Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 128917 ganger)

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #30 : 18. oktober 2010, 13:39 »
Du er temmelig nedsnødd hvis du inbiller deg selv og andre at det ikke foregår doping i styrkeløftnorge.

Holdningene til doping i styrkeløft norge er veldig bra, tror det er ingen i toppen som doper seg.

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #31 : 18. oktober 2010, 13:42 »
Du er temmelig nedsnødd hvis du inbiller deg selv og andre at det ikke foregår doping i styrkeløftnorge.
Jaha nok en balle som kommer med denne påstanden, regner selvfølgelig med at dette vet du fordi du kjenner en fyr som er en kompis av en onkel til fyr du møtte på byen sa det. OM du skulle ha noe fornuftig å komme med så send meg gjerne en PM så skal jeg pusse ADN på fyren umiddelbart så vi får tatt tak i det med en gang. Ellers foreslår jeg at du gjør som når du går på dass nemmelig tørker deg i ræva ETTER at du har drete IKKE før, for det er det du fremstår som når du snakker før du tenker:)

Olaf


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #32 : 18. oktober 2010, 14:21 »
Uten at jeg vet det 100% sikkert, så er jeg rimelig sikker(99%) på at Toppen i norge ikke doper seg på noe som helst ulovelig måte. Om det er en hobby styrkeløfter som deltar på ett el annet klubbstevne osv kan være dopet kan jeg evt se.. Er ikke lett og ta ALLE, men de prøver hvertfall.

Men toppen, landslag osv tror jeg ikke gjør det. Håper hvertfall ikke det. For da har de VIRKELIG kastet stein i glasshus!!

Styrkeløft har jo blitt litt som en religion, og der er det ikke lov å dope seg.
Gjør man det blir man gravd halveis ned i jorda, for så å bli steinet med 2.5kg skiver Wink Er man heldig og komme seg løs, så blir man gravd ned igjen og steinet på nytt Wink Man blir straffet for/med livet.. For å sette det litt på kanten..hehe

Får nå kanskje litt pæs fra noen som synes ditt og datt om dop i strongman, bygging osv osv. Men flere av mine beste venner deltar i styrkeløft. Og jeg er også lært opp av disse ang trening, holdinger osv fra gammelt av. Så føler jeg kan stikke ut nakken min litt for å forsvare disse. For at de blir beskyldt for noe de ikke gjør eller har gjort syns jeg er bare dumt!!!

Alle kan TRO hva man vil, men ingen kan VITE noe uten bevis for det ene eller det andre!!

Som OD sier: man skal tørke seg i ræva etter man driter, ikke før

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #33 : 18. oktober 2010, 14:52 »
Uten at jeg vet det 100% sikkert, så er jeg rimelig sikker(99%) på at Toppen i norge ikke doper seg på noe som helst ulovelig måte. Om det er en hobby styrkeløfter som deltar på ett el annet klubbstevne osv kan være dopet kan jeg evt se.. Er ikke lett og ta ALLE, men de prøver hvertfall.

Men toppen, landslag osv tror jeg ikke gjør det. Håper hvertfall ikke det. For da har de VIRKELIG kastet stein i glasshus!!

Styrkeløft har jo blitt litt som en religion, og der er det ikke lov å dope seg.
Gjør man det blir man gravd halveis ned i jorda, for så å bli steinet med 2.5kg skiver Wink Er man heldig og komme seg løs, så blir man gravd ned igjen og steinet på nytt Wink Man blir straffet for/med livet.. For å sette det litt på kanten..hehe

Får nå kanskje litt pæs fra noen som synes ditt og datt om dop i strongman, bygging osv osv. Men flere av mine beste venner deltar i styrkeløft. Og jeg er også lært opp av disse ang trening osv fra gammelt av. Så føler jeg kan stikke ut nakken min litt for å forsvare disse. For at de blir beskyldt for noe de ikke gjør eller har gjort syns jeg er bare dumt!!!

Alle kan TRO hva man vil, men ingen kan VITE noe uten bevis for det ene eller det andre!!

