Skrevet av Emne: Fasiten  (Lest 2971894 ganger)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Fasiten
« #4980 : 31. desember 2007, 17:59 »
OG, i følge ett annet forummedlem, så tar ikke Norge ut noen ungdommer til "Sub-Junior VM". Tar bare ut Juniorløftere.
Fordi på internasjonale stevner er ungdomsklassen opp til 19 år, altså ett år lenger enn her i norge. Eller?
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
Sv: Fasiten
« #4981 : 31. desember 2007, 18:11 »
"Enkelte ganger reiser de inn til Trondheim, hvor han nylig ble medlem av styrkeløftklubben HK67."

Edit: Hva er vekta på karen?

http://www.styrkeloft.org/resultater/lofter_vis.php?id=3439
kk67

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Fasiten
« #4982 : 31. desember 2007, 18:25 »

109 kg! dæven. Men hvis man ser på f.eks skåren, som veier litt over 90, så har han 630+ sammenlagt, hvis jeg ikke husker feil. Og skåren er vel like gammel?
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Fasiten
« #4983 : 31. desember 2007, 18:30 »
530 i 110 kg. ungdom kommer han ikke langt ut i fra Norge med. Smiley
Om han hadde 150 kg. på utstyret tilsammen, å han løfta raw på dette stevnet, så hadde det vært en annen sak.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Fasiten
« #4984 : 31. desember 2007, 18:33 »
Han løfta raw på stevnet selvfølgelig. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #4985 : 31. desember 2007, 22:21 »
Mandag 31.desember 2007

Trening på KK-67

Knebøy uten belte
5x60 - 5x60 - 5x100 - 5x120 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x160 m/belte - 1x180 m/belte - 3x140 - 3x140

Benkpress m/stopp
8x60 - 8x60 - 6x90 - 5x110 - 4x120 - 3x130 - 3x130 - 3x130

Markløft uten belte overhåndsgrep
4x110 - 5x110 - 5x110

Frontpress
5x60 - 5x70 - 3x80 - 3x90 - 5x70

SUPERSETT:

Smalbenk
5x110 - 5x110

T-bar roing
8 - 8

Sidehev
8x11 kg - 8x11 kg

FINITO

Treningen begynner å gå bedre.

Knebøyen startet, som alltid, tungt. Den ble imidlertid bedre og bedre og jeg hadde noen sett der jeg traff veldig bra på repsene. Singelen på 180 med belte var veldig lett og fungerte som ett lite testløft før onsdagens planlagte 220/230-singel. Forrige onsdag var jo 210 nesten maks, mens 200 onsdagen før der var knalltungt også. Da var 180 ikke på langt nær så lett som i dag.

Benkpressen var også bra. Alt var lett her.

Markløft hadde jeg rett og slett ikke tid til å gjøre så mye på fordi jeg skulle til mor og far og spise samt at jeg ikke så på det som lurt å gjøre mye her da det blir nok på onsdag. Derfor tok jeg tre lette sett med overhåndsgrep og fortet meg gjennom det gjenværende jeg hadde tenkt å gjøre.

I forrige uke så fikk jeg sjokk da 80 kg var omtrent maks i frontpress! Min personlige rekord er 120 kg her og 80 kg har pleid å være oppvarming. Det var ikke oppvarming i dag, men 80 kg var ikke tungt i det hele tatt. Så idag klarte jeg trippel på 90 kg og det var skikkelig deilig!

Smalbenken og T-bar-roinga ble gjort omtrent uten pause mellom noen av settene. Og dermed var det rett hjem for sodd og multer.

Idag følte jeg altså litt trykk på trening igjen. Det er lenge siden sist - og jeg har vel aldri kjent så bra trykk etter kun å ha spist frokost. Nå gleder jeg meg skikkelig til onsdagen hvor jeg lar meg få lov til å gå litt crazy med både vekter, sett og reps. Det blir skikkelig artig. Og trykket håper jeg blir veldig bra også etter tre måltider og med litt kosttilskudd medbrakt på treningen. Målet for økta er 230 kg i bøy - 165 kg i benk - 250 kg i mark med blant annet 3x200 i bøy, 3x150 i benk og 3x220 i mark.

Når det gjelder Nickyboss så ble alle hans løft som ble oppgitt i den avisannonsen altså gjort uten utstyr. Han brukte slappe knebind på knebøyen, men foruten belte var det alt. Fyren er skikkelig rå til å ha nettopp fylt 16 år.

