Skrevet av Emne: Marianne´s logg! - Bilder  (Lest 54291 ganger)

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 BILDER s2.
« #30 : 17. april 2011, 16:22 »
Yeah.. Føler meg jo litt macho med all denne treningen  Tongue Slenger derfor med et bilde tatt noen få timer senere, klar for Sensation White  Cool

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 BILDER s2.
« #31 : 17. april 2011, 16:24 »
Ser veldig bra ut dette Majanne Grin Får vel legge igjen et innlegg her for å følge med på den videre utviklingen din Wink
Tusen takk :Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Majannes vei til SK2011 BILDER s2.
« #32 : 17. april 2011, 16:24 »
Rista beina? krampe er jo mer kjent som sammentreking som gjør/kan gjøre jævla vondt. Prøv å varm opp mer og/eller kjøp rent magnesium på apoteket.

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 BILDER s2.
« #33 : 17. april 2011, 16:28 »
Rista beina? krampe er jo mer kjent som sammentreking som gjør/kan gjøre jævla vondt. Prøv å varm opp mer og/eller kjøp rent magnesium på apoteket.
Ja, er nok mer risting enn krampe. Har egentlig hatt det sånn i nesten 6 år. Varmer godt opp, tøyer før og etter osv. For noen mnd siden begynte det å bli enda verre, og begynte å riste bare jeg gikk med tung sekk på ryggen. Folk på gata begynte jo å flire av meg. PT'n min skjønner ingenting av det, har hørt med diverse "fagfolk" på nettet, men får ikke noe godt svar på det.
Men ja, jeg bør prøve rent magnesium! Takk for tipset Smiley

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 BILDER s2.
« #34 : 17. april 2011, 16:29 »
Du ser kjempeflott ut! Smiley keep it up! Cheesy

Vet du ca hvorfor du gikk opp disse kiloene fra februar, var det økt matinntak, utskeielser, for lite trening eller hva?  Kan være godt og ikke minst lurt å finne ut hva de kommer av - så du kan unngå en sånn opplevelse flere ganger..  Masse lykke til! Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #35 : 17. april 2011, 16:33 »
Du ser kjempeflott ut! Smiley keep it up! Cheesy

Vet du ca hvorfor du gikk opp disse kiloene fra februar, var det økt matinntak, utskeielser, for lite trening eller hva?  Kan være godt og ikke minst lurt å finne ut hva de kommer av - så du kan unngå en sånn opplevelse flere ganger..  Masse lykke til! Smiley
Tusen takk Smiley
Nok en blanding mellom at jeg ikke trente på noen uker, økt matinntak (forøvrig veldig usunn mat) og muligens væskeansamling pga ZMA. For jeg ser ikke 8 kg tyngre ut.. Men de kiloene skal jo selvfølgelig være veldig vanskelig å ta av da, har allerede klart å stramme meg opp veldig mye, men vekta går fortsatt bare oppover, så skjønner ingenting av det!

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #36 : 17. april 2011, 16:36 »
Tusen takk Smiley
Nok en blanding mellom at jeg ikke trente på noen uker, økt matinntak (forøvrig veldig usunn mat) og muligens væskeansamling pga ZMA. For jeg ser ikke 8 kg tyngre ut.. Men de kiloene skal jo selvfølgelig være veldig vanskelig å ta av da, har allerede klart å stramme meg opp veldig mye, men vekta går fortsatt bare oppover, så skjønner ingenting av det!
Jøss, det høres jo litt rart ut om vekten bare øker og øker..  Kombinasjonen av lite trening og  mye usunn mat kan jo gjøre så en legger på seg - men det burde vel strengt tatt ikke fortsette om treningen er på plass, og kosten er under kontroll igjen?  Håper dette løser seg snart, for det er så ufattelig kjedelig når motivasjonen dabber av.. 

Som sagt, lykke til - skal følge med her! Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #37 : 17. april 2011, 16:58 »
Jøss, det høres jo litt rart ut om vekten bare øker og øker..  Kombinasjonen av lite trening og  mye usunn mat kan jo gjøre så en legger på seg - men det burde vel strengt tatt ikke fortsette om treningen er på plass, og kosten er under kontroll igjen?  Håper dette løser seg snart, for det er så ufattelig kjedelig når motivasjonen dabber av.. 

