og armbåndet 110g.

Pass deg!

kan jeg få bli med Vegard ? trenger litt tips om hvor tykk lenke nakken min kan bære samt litt brunfarge hadde jo ikke vært feil!   woot Grin

Utlogget thomasht86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

  • Athletic Fitness Kaliber FKK
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #273 : 30. oktober 2008, 23:58 »
Hørte rykter om at det var en fighter som visstnok skal ha sett seg lei av "skrytinga" til Arild på gymmet, og skal ha hoppet på ham. Hadde fått inn en choke, og ikke gitt seg før en annen kom inn og dro han bort. Har dette fra meget usikre kilder, noen som har hørt noe om dette?  Huh

24 år, 173cm,
Vekt: Konk: 73 kg
        Off: ca. 80kg
Treningsperser: (Uten utstyr)
Knebøy: 185 kg
Benk:  160 kg
Mark: 235 kg
Chins: 34 stk
Dips: 63 stk
Roing (1min): 367m

2. plass AF IGP Classic 2009
1. plass AF -180cm Oslo GP 2011

 Loggbok/profil
 Sponsor: Gymgrossisten.com

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #274 : 30. oktober 2008, 23:59 »
Hørte rykter om at det var en fighter som visstnok skal ha sett seg lei av "skrytinga" til Arild på gymmet, og skal ha hoppet på ham. Hadde fått inn en choke, og ikke gitt seg før en annen kom inn og dro han bort. Har dette fra meget usikre kilder, noen som har hørt noe om dette?  Huh

lol   rofl
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #275 : 31. oktober 2008, 00:01 »


(For ikke å glemme antall helfrekke gasp-outfits en måtte være i besittelse av)





Moro med avateren din tynnj. Sikket din første gasp singlett.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #276 : 31. oktober 2008, 00:04 »

Moro med avateren din tynnj. Sikket din første gasp singlett.

Den første er like ille som alle
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget GrEmLiNgS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

  • WWW.NORKOST.NO
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #277 : 31. oktober 2008, 00:09 »
Hørte rykter om at det var en fighter som visstnok skal ha sett seg lei av "skrytinga" til Arild på gymmet, og skal ha hoppet på ham. Hadde fått inn en choke, og ikke gitt seg før en annen kom inn og dro han bort. Har dette fra meget usikre kilder, noen som har hørt noe om dette?  Huh

haha... om det skulle være sant så var det ivertfall ikke på gymmet!
tror nok bare dette er rykter som er satt ut... sier seg selv at slike rykter bare måtte komme! latterlig... hele denne tråden er latterlig spør du meg! at folk ikke kan vise mer respekt gjør at dem ikke kan kalle seg for "folk" rett og slett spør du meg! tragisk...

Utlogget Drillers Method

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 205

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #278 : 31. oktober 2008, 00:57 »
Hvordan vet du om de som har skrevet krasst til Geir har fått PM fra meg eller ikke?
Tror du jeg rapporterer til deg hver gang jeg sier ifra til noen at nok er nok? Wink

Og hvis du tenker på at innleggene ikke er slettet. Vel.... dette forumet er ikke like overbeskyttende som andre. Stikker du frem nakken her og slenger med leppa eller roter i et vepsebol, så får du tåle litt krutt tilbake. Forumet er for de som tåler det.

If you can't take it.... well Smiley

Du har selvsagt rett i at jeg ikke vet hva som foregår i kulissene. Men slik det utartet seg i tråden her en vending(etter mitt syn), synes jeg det hadde vært på sin plass med en markering i plenum.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #279 : 31. oktober 2008, 12:04 »
Helt enig. Hele tråden er så forsøplet at jeg synes den burde bli slettet.
Skammelig at familien hans må se all den negative kritikken om de går inn på TF for å lese artikkelen.

Enig..

VÅkne opp folkens!!?!?!?!?!?!?

Hva skjer her? Jo, Kikki pekte på det.

På grunn av den skjalu sutringa, klaginga og den forbanna anklagende tonen folk har mot ALLE som er STERKERE en dem selv, forsvinner en kunnskapsrik, erfaren, og vanvittig talentfull besvarer fra treningsforum.

