Skrevet av Emne: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !  (Lest 47287 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #225 : 09. juli 2007, 00:13 »

   klippet fra et forum hvor Terry Hollands skriver.
Sitat
Write-up tomorrow!! was a very tough comp!!! 7 events in 3 hours takes some doing and I struggled to cope with it but, I have to say this the contest was fantastically run!!! It was possibly the best contest I've done!!!
Ola "Dobbermann", Gym 2000, Lene, Svend, Herr og Fru Eidsgaard, Mette og Stine... Denne var til dere/oss!!  Grin

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #226 : 09. juli 2007, 12:34 »
Du kan prøve et strongmanstevne, så kan du prøve et strongmanstevne der du bruker drakt. Tviler sterkt på at du presterer nevneverdig bedre med drakt da øvelsene er så varierte og man får lite utbytte av drakt.

Hvis det er så lite forskjell skjønner jeg ikke vitsen med å bruke det, det blir jo litt forskjell, og det burde vell være helt likt fra utøver til utøver?

sånne småting som knebind og håndleddsstøttere er vell greit, det forhindrer jo skadene mest, eller? og har ikke på langt nær så mye effekt som drakt, etter hva jeg har lest her og hørt.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #227 : 09. juli 2007, 12:37 »
Hvis det er så lite forskjell skjønner jeg ikke vitsen med å bruke det, det blir jo litt forskjell, og det burde vell være helt likt fra utøver til utøver?

sånne småting som knebind og håndleddsstøttere er vell greit, det forhindrer jo skadene mest, eller? og har ikke på langt nær så mye effekt som drakt, etter hva jeg har lest her og hørt.
knebind i bøy har mye mer for seg enn drakt i mark. Mange har MINDRE med drakt enn uten.

Det ER likt for alle, for alle kan bruke det de vil. DET er like forhold. Slutt å syte på ting du kun synser om og har null peil på. Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #228 : 09. juli 2007, 14:10 »
ENIG  2thumbsup
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget roibars

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 302
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 302

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #229 : 09. juli 2007, 16:09 »
gratis fam. Karlsen for et utrolig bra gjenomført stevne, var virkelig verd den lange bilturen opp til Storefjell,

må si meg enig med en del her at Skog imponerer stort, men litt bedre grep blir han raskt farlig på NSM neste år.

ustyret som Gym 2000 har laget så utrolig bra ut, og med hjelpere som Egil og Reidar gikk all rigging som en drøm, kjempe jobbet.

gleder meg til neste år.......

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #230 : 09. juli 2007, 17:11 »
Vil også si grattis til fam.Karlsen...For en konk:) Alt var bra!Mat,utøvere,opplegget rundt, ja alt var bra...At noen ikke synes det var publikum vennelig er ikke noe dere kan gjøre noe med.Når det er 2 tv selvskap som skal filme,intervjue osv osv da blir det bare sonn..Sonn er det bare folkens. Er selv fornøyd me egen innsats og tror nokk Skog er veldi fornøyd også.Selv om han nokk kunne ha tekt seg å slå meg:)hehe...Så det spørsj om "lille" Skog kommer og tar sin hevn allerede på konk i tr.heim om noen uker:)Time vil sjå:)

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #231 : 09. juli 2007, 20:22 »
Det er klart man ikke får gjort noe med det, men man må få reagere når noe som skal være show blir så lite publikumsvennelig, og når da ikke kommenteringa henger med på hva som skjer heller ble ihvertfall jeg skuffa.

Men ikke for det, var morro å se storgutta i aksjon da..


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #232 : 09. juli 2007, 21:11 »
Heilt kanon å vere der, men synest Pudzianovski var veldig merkelig. Han tok seg nesten ikkje tid til fans, og når ein sa noko til han når han gjekk forbi, sa han eller såg ikkje bort på oss. Kanskje han bare hadde ein dårleg dag, men dette va skuffande! Lure på om han er sånn med utøvarane også? Resten av utøverane var ekstremt hyggelige!

Jeg kan skjønne Pudzianowski, jeg. Han hadde nettopp kjørt en helvetes tøff konkurranse, og allerede før han hadde klart å komme seg tilbake til utøverrommet etter siste øvelse ble han overfalt av fans. Mannen var varm, svett og sliten, hadde ikke spist på mange timer og han trengte vel sannsynligvis litt tid for seg selv. Han er tross alt ikke mer enn ett menneske, han heller.

På utøverrommet fikk han heller ikke fred, for der sto det folk og maste ved inngangen, det sto folk og banket på vinduet rett ved siden av ham, han ble tatt bilde av der han egentlig skulle fått fred.... fansen viste ikke akkurat så veldig mye respekt, synes jeg.

Og selv om han er "Super-Mario" så kan det være mannen var sliten. Han konkurrerer sykt mye - for eksempel hadde han en ny konkurranse i går ettermiddag, mindre enn ett døgn etter forrige.

