Skrevet av Emne: Marthe`s logg: lader opp.  (Lest 178838 ganger)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #975 : 06. januar 2012, 23:59 »
Fredag 06. januar. 2012:

Dagvakt idag, og det betydde at æ våkna HVER time i natt, og ikke fikk skikkelig søv. Når klokka va kvart på seks,, så sto æ liksågjerne bare opp.... Dagen på jobb gikk greit med diettn og det, men kjenn at det e ei utfordring fordi vi spis me ungdomman (og det e ikke bare å kom me diettmat når man jobba me ungdom som har spisevanska....) Men æ redda mæ sånn høveli ut av det idag, men dette må æ nok finn ei bedre løsning på, at æ friløses fra måltidan ellerno.

va helt knust da æ kom hjem, og slokna helt av  Shocked Våkna i KOMA klokka 18.00, og måtte dra mæ avgårde på gymmen. Trudde IKKE dette kom til å bli no bra ryggøkt, men når æ først tok første sette med markløft, så tok det bare HELT av, haha. Æ va RÅ i marken idag, og æ bare peisa på, og hadde det arti  biggrin

Rygg:

Markløft m/strikk:                               1 set X 12 reps X 40 kg.
                                                          1 set X 8 reps X 60 kg.
                                                          1 set X 8 reps X 70 kg.
                                                          1 set X 5 reps X 80 kg.
                                                          1 set X 5 reps X 85 kg <-- økning på 5 kg.
                                                          1 set X 3 reps X 87,5 kg.
                                                          1 set X 3 reps X 90 kg <-- sammenlagt økning på 10 kg.  Wink Ny pers i markløft med strikk Cheesy Ikke værst for ei diett-rotte, hihi

Chins i smith:                                     2 sets X 8 reps m/fokus på negativ.

Nedtrekk m/bredt grep:                     1 set X 8 reps X 35 kg.
                                                          1 set X 8 reps X 40 kg <-- økning på 5 kg.
                                                          1 set X 8 reps X 45 kg <-- sammenlagt økning på 10 kg.
                                                         

Kabelroing på kloss:                          1 set X 8 reps X 30 kg.
                                                          1 set X 8 reps X 40 kg.
                                                          1 set X 8 reps X 50 kg <-- økning på 5 kg.

Bent over one arm long bar row:      1 set X 8 reps X 20 kg + stang. En kompis kom bort til meg under denne øvelsen, og vi testa ut forskjellen på å ha stanga mellom beina, og det å ha den utenfor på siden. vi fant ut at det å flytte stanga til utsiden gjorde at vi fikk lenge "bane" å trekke den, ergo mer kontakt. Han retta litt på ryggstillingen min slik at jeg fikk mer kontakt oppe på ryggen. Herlig å ha så gode folk rundt seg på trening Smiley
                                                       2 sets X 8 reps X 10 kg + stang m/ny plassering av stang.

Rygghev:                                        -- utgikk pga tiden hadde gått så avgårde, på tide å komme seg hjem å fylle på litt fuel istedenfor--






En bra dag idag, og det trengte jeg fordi jeg var litt fnurt over å ikke kalre å kjenne noe stølhet etter beinøkta igår for bakside... jeg sliter sinnsykt med det altså.... Men ja, fokus på det positive nå, og det er at kontakt med rygg idag var fenomenal Cheesy og sykt bra markløft, var rett hjem å smøre på litt sportsgel da jeg kjente at musklene hadde fått kjørt seg hardt idag! herlig!!

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #976 : 07. januar 2012, 21:41 »
Hvor mye har matbudsjettet økt fra 2011 til 2012? :Smiley

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #977 : 07. januar 2012, 21:56 »
Blir vel kostbart Wink

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #978 : 07. januar 2012, 23:04 »
Hvor mye har matbudsjettet økt fra 2011 til 2012? :Smiley

nei, for tidlig å si det Smiley
Men ser jo at det egentlig ikke er så sykt dyrt for meg. Kylling og brokkoli osv. er jo høvelig billig det. Iforhold til å spise ute annen hver dag med venner, drikke masse brus hver dag, spise 1-2 hamburgere som mellommåltider, dra ut på byen hver helg osv.
Budsjettet mitt tidligere, var HØYT, haha
Så faktisk, tror jeg at jeg sparer veldig mye penger på å ha endret livsstilen min nå mot konkurranse. Smiley

Blir vel kostbart Wink

Tror faktisk ikke det blir mer kostbart enn livstilen jeg har hatt (jfr. teksten over).

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #979 : 07. januar 2012, 23:10 »
nei, for tidlig å si det Smiley
Men ser jo at det egentlig ikke er så sykt dyrt for meg. Kylling og brokkoli osv. er jo høvelig billig det. Iforhold til å spise ute annen hver dag med venner, drikke masse brus hver dag, spise 1-2 hamburgere som mellommåltider, dra ut på byen hver helg osv.
Budsjettet mitt tidligere, var HØYT, haha
Så faktisk, tror jeg at jeg sparer veldig mye penger på å ha endret livsstilen min nå mot konkurranse. Smiley

Tror faktisk ikke det blir mer kostbart enn livstilen jeg har hatt (jfr. teksten over).