Gud har forbannet seg på at innen 2009 så skal alle rekordene til Verdensmesteren være slettet. Han skal ta 400 i knebøy og trippel på 370. Han skal ta 375 kg i markløft. Og han skal ta 170 kg i frontpress. Han skal også eliminere Doktor Steens 235,5 kg benk raw. Disse uttalelsene har fått Verdensmesteren til å reagere. Han har sagt til Gud at han må forte seg fordi når han snart har fått operert seg i øret pga. en balansesykdom han har hatt så skal han gjøre seriøst forsøk på å komme i topp form. Skadeleksikonet skal starte rolig og bygge seg opp både med sett, reps, mat og drikke. Og når vi skriver 2009 så skal Gud få seriøs motstand. Dette er siste sjanse, siste epoke, Verdensmesteren har for å bli i topp form igjen. Og den muligheten er han tvunget til å gripe. Gud må passe seg...

Da gjenstår det bare å ønske godt nyttår til:
- Verdensmesteren, Kona som var litt slankere i 2004, Stigmandur Areson, Beautiful Rita og styrkeløftens svar på Bethoven.
- Gud og Kampgudinnen
- Fengselsbetjenten og Billig Billy Bill
- Sløve Tynntynn og strongwoman Amazonkvinne
- Rakryggen og Saktemensikkert
- Tanks og Ibuxus
- FitnessKris, hoppetauet og Kiwidamene
- Russeren, Juniorgiganten og Pirbadet
- Byggersterkmannen Vegard, Aerobicbaben og proteinshaken
- Bob den utrolige, markløften, Yamahaen og Ritaen.
- SjakkSigurd, Gigolo Øye og strekfigurene
- Psykopaten og Thaidamene
- Holminator, Elvis og marsipangrisen
- Kampsportutøveren Oppblåst Øre og Datanerden Mr.Progresjon
- Benkpressdvergen og Slankeren Zuul
- Dronning Elise, Bryte-Sandra, Støt-Anja og Rask-jentene
- Mister Bøs og Monsteret
- Mulattmoren, Mørksvensken og Rødhette
- Optimus og Nidaro
- Tyskersjefen og Generalen Tore
- Den amokerende V12er og Sigmarsson
- Æ gir da fan og Sumoløfteren, Knoll og Tott
- Store Mage, Ensomme Arm, Aktiviteten, Jokkemannen og hele Røros
- Utstyrsfrie Even og Norske Skog
- Mr.1000+, Dameverdensmesteren og Juristbenkeren fra Oslo
- Erknebøyer og det helvettes utstyret
- FitnessRae og saltet
- Sjæfskjerringa, mamma og husmora
- Vikingen, Hulken og Pensjonisten
- Veteranjunioren Austnes og Isberget
- Hege og Edward
- Pingla, Josefine og de andre damene
- Boss, faren, farfaren, Zellin, Selin, Sjølin og Sjölin.
- Ålesundungdommen, Giskeungdommen og Sjöholtungdommen
- Powerslave og Iron Maiden
- JSE, McBenk og Steenharde Oddbjørn
- Julenissesprinteren og Vektløftersprinteren
- MyoGuru og GamblingRevolution
- Buddeia og all verdens herlige mat
- Tricepsmannen og DenOppeGående

Alle nevnt. Mange glemt. Med vilje.

GODT NYTTÅR!
 
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Zuul

Sv: Fasiten
« #4986 : 31. desember 2007, 22:30 »
godt nyttår til deg også mr. Gilberg. forøvrig har jeg gått opp fem kg igjen nå så nå heter jeg han tynne som marker et kvart tonn til tross for krøplingstatus Smiley

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Fasiten
« #4987 : 01. januar 2008, 01:10 »
Mandag 31.desember 2007

Trening på KK-67

Knebøy uten belte
5x60 - 5x60 - 5x100 - 5x120 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x160 m/belte - 1x180 m/belte - 3x140 - 3x140

Benkpress m/stopp
8x60 - 8x60 - 6x90 - 5x110 - 4x120 - 3x130 - 3x130 - 3x130

Markløft uten belte overhåndsgrep
4x110 - 5x110 - 5x110

Frontpress
5x60 - 5x70 - 3x80 - 3x90 - 5x70

SUPERSETT:

Smalbenk
5x110 - 5x110

T-bar roing
8 - 8

FINITO

Treningen begynner å gå bedre.