Jeg opplevde ham ikke på noen måte "ufin" mot noen av de andre utøverne.. i hvertfall ikke det jeg så.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #233 : 09. juli 2007, 21:15 »
Takk til Leiv Bernhard (Biffboy) og Åsmund (ossie) for å ta backup-tider under hele konkurransen!!
I tilfelle jeg eller reidar rotet med klokkene, så hadde våre to venner hver sin stoppeklokke som sikkerhet.
Vi opplevde kun et lite avvik, grunnet dommerens overraskende kjappe start, men det var ikke utslagsgivende på resultatet.

Tusen takk, Gutta!!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #234 : 09. juli 2007, 22:20 »
Jeg synes konkurransen og alt rundt var helt topp. Et kjempearr. som var i verdensklasse.
Det er sikkert ting å sette fingeren på, men er nok sikker på at det blir ordnet til neste gang.
Jeg la merke til de "feilene" som var på NSM i mai var borte på denne konkurransen. Wink

En kjempehonnør til de som bruker masse tid og energi for å få dette stevnet arrangert.
Jeg håper dette kan bli en tradisjon, for jeg ser frem til flere slike konkurranser. Cheesy
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget OSL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • Team strongman Roy Holte
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #235 : 10. juli 2007, 11:46 »
Vil takke for at jeg fikk bli med å være endel av crewet rundt stevne, var utrolig arti å få jobbe ilag med Egil, Kikki, Reidar og Gym 2000, Svend og Lene og så mange flere!
Det va utrolig morsomt å få muligheten til å møte deler av verdenseliten, å få prata med dem Smiley

Men det største for meg var faktisk å møte Svend Karlsen, han er i mine øyne den strongman med den største personeligheten gjennom tidene! Har alltid hatt lyst til å møte ham siden jeg så han på tv da jeg var "ung"  Grin

Ellers imponerte Espen å Richard meg! Blir artig å følge med de to fra trønderbataljonen fremover   Wink
Sponset av:
INTERNUTRITION

Steiksver - Blid og Sterk


Utlogget r@k

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #236 : 10. juli 2007, 14:01 »
Vil bare gratulere Svend og Lene med et fantastisk stevne!!! Dere har virkelig overgått dere selv denne gangen synest jeg, men kjenner jeg dere rett så blir det vel et enda råere stevne neste år Wink
Selv om jeg ikke kunne stille selv denne gangen så var det veldig gøy å ta del i dette og være med å hjelpe.
Utrolig bra samarbeid mellom alle oss hjelpere Smile

Dette er det desidert beste stevnet jeg noen gang har vært med på!!!

Mvh
Reidar m. fam. vi har kost oss hele gjengen.



Konkurrerende utøver i Strongman.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #237 : 10. juli 2007, 18:06 »
Vil takke fer at jeg fikk bli me å vare endel av crewet rundt stevne, va utruli arti å få jobbe ilag me Egil, Kikki, Reidar og Gym 2000, Svend å Lene og så mange flere!
Det va utruli arti å få muligheten til å møte deler av verdenseliten, å få prata me dem Smiley

Men d største fer me va faktisk å møte Svend Karlsen, han e i mine øyne den strongman med den største personeligheten gjennom tidene! Har allti hatt lyst til å møte ham siden jeg såg han på tv da jeg var "ung"  Grin

Ellers imponerte Espen å Richard meg! Blir arti å følge me de to fra trønderbataljonen fremover   Wink

Det ser nå ut til at det største var å møte Helene Rask? Det stod i media i dag at hun er singel, men var det før profilbildet?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #238 : 10. juli 2007, 20:07 »
Det ser nå ut til at det største var å møte Helene Rask? Det stod i media i dag at hun er singel, men var det før profilbildet?

Neida, jeg har samme bildet av Dobbermann og svend, men det ville jeg ikke sende til Dobbis.... Smiley

Utlogget Bonde

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 192

  • Lifting steel has got a sex-appeal
Sv: SVEND KARLSEN'S VIKING POWER CHALLENGE 2007 !
« #239 : 10. juli 2007, 22:57 »
Jeg kan skjønne Pudzianowski, jeg. Han hadde nettopp kjørt en helvetes tøff konkurranse, og allerede før han hadde klart å komme seg tilbake til utøverrommet etter siste øvelse ble han overfalt av fans. Mannen var varm, svett og sliten, hadde ikke spist på mange timer og han trengte vel sannsynligvis litt tid for seg selv. Han er tross alt ikke mer enn ett menneske, han heller.

På utøverrommet fikk han heller ikke fred, for der sto det folk og maste ved inngangen, det sto folk og banket på vinduet rett ved siden av ham, han ble tatt bilde av der han egentlig skulle fått fred.... fansen viste ikke akkurat så veldig mye respekt, synes jeg.

Og selv om han er "Super-Mario" så kan det være mannen var sliten. Han konkurrerer sykt mye - for eksempel hadde han en ny konkurranse i går ettermiddag, mindre enn ett døgn etter forrige.

Jeg opplevde ham ikke på noen måte "ufin" mot noen av de andre utøverne.. i hvertfall ikke det jeg så.

Bra at det var situasjonen som gjor at han var stressa, og at han ikkje er slik tilvanleg. Satte ein dempar på inntrykket av ein STOR Strongman, som eg før har sett har showa og ledd på andre konkar. Kan sjønne at han var stressa når du forklarer det slik!
GO PUDZIANOWSKI!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!