Skrevet av Emne: kennyos cardioverden, og tilværelse som småbarnsfar :)  (Lest 279574 ganger)

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Kan du komme hjem til oss og forklare min bedre halvdel akkurat det der ? Hun maser stadig om stakittgjerde og at det er så fint. Hun kan male deg også sier hun, men vi vet jo alle hvordan det sikkert ender og hvem som må male det greiene der år etter år etter år...... dry

Da er det opp til deg kjære UAC og tvinge henne da !!
Du ville ha det = du male det og trøkk kosten opp i nesa på henne.
Mulig dere må være gift i 20 år først da.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Isj, for en ekkel sak på det bildet da! *grøss*
Jeg har en stor fobi, og det er slike ormesaker - det inkluderer faktisk meitemark også. Trøster meg med at vi bor på ett sted med svært lite orm, så sjansen for å treffe en når jeg går tur i skogen er liten...

Stakittgjerde er så fint, forresten!  biggrin

Merkelig det der. Forstår jo at folk har fobi for slanger. For det første er de ekle å se på og for det andre er en del av dem giftige. Men sånn ut fra hva man bør være redd for ift. statistikken, er det jo langt tryggere å ferdes i skauen enn på veien...  Wink

Men meitemark?  Huh Jaja, det er jo en ærlig sak i det minste.  Smiley

Da er det opp til deg kjære UAC og tvinge henne da !!
Du ville ha det = du male det og trøkk kosten opp i nesa på henne.
Mulig dere må være gift i 20 år først da.

Det høres så fint ut i teorien det der. I teorien, that is.  Wink

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Nei, det går helt fint i virkligheten. Vi har holdt det gående slik i alle år...........
men helt ærlig så stikker det ikke så dypt  biggrin
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Prøvde du deg jeg sa, og endte du opp med et kjevle i bakhodet siden det er litt tyst her  woot
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

 rofl

Oppsummering helgens trening:

Lørdag 16/6: 45 minutters tur med hundene i moderat tempo. Ellers: Malemalemalemale...  Angry

Søndag 17/6: 2t 45min. fjelltur med hundene før frokost. Puls snitt / max: 93 / 128

Oppsummering helgens kosthold: En salig blanding av sunt og ikke fullt så sunt... I snitt litt under middels sunt altså...  Undecided

Men da kan altså følgende meddeles: Med unntak av sydveggen (med ca. 5 m2 treverk) og det jeg evt. frivillig ønsker å hjelpe naboen med, er altså MALINGEN FERDIG!!! *  Dance

Og det er bare så vannvittig deilig å trene igjen! I fjellet i går og sykling til jobben igjen i dag. Fantastisk! Skal bare se at det kan bli en styrkeøkt eller to i løpet av uka også...  Wink

*Noen flekker på vinduene må skrapes bort, men det haster ikke. Tar det i en ledig stund en gang.  Wink

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

18.06.2007:

Trening:

-Sykle til jobb. 11km. Tid: 23 min. Puls snitt / max: 166 / 178
-Sykle fra jobb. 11km. Tid: Puls snitt / max: 167 / 179
-Spinning, 45 min. høyintensiv (som instruktør). Puls snitt / max: 158 / 183

Kost:

-Frokost: 1 dobbel grovbrødskive med kokt skinke. 2 0,0% yoghurt. Vann.
-Lunch: 1 skål salatblanding med tunfisk, cottage cheese, mais, pasta, isbergsalat. 1 grovbrødskive. Vann.
-Middag: 1/2 kylling, 1/3 kopp ris, salat. Lightbrus.
-Etter trening: 1 iskrem, 1/3 kopp ris, 1 boks tunfisk. Lightbrus.

Utlogget Svetlana

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 245
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 245

  • Pump it up!
*Noen flekker på vinduene må skrapes bort, men det haster ikke. Tar det i en ledig stund en gang.  Wink


He he...
Den tanken tenkte vi også etter å ha spaklet, pusset og malt hele huset innvendig i fjor...
For å gjøre en lang historie kort, arbeidet står ennå ugjort. Grin

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

 Grin Men det spørs om "regjeringen" vil akseptere det hos oss...  Undecided

Er vel like greit å få det gjort, men det er altså ikke noe jeg gidder å stresse med. Er så fornøyd med å få malemøkkajobben unnagjort, at trening og livet mitt skal prioriteres fremover. Endelig!