Som OD sier: man skal tørke seg i ræva etter man driter, ikke før

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #34 : 18. oktober 2010, 14:58 »
Uten at jeg vet det 100% sikkert, så er jeg rimelig sikker(99%) på at Toppen i norge ikke doper seg på noe som helst ulovelig måte. Om det er en hobby styrkeløfter som deltar på ett el annet klubbstevne osv kan være dopet kan jeg evt se.. Er ikke lett og ta ALLE, men de prøver hvertfall.

Men toppen, landslag osv tror jeg ikke gjør det. Håper hvertfall ikke det. For da har de VIRKELIG kastet stein i glasshus!!

Styrkeløft har jo blitt litt som en religion, og der er det ikke lov å dope seg.
Gjør man det blir man gravd halveis ned i jorda, for så å bli steinet med 2.5kg skiver Wink Er man heldig og komme seg løs, så blir man gravd ned igjen og steinet på nytt Wink Man blir straffet for/med livet.. For å sette det litt på kanten..hehe

Får nå kanskje litt pæs fra noen som synes ditt og datt om dop i strongman, bygging osv osv. Men flere av mine beste venner deltar i styrkeløft. Og jeg er også lært opp av disse ang trening osv fra gammelt av. Så føler jeg kan stikke ut nakken min litt for å forsvare disse. For at de blir beskyldt for noe de ikke gjør eller har gjort syns jeg er bare dumt!!!

Alle kan TRO hva man vil, men ingen kan VITE noe uten bevis for det ene eller det andre!!

Som OD sier: man skal tørke seg i ræva etter man driter, ikke før

Et veldig flott innlegg Espen Bow
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #35 : 19. oktober 2010, 10:17 »
Nok en gang så ser man at styrkeløfterne er en gjeng selvhøytidelige duster som rakker ned på alle andre for å prøve å gjøre seg selv bedre.

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #36 : 19. oktober 2010, 10:29 »
Nok en gang så ser man at styrkeløfterne er en gjeng selvhøytidelige duster som rakker ned på alle andre for å prøve å gjøre seg selv bedre.
He he good comeback, husk drite først tørke seg etterpå Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #37 : 19. oktober 2010, 10:56 »
Nok en gang så ser man at styrkeløfterne er en gjeng selvhøytidelige duster som rakker ned på alle andre for å prøve å gjøre seg selv bedre.
Har du alle dine venner på Treningsforum? Kjenner du ingen i styrkeløftmiljøet? Grunnen til at jeg spør er fordi styrkeløftere er ikke selvhøytidelige og de er heller ikke duster. Og de rakker ikke engang ned på andre for å gjøre seg selv bedre. Moralen mot doping er imidlertid veldig sterk og ligger veldig sterkt hos hver og én og alle er stolte over hva de oppnår uten bruk av medikamenter. Styrkeløfterne i toppen tilbringer mange døgn sammen og blir kjent med hverandre veldig godt på både godt og vondt. Det er den viktigste antidopingen som blir gjort. I tillegg kommer uanmeldte tester fra antidoping-Norge. Både på stevner og trening. Og hjemme hos den enkelte. Og hvis noen mistenker sin kompis for å bruke ulovlige midler så er moralen så sterk at man tipser ADN om denne kompisen og håper man tar feil mtp. mistanken.

Det er svært synd at det skal finnes slike som deg, Elvis, som mener at når styrkeløftere sier sannheten om at doping er ikke-eksisterende i styrkeløft på toppnivå så blir vi sett på som selvhøytidlige. Vi kjenner folk på tvers av styrkemiljøet ; vi kjenner vektløftere, vi kjenner strongmen og vi kjenner kroppsbyggere. Vi uttaler oss av og til om de andre miljøene og da kan vi nok engang bli dømt for å være selvhøytidelige og nesevise, men vi forteller det bare slik det er. For vi vet. Vi kjenner miljøene og personene som danner miljøene.

Det er derfor jeg spør ; har du bare venner på Treningsforum? Kjenner du ingen i styrkeløftmiljøet?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #38 : 19. oktober 2010, 11:24 »
Hva med å ta av seg styrkeløftbrillene i fem minutter og lese gjennom noen poster i forumet?

