Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 128870 ganger)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #75 : 19. oktober 2010, 15:10 »
Her er et ganske nylig eksempel på hva jeg snakker om:

http://www.nrksport.no/sykkel/1.7315722?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #76 : 19. oktober 2010, 15:12 »
Ta det med ro. Hvorfor vekker dette så streke følelser blant styrkeløftere, da? Er vi ikke reine likevel liksom? Smiley
Jeg spør igjen: Vis meg en rå styrkeløfter som ikke drikker melk, og jeg skal holde kjeft. Utsagnet mitt har vitenskapelig hold, det skal vi komme tilbake til. La oss først se på hvilke erfaringer styrkeløftere faktisk gjør med den skittne, norske melka. Snakker vi med Einar Gilberg og resten av KK67 kan det være en god start. Lurer på hvor mange NM-medaljer det ville blitt der i gården om Tine Meierier ble lagt ned.

Som folk skjønner er dette ingen hets mot melkedrikkende styrkeløftere, men folk har totalt mistet kontrollen på hva de putter i seg. Snart kan man ikke omgå denne problematikken i idrettssammenheng.

"Ta det med ro. Hvorfor vekker dette så sterke følelser blant styrkeløftere, da? Er vi ikke rene likevel liksom? Smiley" Hehehe... Herlig tone over den der. Grin

Men folk kan umulig bli irritert over disse innleggene av Ingreen? Det kan da umulig være noen som kan ta dette seriøst. Og da uansett plan. Tongue

700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #77 : 19. oktober 2010, 15:27 »
Keiko: Leste du linken jeg refererte til? Problemstillingen er høyst reell.

Forvørig; hvorfor holder du munn om egen melkedrikking? Smiley

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #78 : 19. oktober 2010, 16:30 »
Tipper dette kom fra en melkeavhengig. Hvis det ikke stemmer, send spaden.

Jeg håper folk forstår at det etterhvert blir irrelevant å snakke om doping hvis samtlige matvarer er tuklet med og gir en unaturlig vekst-effekt. Men styrkeløftere orker kanskje ikke ta denne diskusjonen Smiley
Du har selvfølgelig rett. Styrkeløftere gjør ikke noe galt i å forgude sin lettmelk. De konkurrerer på like vilkår. Men hvor langt skal vi la tukkelet med maten få lov til å gå?
En norsk styrkeløfter konkurrerer faktisk ikke på like vilkår som en amerikansk styrkeløfter, da bruken av hormoner i mat er mye større der. En annen ting er at vi heller ikke konkurrerer på like vilkår med våre forfedre, når matvarer fungerer som dop.

Beklager, tror ikke det er nok å sende spaden. Her er det nok best å komme selv for å være sikker på at du blir gravd godt nok ned.

Så du mener at siden amerikanske okser får steroider så får man dop effekt av å spise kjøttet eller drikke melken? Merkelig at de fleste amerikanere ikke er i bedre form da.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #79 : 19. oktober 2010, 16:38 »
Beklager, tror ikke det er nok å sende spaden. Her er det nok best å komme selv for å være sikker på at du blir gravd godt nok ned.

Så du mener at siden amerikanske okser får steroider så får man dop effekt av å spise kjøttet eller drikke melken? Merkelig at de fleste amerikanere ikke er i bedre form da.

trur det heller gjør de feite da i såfall, har vært i usa flere ganger og ordet feit får en helt ny betydning i usa.. blir direkte kvalm noen ganger

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #80 : 19. oktober 2010, 16:45 »
Ja er vel ingen tvil om at det er mer vanlig å se en feit amerikaner enn en godt trent ja.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #81 : 19. oktober 2010, 16:47 »
Så du mener at siden amerikanske okser får steroider så får man dop effekt av å spise kjøttet eller drikke melken? Merkelig at de fleste amerikanere ikke er i bedre form da.

Så hvis man tar steroider så blir man i bedre form uten å trene? Tror jeg må begynne med en eneste gang!

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #82 : 19. oktober 2010, 16:47 »
Beklager, tror ikke det er nok å sende spaden. Her er det nok best å komme selv for å være sikker på at du blir gravd godt nok ned.

Så du mener at siden amerikanske okser får steroider så får man dop effekt av å spise kjøttet eller drikke melken? Merkelig at de fleste amerikanere ikke er i bedre form da.
Så du er melkeavhengig ja. Takk for svaret, det var det jeg ville vite. Takk også til Gilberg. Venter erkjennelse også fra Hauggrav Smiley  Samt andre sterke menn som kan vise til å være rene i vanlig forstand.

Jeg ikke bare mener - det er et faktum at dyr som får hormoner påvirker oss. Men det er klart at mengdene betyr noe. Mye melk gir bedre effekt enn lite. Det var en grunn til at Torkel Ravndal drakk 12 liter melk daglig.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #83 : 19. oktober 2010, 16:52 »
Så du er melkeavhengig ja. Takk for svaret, det var det jeg ville vite. Takk også til Gilberg. Venter erkjennelse også fra Hauggrav Smiley  Samt andre sterke menn som kan vise til å være rene i vanlig forstand.