PS. Dersom jeg om x antall år skulle finne på å si noe sånt som: "Hmm, huset skulle fått seg en ny omgang med maling nå. Det er jo en enkel jobb, så jeg gjør den selv", så har dere herved tillatelse til å sparke meg hardt og lenge i rævva og å presentere denne tråden for meg!  Grin

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

19.06.2007:

Trening:

Cardio:
-Sykle til jobb. 11km. Tid: 23 min. Puls snitt / max: 155 / 172
-Sykle fra jobb (ekstratur, 2 økter):
-Økt 1: 7km. Tid: 12 min. Puls snitt / max: 160 / 175
-Økt 2: 7km. Tid: Puls snitt / max: 158 / 171
Styrke:
-Benkpress i apparat: 12 x 50, 10 x 60, 10 x 60
-Nedtrekk i apparat: 12 x 60, 10 x 70, 10 x 70
-Foroverbøyd stangroing: 10 x 40, 10 x 40, 10 x 40
-Omvendt stående kryssdrag: 8 x 7,5, 6 x 7,5, 8 x 6,25
-Mageliggende skulderrotasjon på ball m/hantler: 10 x 5, 10 x 5, 10 x 5

Kost:

-Frokost: Som i går
-Mellommåltid: 1 enkel grovbrødskive med kokt skinke. Vann.
-Lunch: Som i går
-Middag: 250gr. svinekjøtt, 1/4 kopp ris. Vann.
-Etter trening. 250gr. kjøttdeig, 1/3 kopp ris, vann.

*Grmpf! I løpet av gårsdagen har jeg slått bakfelgen skeiv på sykkelen. Merket det ikke før i dag, det var skikkelig rumperisting når farta ble stor! "Klakk - klakk - klakk" sa det.  Angry Har nok sikkert skjedd på en av de mange kantene jeg treffer daglig. Jaja, skal uansett ta en ekstratur hjemover i dag, sykkelen fungerer jo forsåvidt greit likevel. Så får jeg levere den inn på service i kveld. Bør få fixet hjulet raskt, jo mer jeg sykler på det, jo skeivere blir det jo og jo dyrere blir reparasjonen. Anyway trengte sykkelen litt justeringer nå, så det var jo liksom dette som skulle til for å få meg til å levere den inn.  Wink

Heldigvis har jeg to sykler til, så det blir vel valgets kvaler fremover: 1. Racersykkel som gir meg stor fart, men den er ikke like kjapp å manøvrere i trafikken (svinge raskt unna hindringer) og den er tungtrødd som pokker i de verste oppoverbakkene. Dessuten punkterer den lettere. 2. Offroad med 26" hjul og knastedekk. Den er vesentlig tyngre og treigere, men lettere å manøvrere og har gir nok til de verste bakkene. Den tåler mer juling også.... Vi får se, det heller litt mot raceren. Det er jo bare å ta det litt ekstra kuli og være forsiktig over kanter, så går det sikkert bra (trur eg...). Dog blir det litt ekstra tungt i bakkene da, men litt ekstra trening skader jo ikke.  Grin

**Hoho! Så utrolig deilig med en styrkeøkt igjen! Tok det litt kuli på vektene og fokuserte på teknikken og kontakt med musklene. Deilig!  Cheesy

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Er jeg blitt gammel?

Vi var på restaurant forleden og avsluttet kvelden på pub etterpå. Dette innebar diverse tusling rundt i by’n noe senere på kvelden, siden noe tusling må til ifm. å komme seg hjem igjen… Og i den forbindelse kunne vi observere følgende: At vi ikke var alene i by’n var for så vidt noe jeg både regnet med, aksepterte og egentlig satt pris på. Men noe som forundret/moret (stryk det som ikke passer) oss var kleskoden til våre medborgere! Ikke våre kvinnelige medborgere, de gikk nå stort sett i kjoler, topper, pene bukser, skjørt etc. Men våre mannlige medborgere var kilde til en god latter hos oss. Og en god latter forlenger jo livet, noe som er fint siden vi er såpass gamle… Først ble vi noe forundret over at man kunne være såpass sløv at man hadde glemt å kneppe skjorta igjen, men etter hvert skjønte vi at skjorter anno 2007 skal være vidåpne ned til navelen. Under denne skjorta skulle det befinne seg et brunkreminnsmurt, oljet, barbert og muskel-løst bryst. Over her en hals med et særdeles tykt og veldig skinnende halssmykke. Over her igjen: Et brunkreminnsmurt og SMINKET ansikt. SMINKET faktisk!  Øredobber er for så vidt ikke noe nytt, dette var populært også da vi var unge. Dog så man dem så vidt. Nå glinset de så fælt, at vi forstår at noen av gutta måtte gå med solbriller på størrelse med en sveisemaske for å beskytte de ellers sminkede øynene sine (selv om det ikke var sol ute lenger)… På toppen av hodet satt det noe vi var litt usikre på om var hår eller en klatt med tjære. Siden ikke skjortene var tilgriset, konkluderte vi at det kanskje var litt hår under de x-antall kiloene med gele… Da vi var unge ble også kilovis av gele brukt for å holde på hockeysveisen eller hanekammen, men det var da i det minste en frisyre, selv om den så for jævlig ut. Spørsmålet nå er jo hva man skal med gele for å få håret til å se ut som det IKKE har noen frisyre, men at man har glemt å stelle seg om morgenen… Men jeg er ikke så sikker på om de var norske, disse folkene. De snakket et eller annet språk som stort sett gikk i ”RÆRÆRÆRØØØLSSJSJJSTJJOSCHANNØØØØØYLØY!!!”. Jeg vet ikkje helt hva det betyr, men det var visst en vits, for de andre i gjengen lo godt. Det gjorde i alle fall vi!