I alle poster som omhandler gode løft gjort av noen som ikke er styrkeløftere så må en av dere for enhver pris rakke ned på det på en eller annen måte, enten så er han doper ellers så er det ikke godkjent styrkeløftteknikk og blablabla.

Det er synd dere ikke forstår at dere fremstår som en gjeng bitre tapere.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #39 : 19. oktober 2010, 11:35 »
Det er faktisk en viss selvhøytidelighet i visse poster fra visse styrkeløftere. Og ser jeg en negativ kommentar på forumet, så er det som regel fra en styrkeløfter. Det er ikke dermed sagt at alle styrkeløftere er slik, men det er noen som gang på gang stikker seg ut som litt dømmende og egosentriske. Syns jeg Smiley
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #40 : 19. oktober 2010, 11:38 »
Hva med å ta av seg styrkeløftbrillene i fem minutter og lese gjennom noen poster i forumet?

I alle poster som omhandler gode løft gjort av noen som ikke er styrkeløftere så må en av dere for enhver pris rakke ned på det på en eller annen måte, enten så er han doper ellers så er det ikke godkjent styrkeløftteknikk og blablabla.
Er det feil å si at en person er doper hvis han er doper og er det feil å si at en løfteteknikk er teknisk dårlig hvis så er tilfelle? I stedet for å kalle oss det ene og det andre, så bør vi vel heller få kreditt for at vi har peiling. Hvis du leser det som blir skrevet som informasjon i stedet for hets så lærer du kanskje (helt sikkert) noe.

Sitat
Det er synd dere ikke forstår at dere fremstår som en gjeng bitre tapere.
Det hadde vel ikke gjort ting bedre om vi hadde forstått at vi hadde framstått som en gjeng bitre tapere. Da kunne vi kanskje risikert å virkelig blitt tapere. I stedet er vi vinnere. Og stolte av det.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #41 : 19. oktober 2010, 11:42 »
Hva med å ta av seg styrkeløftbrillene i fem minutter og lese gjennom noen poster i forumet?

I alle poster som omhandler gode løft gjort av noen som ikke er styrkeløftere så må en av dere for enhver pris rakke ned på det på en eller annen måte, enten så er han doper ellers så er det ikke godkjent styrkeløftteknikk og blablabla.

Det er synd dere ikke forstår at dere fremstår som en gjeng bitre tapere.
Ohhh du avslørte oss Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #42 : 19. oktober 2010, 11:45 »
Det er faktisk en viss selvhøytidelighet i visse poster fra visse styrkeløftere. Og ser jeg en negativ kommentar på forumet, så er det som regel fra en styrkeløfter. Det er ikke dermed sagt at alle styrkeløftere er slik, men det er noen som gang på gang stikker seg ut som litt dømmende og egosentriske. Syns jeg Smiley
Er ikke det en litt teit påstand å si at er det en negativ kommentar så er den fra en styrkeløfter, rimelig stort forum og vi er ikke mange styrkeløftere da he he:)


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #43 : 19. oktober 2010, 11:51 »
Hva med å ta av seg styrkeløftbrillene i fem minutter og lese gjennom noen poster i forumet?

I alle poster som omhandler gode løft gjort av noen som ikke er styrkeløftere så må en av dere for enhver pris rakke ned på det på en eller annen måte, enten så er han doper ellers så er det ikke godkjent styrkeløftteknikk og blablabla.

Det er synd dere ikke forstår at dere fremstår som en gjeng bitre tapere.
Er heller ikke negativt å gi en kommentar som kan hjelpe personen på å løfte å trene bedre. med en bedre teknikk Cheesy syns alle burde trene styrkeløft teknikk. er selv ingen styrkeløfter men prøver å trene så rett teknikkmessig som de gjør selvom. Aldri hatt så god framgang på trening etter eg begynte med styrkeløft trening Cheesy

Utlogget Qvasi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #44 : 19. oktober 2010, 12:05 »
poenget til Evis var vel heller at styrkeløftere har en tendens  til å "rakke ned" på store styrke-prestasjoner, enten ved å "klage" på teknikk, eller rope ut om doping.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!