Knebøyen startet, som alltid, tungt. Den ble imidlertid bedre og bedre og jeg hadde noen sett der jeg traff veldig bra på repsene. Singelen på 180 med belte var veldig lett og fungerte som ett lite testløft før onsdagens planlagte 220/230-singel. Forrige onsdag var jo 210 nesten maks, mens 200 onsdagen før der var knalltungt også. Da var 180 ikke på langt nær så lett som i dag.

Benkpressen var også bra. Alt var lett her.

Markløft hadde jeg rett og slett ikke tid til å gjøre så mye på fordi jeg skulle til mor og far og spise samt at jeg ikke så på det som lurt å gjøre mye her da det blir nok på onsdag. Derfor tok jeg tre lette sett med overhåndsgrep og fortet meg gjennom det gjenværende jeg hadde tenkt å gjøre.

I forrige uke så fikk jeg sjokk da 80 kg var omtrent maks i frontpress! Min personlige rekord er 120 kg her og 80 kg har pleid å være oppvarming. Det var ikke oppvarming i dag, men 80 kg var ikke tungt i det hele tatt. Så idag klarte jeg trippel på 90 kg og det var skikkelig deilig!

Smalbenken og T-bar-roinga ble gjort omtrent uten pause mellom noen av settene. Og dermed var det rett hjem for sodd og multer.

Idag følte jeg altså litt trykk på trening igjen. Det er lenge siden sist - og jeg har vel aldri kjent så bra trykk etter kun å ha spist frokost. Nå gleder jeg meg skikkelig til onsdagen hvor jeg lar meg få lov til å gå litt crazy med både vekter, sett og reps. Det blir skikkelig artig. Og trykket håper jeg blir veldig bra også etter tre måltider og med litt kosttilskudd medbrakt på treningen. Målet for økta er 230 kg i bøy - 165 kg i benk - 250 kg i mark med blant annet 3x200 i bøy, 3x150 i benk og 3x220 i mark.

Når det gjelder Nickyboss så ble alle hans løft som ble oppgitt i den avisannonsen altså gjort uten utstyr. Han brukte slappe knebind på knebøyen, men foruten belte var det alt. Fyren er skikkelig rå til å ha nettopp fylt 16 år.

Gud har forbannet seg på at innen 2009 så skal alle rekordene til Verdensmesteren være slettet. Han skal ta 400 i knebøy og trippel på 370. Han skal ta 375 kg i markløft. Og han skal ta 170 kg i frontpress. Han skal også eliminere Doktor Steens 235,5 kg benk raw. Disse uttalelsene har fått Verdensmesteren til å reagere. Han har sagt til Gud at han må forte seg fordi når han snart har fått operert seg i øret pga. en balansesykdom han har hatt så skal han gjøre seriøst forsøk på å komme i topp form. Skadeleksikonet skal starte rolig og bygge seg opp både med sett, reps, mat og drikke. Og når vi skriver 2009 så skal Gud få seriøs motstand. Dette er siste sjanse, siste epoke, Verdensmesteren har for å bli i topp form igjen. Og den muligheten er han tvunget til å gripe. Gud må passe seg...

Da gjenstår det bare å ønske godt nyttår til:
- Verdensmesteren, Kona som var litt slankere i 2004, Stigmandur Areson, Beautiful Rita og styrkeløftens svar på Bethoven.
- Gud og Kampgudinnen
- Fengselsbetjenten og Billig Billy Bill
- Sløve Tynntynn og strongwoman Amazonkvinne
- Rakryggen og Saktemensikkert
- Tanks og Ibuxus
- FitnessKris, hoppetauet og Kiwidamene
- Russeren, Juniorgiganten og Pirbadet
- Byggersterkmannen Vegard, Aerobicbaben og proteinshaken
- Bob den utrolige, markløften, Yamahaen og Ritaen.
- SjakkSigurd, Gigolo Øye og strekfigurene
- Psykopaten og Thaidamene
- Holminator, Elvis og marsipangrisen
- Kampsportutøveren Oppblåst Øre og Datanerden Mr.Progresjon
- Benkpressdvergen og Slankeren Zuul
- Dronning Elise, Bryte-Sandra, Støt-Anja og Rask-jentene
- Mister Bøs og Monsteret
- Mulattmoren, Mørksvensken og Rødhette
- Optimus og Nidaro
- Tyskersjefen og Generalen Tore
- Den amokerende V12er og Sigmarsson
- Æ gir da fan og Sumoløfteren, Knoll og Tott
- Store Mage, Ensomme Arm, Aktiviteten, Jokkemannen og hele Røros
- Utstyrsfrie Even og Norske Skog
- Mr.1000+, Dameverdensmesteren og Juristbenkeren fra Oslo
- Erknebøyer og det helvettes utstyret
- FitnessRae og saltet
- Sjæfskjerringa, mamma og husmora
- Vikingen, Hulken og Pensjonisten
- Veteranjunioren Austnes og Isberget
- Hege og Edward
- Pingla, Josefine og de andre damene
- Boss, faren, farfaren, Zellin, Selin, Sjølin og Sjölin.
- Ålesundungdommen, Giskeungdommen og Sjölystungdommen
- Powerslave og Iron Maiden