Vi konkluderte med at: Ja, vi er blitt gamle. Og takk og pris for det!  Wink

Hilsen kennyo, 33 år, som syns at det er passe sent å legge seg kl. 22:30.  Grin

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Legg på 10 år til kjære du, så blir det om mulig enda festligere  Grin

Homsepatruljen er skyld i mye av dette, mark my words. En haug med femimenner, fyttigrisen Tongue
Kan sikkert ikke skifte et bildekk, den saken er linkende klar.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Konklusjonen din slår sprekker min godaste kennyo, med mindre du antyder at eg og andre stabeisar som nekter å tilpasse oss eit stadig galare (mote?)samfunn er gamle Wink

Konklusjonen kan vel heller vere at det er stadig synkande testosteronnivå blandt gutar... nei det blei feil, gutar/jenter... jentegutar *insert navn på ubestemmelg ny art*

Minte meg om rockefestivalen eg var på no i helga, ein forferdeleg kombinasjon... Framme med sena, ei frykteleg skrålekjerring bak meg som forsøkte å skrike "Love hurts" på fullt volum og kråkemål (som heldigvis for mine øyrer gav seg etter eit stygt blikk frå mi side) Og foran meg, noko som desverre blir eit stadig vanlegare syn: Spjelingar i oppknappa kvite skjorter, ribbeina som stikk ut frå brystkassa, digre solbriller til tross for null sol, og diverse falsk blingbling. Oh, the horror! Ohmy (Og ein tjukkas i same utrustinga :Smiley)

Yo: http://www.youtube.com/results?search_query=the+gayness&search=Search Tongue
That's what happens these times biggrin
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Legg på 10 år til kjære du, så blir det om mulig enda festligere  Grin

Homsepatruljen er skyld i mye av dette, mark my words. En haug med femimenner, fyttigrisen Tongue
Kan sikkert ikke skifte et bildekk, den saken er linkende klar.

Jeg gleder meg allerede!  Cheesy

Konklusjonen din slår sprekker min godaste kennyo, med mindre du antyder at eg og andre stabeisar som nekter å tilpasse oss eit stadig galare (mote?)samfunn er gamle Wink

Det var jaggu godt å høre! Jeg ante meg at det fantes ungdom med tak i fortsatt, godt å få det bekreftet!  Cheesy

Men hva pokker gjorde metrogjengen på rockefestival?  Huh De skulle hatt sin egen metrofestival! Der de kunne samles for å holde hverandre litt, gråte litt sammen, sminke hverandre litt.  Grin Rock + metro = feeeeil!!!  Deal

Håper du har kommet deg etter sjokket. Vær sterk broder, vær sterk!  Grin


Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Rock og metro er feil ?? Har du glemt hvordan goda gamle KISS sminke seg heller ? For å ikke snakke om Dee Snider (Twisted Sister om du hadde glemt det) .... Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

20.06.2007:

Trening:

-Sykle til jobb. 11km. Tid: 23 min. Puls snitt / max: 160 / 173
-Sykle fra jobb. 11km. Tid: 28 min. Puls snitt / max: 164 / 180
-Tusletur med hundene: 45 min. rolig tempo.

Kost:

-Frokost: Som i går
-Mellommåltid: Som i går
-Lunch: Som i går
-Middag: 250gr. kjøttdeig, 1/2 glass tomatpure, 100gr. pasta. Vann.
-Kvelds: Kaffeslabberas med iskrem, kaker og nam...

*Ble racer til jobben for første gang i år. Kom inn på noen sekunder raskere tid enn på hybriden, men jeg regnet heller ikke med at det skulle være store forskjellen. Valgte å ta det veldig kuli på grusen og over kantene. Det får holde med ett skjevt hjul for denne uka. Grin Skal bli spennende å se hvor sur jeg blir i beina når jeg skal opp "grusombakken" hjem igjen senere i dag, siden raceren er skamtung på girene...  Undecided

På sykkelverkstedet kikket de litt på hjulet på hybriden i går, og smilte godt da jeg lurte på om det kunne rettes uten å bytte det...  Undecided Ser for meg en fin regning derfra, men forhåpentligvis en strøken sykkel igjen også.  Wink

*Referat "grusombakken": Grusom... dry

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!