Med å jage vekk slike som Arild, ødelegger dere faktisk en resussj for dere selv, uansett om han har dopet seg eller ikke, kan en høste tips, erfaringer og lignende fra en som er blant verdrens 10 sterkeste menn! Og, i norge er en faktisk uskyldig til det motsatte er bevist! Gutten trener som f.. og jeg utfordrer dopingtrollene her på forumene;
PRØV SELV, STIKK SKINKA SÅ FULL AV OLJE DERE BARE VIL; OG JEG SKAL ALLIKEVEL GARANTERE EN TING; INGEN AV DERE OPPNÅR DET ARILD HAR GJORT. NOT EVEN CLOSE!

blir provsert av dette, om folk tror at det er bare å ta dop, så blir du verdens sterkeste mann, eller olympia delager, så viser det hvor forbanna lite det er i nøtta på dem.

Nå får de som driver testa idrett bevise for sin egen del hva de gjør og ikke, så kan de heller holde kjeft og respektere at alle ikke er som dem, og velger andre idretter, UANSETT om de doper eller ikke.

Uskyldig til det motsatte er bevist, ikke Skyldig til det motsatte er bevist.

SKal vi virkelig angripe alle som er stor og sterk her? "ALLE I BYGGING DOPER SEG", "ALLE I STRONGMAN DOPER SEG" osv osv???

La oss jage vekk dem som har kommet seg noen vei, slik at bare de 14 år gamle (mentalt sett iallefall) haterene, og missunnelige kan sitte igjen å unnskylde seg i kryss for hverandre for hvorfor "de andre gutta på gymmen" er større OG sterkere en dem.

Førøvrig; Quadriceps; HOnnør:) Meget reflekterte og flotte innlegg du skriver:)


Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #280 : 31. oktober 2008, 12:07 »
ps; Jeg er sjalu på Arild.. Og tommi t, tric, osv osv osv

Men----- Jeg akksepterer det enkle faktum at noen der ute er bedre en meg, og disse, etter min kjennskap, fortjener det gjennom innsats, dedikasjon, og et godt sett med GENER.

Ja folkens, ikke glem det siste ordet der.... GENETIKK.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #281 : 31. oktober 2008, 12:19 »
Enig..

VÅkne opp folkens!!?!?!?!?!?!?

Hva skjer her? Jo, Kikki pekte på det.

På grunn av den skjalu sutringa, klaginga og den forbanna anklagende tonen folk har mot ALLE som er STERKERE en dem selv, forsvinner en kunnskapsrik, erfaren, og vanvittig talentfull besvarer fra treningsforum.

Med å jage vekk slike som Arild, ødelegger dere faktisk en resussj for dere selv, uansett om han har dopet seg eller ikke, kan en høste tips, erfaringer og lignende fra en som er blant verdrens 10 sterkeste menn! Og, i norge er en faktisk uskyldig til det motsatte er bevist! Gutten trener som f.. og jeg utfordrer dopingtrollene her på forumene;
PRØV SELV, STIKK SKINKA SÅ FULL AV OLJE DERE BARE VIL; OG JEG SKAL ALLIKEVEL GARANTERE EN TING; INGEN AV DERE OPPNÅR DET ARILD HAR GJORT. NOT EVEN CLOSE!

blir provsert av dette, om folk tror at det er bare å ta dop, så blir du verdens sterkeste mann, eller olympia delager, så viser det hvor forbanna lite det er i nøtta på dem.

Nå får de som driver testa idrett bevise for sin egen del hva de gjør og ikke, så kan de heller holde kjeft og respektere at alle ikke er som dem, og velger andre idretter, UANSETT om de doper eller ikke.

Uskyldig til det motsatte er bevist, ikke Skyldig til det motsatte er bevist.

SKal vi virkelig angripe alle som er stor og sterk her? "ALLE I BYGGING DOPER SEG", "ALLE I STRONGMAN DOPER SEG" osv osv???

La oss jage vekk dem som har kommet seg noen vei, slik at bare de 14 år gamle (mentalt sett iallefall) haterene, og missunnelige kan sitte igjen å unnskylde seg i kryss for hverandre for hvorfor "de andre gutta på gymmen" er større OG sterkere en dem.