Som sagt, lykke til - skal følge med her! Smiley

Ja! Har vært i kaloriunderskudd (med sunn mat) og trent hver eneste dag. Og fortsatt går det oppover! Så nå skal jeg sette inn litt mer kardio her i gården, og så må det snu snart!! Smiley
Tusen takk! Hyggelig :Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #38 : 17. april 2011, 17:12 »
Kanskje legge ut det "profilbildet" mitt også  :Smiley Hehe ble mye bilder her nå, men er jo gøy å kunne se tilbake på de en gang i framtiden  Grin

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #39 : 18. april 2011, 01:29 »
Du ser veldig bra ut Smiley
Smiley

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #40 : 18. april 2011, 02:27 »
Bra jobbet å gå ned 16kg! Sterk er du også. Hadde vært moro å se før og etter bilder Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #41 : 18. april 2011, 11:51 »
Du ser veldig bra ut Smiley
Takk takk :Smiley
Bra jobbet å gå ned 16kg! Sterk er du også. Hadde vært moro å se før og etter bilder Smiley
Jo tusen takk for det Smiley Nå har jeg jo faktisk gått opp 8 kg igjen. Synes egentlig ikke noe særlig. Jeg har nok ikke så mye før bilder, for når jeg var på mitt største var jeg veldig påpasselig med å ikke bli tatt bilde av!
Men, jeg har leita litt, og fant et som jeg nok er på noe av mitt største vil jeg tro. Er med klær, og et ganske mørkt å dårlig bilde, men det duger vel litt.

Det andre bilde her er faktisk i august! Rett før jeg begynte med styrketrening.. På det bildet veier jeg 65, nå veier jeg 68!! Men synes nå selv at jeg ser strammere ut nå enn da??

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #42 : 18. april 2011, 12:06 »
Du ser strammere ut, ja, og en ser jo tydelig at du har lagt på deg en del muskelmasse. Imponerende fremgang siden august! Om du får kontroll over vektøkningen/nedgangen nå blir SK2011 stor suksess Cheesy

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #43 : 18. april 2011, 12:23 »
Du ser strammere ut, ja, og en ser jo tydelig at du har lagt på deg en del muskelmasse. Imponerende fremgang siden august! Om du får kontroll over vektøkningen/nedgangen nå blir SK2011 stor suksess Cheesy
Tusen takk for det  biggrin
Har nok lagt på meg litt muskelmasse, men hører at jenter mellom 20-50 som aldri har trent styrke før kun kan legge på seg 0,1-0,3 kg muskelmasse i løpet av en mnd. Hos jenter som har trent en stund vil tallene være enda mindre! Jeg har jo da hele livet drevet med flere typer idretter, noe som gjør at jeg har et godt grunnlag for styrketreningen. Jeg kan jo håpe på at noe av vekta skyldes væskeansamling pga større muskler også  Grin
Håper SK2011 blir en suksess ja, time will show  :Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 Bilder s. 2 og 3
« #44 : 18. april 2011, 21:52 »
Idag var det helt fantastisk vær i Oslo!!

Så, da ble det årets første joggetur i friluft for min del Smiley Tok meg en tur opp akerselva, og det skal jeg gjøre flere ganger  Cheesy 16 grader og strålende sol = sprutrødt ansikt!! blush
Pulsklokka viste:
43 min
350 kcal
gjennomsnitt hjerte: 151
max hjerte: 183
Fettforb: 11 min
kondisjon: 32 min

Så måtte jeg nesten teste en is idag! Ble en youghurtis fra Diplomis. Tror kanskje den er ny? Var i allefall kun 76 kcal pr ispinne  Grin Så ble det grilling i parken. Trenger ikke være veldig usunt det heller, grillpølse av kylling med speltlomper og ketchup uten sukker og jordbær. Med farris til Cheesy (og en halv øl Tongue )

I morgen blir en stressende dag, få inn litt styrke på morgenen, så må jeg pakke ned vinterklær og ski, for på onsdag reiser jeg hjem på påskeferie. Da blir det en uke uten styrketrening  Sad Forhåpentligvis, hvis været tillater det, så blir det noen skiturer på fjellet (Jeg kjører randonee, dvs går opp på fjellet, fester bindingene og kjører slalåm ned).
Kanskje det blir en liten grilltur i parken i morgen også, får se an været  biggrin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!