Da blir jo det her en skikkelig vinn-vinn situasjon! er jo koselig at du kan være på diett sammen med noen også... Les: lommeboka.. Smiley

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #980 : 07. januar 2012, 23:29 »
nei, for tidlig å si det Smiley
Men ser jo at det egentlig ikke er så sykt dyrt for meg. Kylling og brokkoli osv. er jo høvelig billig det. Iforhold til å spise ute annen hver dag med venner, drikke masse brus hver dag, spise 1-2 hamburgere som mellommåltider, dra ut på byen hver helg osv.
Budsjettet mitt tidligere, var HØYT, haha
Så faktisk, tror jeg at jeg sparer veldig mye penger på å ha endret livsstilen min nå mot konkurranse. Smiley

Tror faktisk ikke det blir mer kostbart enn livstilen jeg har hatt (jfr. teksten over).

Ja sant det da Wink

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #981 : 08. januar 2012, 23:03 »
Søndag 08. januar. 2012:

Klarte å spis godt på nattevakt inatt, så æ kunne legg mæ imårrest me go samvittighet Cheesy
Sto opp og gikk tur til min mor, kor familien bei samla for litt middag. Her bei det spist herlig middag og dessert, mens æ hadde min egen mat å så på Wink *klappe seg selv på skuldra*

Så når æ kom hjæm igjen, va æ egentlig ganske slitn etter denne uka, så æ daffa på sofaen Smiley
Men når kveldn kom, så vokna dette dyre til liv igjen, og æ kom mæ avgårde på Diablo.
Æ starta opp me mi offisielt første kardio-økt! og æ bei overraska over go formen egentlig va der.

Kardio:

20 minutt intensiv løping med hoppetau

15 minutt med roing

5 minutt intervall på steppemaskin


Æ smila, og live smila tilbake Wink

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #982 : 09. januar 2012, 21:28 »
Mandag 09. januar. 2012:

Forside bein, legger + triceps:

Knebøy:                               1 set X 8 reps X 60 kg.
                                            1 set X 8 reps X 70 kg.
                                            1 set X 5 reps X 80 kg <-- økning på 5 kg.
                                            1 set X 5 reps X 85 kg <-- sammenlagt økning på 15 kg.
                                            1 set X 8 reps X 60 kg.

Liggende beinpress:            1 set X 8 reps X 80 kg.
                                             1 set X 8 reps X 90 kg.
                                             1 set X 8 reps (økning) X 100 kg.
                                             1 set X 8 reps (økning) X 110 kg.
                                             1 set X 5 reps X 120 kg <-- økning på 10 kg.

Utstrekk i app:                    3 sets X 8 reps X 45 kg.

 
Stående tåhev i ribb.:         -- utgikk fordi de var såpass raserte etter kardioen igår me tau --


Supersett:

Smalbenk:                             1 set X 8 reps X 40 kg.
                                             1 set X 8 reps X 42,5 kg <-- økning på 2,5 kg.
                                             1 set X 7 reps X 45 kg <--- sammenlagt økning på 5 kg.
Liggende tri.ex:                   2 sets X 12 reps X 25 kg.
 
Franskpress:                       2 sets X 8 reps X 18,25 kg.
En arms tri.ex:                      1 set X 12 reps X 10 kg, 12,5 kg.
                                             1 set X 8 reps X 15 kg <-- økning på 2,5 kg.




Utlogget Murmeldyret

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 909
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 909

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #983 : 09. januar 2012, 22:58 »
Respektabel bøy!  Smiley

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #984 : 09. januar 2012, 23:11 »
Kjekt å lese at du smila Wink  Ha ei super uke!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #985 : 10. januar 2012, 08:13 »
Respektabel bøy!  Smiley

Takk takk, bøy og markløft er bra for tia Smiley Begynner å komme meg opp i vektene igjen.
Det er jo ikke så værst å øke i de fleste øvelsene på diett Tongue haha
Sta som et beist, og alle de nye med nyttårsforsett blir skremt ut av Diablo, av hyling og roping  Grin

Kjekt å lese at du smila Wink  Ha ei super uke!

Ja, ikke så ofte det blir skrevet da, men æ e kjent for å vær ei riktig gla-pie, som smila og e gla tiltross for uvær Tongue hihi   

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #986 : 10. januar 2012, 08:39 »
Kim pleier å fortelle hvordan han øker i styrke gjennom hele dietten. Jeg opplevde det samme da jeg var på diett satt opp av ham, så det overrasker meg ikke at du opplever det samme.

Du er ganske rå på bøy du, snuppa!  Grin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Murmeldyret

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 909
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 909

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #987 : 10. januar 2012, 11:17 »
Sta som et beist, og alle de nye med nyttårsforsett blir skremt ut av Diablo, av hyling og roping  Grin
Går det an å låne deg med seg på Friskhuset..? Wink

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #988 : 10. januar 2012, 11:28 »
Går det an å låne deg med seg på Friskhuset..? Wink

Da e det mange som blir lei sæ på Diablo! Sad
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Murmeldyret

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 909
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 909

Sv: Marthe`s logg: BF 2012
« #989 : 10. januar 2012, 12:44 »
Da e det mange som blir lei sæ på Diablo! Sad
Nei, nei, bare en liten runde for å skremme vekk nyttårsforsettkøene...  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!