Alle nevnt. Mange glemt. Med vilje.

GODT NYTTÅR!
 


Gleder meg til enda ett år med Fasiten. Smiley
Godt nyttår til deg òg Einar!

For å sitere Hr. Austnes.. "Måtte persene falle."
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Fasiten
« #4988 : 01. januar 2008, 01:26 »
Mandag 31.desember 2007

Trening på KK-67

Knebøy uten belte
5x60 - 5x60 - 5x100 - 5x120 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x140 - 3x160 m/belte - 1x180 m/belte - 3x140 - 3x140

Benkpress m/stopp
8x60 - 8x60 - 6x90 - 5x110 - 4x120 - 3x130 - 3x130 - 3x130

Markløft uten belte overhåndsgrep
4x110 - 5x110 - 5x110

Frontpress
5x60 - 5x70 - 3x80 - 3x90 - 5x70

SUPERSETT:

Smalbenk
5x110 - 5x110

T-bar roing
8 - 8

FINITO

Treningen begynner å gå bedre.

Knebøyen startet, som alltid, tungt. Den ble imidlertid bedre og bedre og jeg hadde noen sett der jeg traff veldig bra på repsene. Singelen på 180 med belte var veldig lett og fungerte som ett lite testløft før onsdagens planlagte 220/230-singel. Forrige onsdag var jo 210 nesten maks, mens 200 onsdagen før der var knalltungt også. Da var 180 ikke på langt nær så lett som i dag.

Benkpressen var også bra. Alt var lett her.

Markløft hadde jeg rett og slett ikke tid til å gjøre så mye på fordi jeg skulle til mor og far og spise samt at jeg ikke så på det som lurt å gjøre mye her da det blir nok på onsdag. Derfor tok jeg tre lette sett med overhåndsgrep og fortet meg gjennom det gjenværende jeg hadde tenkt å gjøre.

I forrige uke så fikk jeg sjokk da 80 kg var omtrent maks i frontpress! Min personlige rekord er 120 kg her og 80 kg har pleid å være oppvarming. Det var ikke oppvarming i dag, men 80 kg var ikke tungt i det hele tatt. Så idag klarte jeg trippel på 90 kg og det var skikkelig deilig!

Smalbenken og T-bar-roinga ble gjort omtrent uten pause mellom noen av settene. Og dermed var det rett hjem for sodd og multer.

Idag følte jeg altså litt trykk på trening igjen. Det er lenge siden sist - og jeg har vel aldri kjent så bra trykk etter kun å ha spist frokost. Nå gleder jeg meg skikkelig til onsdagen hvor jeg lar meg få lov til å gå litt crazy med både vekter, sett og reps. Det blir skikkelig artig. Og trykket håper jeg blir veldig bra også etter tre måltider og med litt kosttilskudd medbrakt på treningen. Målet for økta er 230 kg i bøy - 165 kg i benk - 250 kg i mark med blant annet 3x200 i bøy, 3x150 i benk og 3x220 i mark.

Når det gjelder Nickyboss så ble alle hans løft som ble oppgitt i den avisannonsen altså gjort uten utstyr. Han brukte slappe knebind på knebøyen, men foruten belte var det alt. Fyren er skikkelig rå til å ha nettopp fylt 16 år.