Førøvrig; Quadriceps; HOnnør:) Meget reflekterte og flotte innlegg du skriver:)




Har jo ingenting med skyld eller ikke skyld å gjøre dette Lars Helge.  Om en person doper seg og ikke er med i organisert idrett så gjør han jo ingenting galt.
Og jeg tror heller INGEN forummedlemmer på TF tror at det bare er å dope seg forså å bli like sterk som Haugen.  Han er uten tvil ett gigantisk talent som det antageligvis ikke finnes maken til i Norge.
Men ved å skrive dette "PRØV SELV, STIKK SKINKA SÅ FULL AV OLJE DERE BARE VIL; OG JEG SKAL ALLIKEVEL GARANTERE EN TING; INGEN AV DERE OPPNÅR DET ARILD HAR GJORT. NOT EVEN CLOSE!" så kan det jo tolkes at også du mener at man må dope seg for å oppnå like bra resultater som Haugen?

Forøvrig er iallefall ikke jeg sjalu på Haugen, sjalusi er noe annet,  jeg tror heller ikke alle har de samme mål og mening som deg med trening.  Noen ønsker ett vanlig liv utenom vekter, gainere og gullenker.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #282 : 31. oktober 2008, 12:35 »
Hei:)

"Men ved å skrive dette "PRØV SELV, STIKK SKINKA SÅ FULL AV OLJE DERE BARE VIL; OG JEG SKAL ALLIKEVEL GARANTERE EN TING; INGEN AV DERE OPPNÅR DET ARILD HAR GJORT. NOT EVEN CLOSE!" så kan det jo tolkes at også du mener at man må dope seg for å oppnå like bra resultater som Haugen?"

Ser den, men det jeg mener med den er egentlig bare at jeg har intrykk av at mange bare roper dop når de ser noen som utmerker seg. Jeg tror svæææært få vil være i nærheten av Arilds nivå uansett hva de gjør, for det er andre ting som spiller inn, Genene.

"Forøvrig er iallefall ikke jeg sjalu på Haugen, sjalusi er noe annet,  jeg tror heller ikke alle har de samme mål og mening som deg med trening.  Noen ønsker ett vanlig liv utenom vekter, gainere og gullenker."

Det er sant, ikke alle trener for det samme, men mange av arilds kritikere er folk som er faktisk, ute etter det samme, enten i løft, eller berømmelse for musklene sine, men ikke når dit.
Må endog også komentere; Mitt liv består av ganske mye mer en vekter, gainer og gulllenker, du glemte av en viktig sak..., DAMER:)...
Poenget mitt der er at jeg vet ikke hvem du er, og i hvilken grad du kan utale deg om hva livet mitt består av. Jeg går på høgskole, jeg koser meg med vennene mine, drikker i godt lag, og lever et normalt liv relativt sett. At jeg bruker 4 timer per uke på gymmen, samt tar en shake mellom måltidene forandrer ikke dette. Og hvor ser du disse gulllenkene mine??

Sier bare at i steden for å pisse på alle som markerer seg på forumet, kan folk kanskje prøve å spørre de om det de selv er villige til å svare på, hva de har spist, hvordan de trener etc... Om noen sier jeg har ikke brukt dop, så bør de blir trodd, ettersom ingen kan bevise at de faktisk har det.






Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #283 : 31. oktober 2008, 12:37 »
Nå har jeg ryddet litt i dette rotet!

Nå setter vi en strek over disse mangfoldige sidene med dissing og håning av hverandre som enkeltmedlemmer. Dette er tragiskt. Jeg synes synd på enkelte her inne.

Ethvert innlegg som fortsetter denne dissingen hiver jeg ut av forumet i 100 dager.

Denne ståden slettes sannsynligvis etterhvert...
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #284 : 31. oktober 2008, 12:38 »
Og det går an å respektere prestasjoner andre gjør, uten å prøve å sværte dem.

JEG MENER ALLE I OL I KINA VAR DOPET, VERDENSREKORDER HVER DAG!"!

Jeg likte å se på det, og jeg vet ikke om de var dopet, så da kan jeg heller holde kjeft, og si; "oj, for en prestasjon" intil eventuellt VG melder om at de er tatt eller noe..

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!