Jeg ikke bare mener - det er et faktum at dyr som får hormoner påvirker oss. Men det er klart at mengdene betyr noe. Mye melk gir bedre effekt enn lite. Det var en grunn til at Torkel Ravndal drakk 12 liter melk daglig.

Vet ikke hva poenget ditt er, om det er å drite deg selv ut, eller om det er et forsøk på å være morsom. Eller vil du enkelt å greit bare sabotere debatten? Uansett så mister du vel respekten fra resten av forumet her for din barnslige oppførsel.



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #84 : 19. oktober 2010, 17:11 »
Vet ikke hva poenget ditt er, om det er å drite deg selv ut, eller om det er et forsøk på å være morsom. Eller vil du enkelt å greit bare sabotere debatten? Uansett så mister du vel respekten fra resten av forumet her for din barnslige oppførsel.
Ingen av delene. Poenget mitt er å å fram at doping handler om mer enn overlagt bruk av forbudte stoffer på dopinglista. Det handler også om mat. Mat som er tilsatt dop eller som på annen måte er tuklet med slik at det gir en dop-liknende effekt. Jeg synes dette er relevant i dopingdebatten, og linket til en sak i sykkelsporten for å vise at dette er reellt.
Alle liker ikke å konfronteres med realitetene, derfor blir det temperatur.

Noen doper seg med medikamenter, andre gjennom maten. Bevisst eller ubevisst.

Fremdeles hadde det vært moro med flere tilbakemeldinger fra styrkeløftere om deres forhold til melk.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #85 : 19. oktober 2010, 17:18 »
Så du er melkeavhengig ja. Takk for svaret, det var det jeg ville vite. Takk også til Gilberg. Venter erkjennelse også fra Hauggrav Smiley  Samt andre sterke menn som kan vise til å være rene i vanlig forstand.

Jeg ikke bare mener - det er et faktum at dyr som får hormoner påvirker oss. Men det er klart at mengdene betyr noe. Mye melk gir bedre effekt enn lite. Det var en grunn til at Torkel Ravndal drakk 12 liter melk daglig.

Merkelig at melk gir effekt? kan vel ikke ha noe med at den inneholder mangen gode næringstoffer?
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget S.Åseli

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 650

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #86 : 19. oktober 2010, 17:21 »
Ingen av delene. Poenget mitt er å å fram at doping handler om mer enn overlagt bruk av forbudte stoffer på dopinglista. Det handler også om mat. Mat som er tilsatt dop eller som på annen måte er tuklet med slik at det gir en dop-liknende effekt. Jeg synes dette er relevant i dopingdebatten, og linket til en sak i sykkelsporten for å vise at dette er reellt.
Alle liker ikke å konfronteres med realitetene, derfor blir det temperatur.

Noen doper seg med medikamenter, andre gjennom maten. Bevisst eller ubevisst.

Fremdeles hadde det vært moro med flere tilbakemeldinger fra styrkeløftere om deres forhold til melk.
Og hvilke "ulovlige" stoffer er det vi finner i melken som skal virke prestasjonsfremmende? Har du noen beviser på at vi finner dette i melk? Og til sist, hvis disse stoffene finnes, hvorfor får ikke dette utslag på dopingtestene?
1992 - 86 kg - 175 cm

240 - 125 - 230 = 595

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92398.new

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #87 : 19. oktober 2010, 17:24 »
Ingen av delene. Poenget mitt er å å fram at doping handler om mer enn overlagt bruk av forbudte stoffer på dopinglista. Det handler også om mat. Mat som er tilsatt dop eller som på annen måte er tuklet med slik at det gir en dop-liknende effekt. Jeg synes dette er relevant i dopingdebatten, og linket til en sak i sykkelsporten for å vise at dette er reellt.
Alle liker ikke å konfronteres med realitetene, derfor blir det temperatur.

Noen doper seg med medikamenter, andre gjennom maten. Bevisst eller ubevisst.

Fremdeles hadde det vært moro med flere tilbakemeldinger fra styrkeløftere om deres forhold til melk.

Du linker til contador saken, der han prøver å skylde bloddoping med rester av annen doping på biffkjøtt?

Tror ikke det er mulig å grave deg langt nok ned
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #88 : 19. oktober 2010, 17:27 »
Så hvis man tar steroider så blir man i bedre form uten å trene? Tror jeg må begynne med en eneste gang!

Ja, er flere studier på dette. Faktisk en der gruppen som fikk steroider vokste mer enn de som trente uten.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #89 : 19. oktober 2010, 17:27 »
Merkelig at melk gir effekt? kan vel ikke ha noe med at den inneholder mangen gode næringstoffer?

http://www.news.harvard.edu/gazette/2006/12.07/11-dairy.html

Skal man tro denne kan det forklare hvorfor styrkeløftere kan være litt grinete.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!