Gud har forbannet seg på at innen 2009 så skal alle rekordene til Verdensmesteren være slettet. Han skal ta 400 i knebøy og trippel på 370. Han skal ta 375 kg i markløft. Og han skal ta 170 kg i frontpress. Han skal også eliminere Doktor Steens 235,5 kg benk raw. Disse uttalelsene har fått Verdensmesteren til å reagere. Han har sagt til Gud at han må forte seg fordi når han snart har fått operert seg i øret pga. en balansesykdom han har hatt så skal han gjøre seriøst forsøk på å komme i topp form. Skadeleksikonet skal starte rolig og bygge seg opp både med sett, reps, mat og drikke. Og når vi skriver 2009 så skal Gud få seriøs motstand. Dette er siste sjanse, siste epoke, Verdensmesteren har for å bli i topp form igjen. Og den muligheten er han tvunget til å gripe. Gud må passe seg...

Da gjenstår det bare å ønske godt nyttår til:
- Verdensmesteren, Kona som var litt slankere i 2004, Stigmandur Areson, Beautiful Rita og styrkeløftens svar på Bethoven.
- Gud og Kampgudinnen
- Fengselsbetjenten og Billig Billy Bill
- Sløve Tynntynn og strongwoman Amazonkvinne
- Rakryggen og Saktemensikkert
- Tanks og Ibuxus
- FitnessKris, hoppetauet og Kiwidamene
- Russeren, Juniorgiganten og Pirbadet
- Byggersterkmannen Vegard, Aerobicbaben og proteinshaken
- Bob den utrolige, markløften, Yamahaen og Ritaen.
- SjakkSigurd, Gigolo Øye og strekfigurene
- Psykopaten og Thaidamene
- Holminator, Elvis og marsipangrisen
- Kampsportutøveren Oppblåst Øre og Datanerden Mr.Progresjon
- Benkpressdvergen og Slankeren Zuul
- Dronning Elise, Bryte-Sandra, Støt-Anja og Rask-jentene
- Mister Bøs og Monsteret
- Mulattmoren, Mørksvensken og Rødhette
- Optimus og Nidaro
- Tyskersjefen og Generalen Tore
- Den amokerende V12er og Sigmarsson
- Æ gir da fan og Sumoløfteren, Knoll og Tott
- Store Mage, Ensomme Arm, Aktiviteten, Jokkemannen og hele Røros
- Utstyrsfrie Even og Norske Skog
- Mr.1000+, Dameverdensmesteren og Juristbenkeren fra Oslo
- Erknebøyer og det helvettes utstyret
- FitnessRae og saltet
- Sjæfskjerringa, mamma og husmora
- Vikingen, Hulken og Pensjonisten
- Veteranjunioren Austnes og Isberget
- Hege og Edward
- Pingla, Josefine og de andre damene
- Boss, faren, farfaren, Zellin, Selin, Sjølin og Sjölin.
- Ålesundungdommen, Giskeungdommen og Sjölystungdommen
- Powerslave og Iron Maiden

Alle nevnt. Mange glemt. Med vilje.

GODT NYTTÅR!
 


Godt nyttår Einar!
Non Plus Ultra

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Fasiten
« #4989 : 01. januar 2008, 02:18 »
Godt nytt år, Einar Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Fasiten
« #4990 : 01. januar 2008, 02:54 »
Takk, takk, takk - jeg må innrømme at det er ikke alle jeg har glemt med vilje på min godt nyttår liste. De jeg kommer på har jeg lagt til lista fortløpende, så hvis det er noen som har blitt fornærmet over å ikke stå der så må man lese om igjen Smiley Og hvis du fortsatt ikke står der er det mest sannsynlig med vilje - men hvis det ikke er det så beklager jeg. Heldigvis vet ikke den som ikke står der om det var med vilje eller ikke Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fasiten
« #4991 : 01. januar 2008, 10:27 »
Man ønsker deg et riktig godt nytt år med mye deilig mat og lykke til med vektoppgangen. Håper den går fort for nå er du en tynnj!

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Fasiten
« #4992 : 01. januar 2008, 11:10 »
Godt nyttår du gale mann.  Vi snakkes på RM på Steinkjer.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Fasiten
« #4993 : 01. januar 2008, 12:45 »
Godt nyttår til deg også Einar - regner med jeg er mulattmoren  Wink

Klem fra meg og lille Mario
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget husmor

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 612

  • sterk, blid og dopingfri
Sv: Fasiten
« #4994 : 01. januar 2008, 15:15 »
Godt nytt år til deg og dine i byen  Cheesy


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!