avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1019912 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jeg har tenkt å benke 200 raw, helst fort. Gleder meg til du kan komme og si at jeg har fantastiske gener for styrke da.  Cheesy


Du er noen år eldre, og sånn ca. 35 kg tyngre da Wink
Men når du gjør 200 kg raw skal jeg knele for dine føtter  Bow
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jeg synes du er kjempesterk til å være alkoholiker  Grin Eller så tror jeg Danny har et poeng, men regner med at "Uten øl og fitte, duger helten itte" er greia enda  Cheesy

haha, ligger nok noe i det ja Wink
Øl er et av livets goder, og det er jo en del kvinns ute sent på kvelden og  Cool
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget country boy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

kvinns og øl er tingen. Grin

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

...det er jo en del kvinns ute sent på kvelden og  Cool

Nei, damene går hjem relativt tidlig og oppfører seg pent, mens trollene blir igjen for å forføre de fulle mennene og dra de hjem til søledammen de lever i! Dagens hulder har ikke hale, men høy promille og en sjarm som kun fungerer på menn med ølbriller! Cool

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
kvinns og øl er tingen. Grin

Jeg har kutta ut kvinns nå, men holder på ølet. Er det like bra what Huh
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jeg har kutta ut kvinns nå, men holder på ølet. Er det like bra what Huh

Øl er enklere å ha med å gjøre i alle fall  Tongue
Så det holder lenge det  Cool
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Bodde med Lars og Bo fra torsdag til man nå som var. Kan skrive under på at dette er blodseriøse gutter. De lever og ånder for å gjøre alt perfekt. Lars veide all maten ned til minste pepperkorn (har en en sånn blodvekt fra elkjøp). Wink
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Bodde med Lars og Bo fra torsdag til man nå som var. Kan skrive under på at dette er blodseriøse gutter. De lever og ånder for å gjøre alt perfekt. Lars veide all maten ned til minste pepperkorn (har en en sånn blodvekt fra elkjøp). Wink

Hysj da, det skulle være hemmelig  Shocked
Men det stemmer på en prikk det du sier her. Tipper jeg kan bøye kanskje 160-170 raw i løpet av året nå, fordi jeg er så blodseriøs  Cool
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Grunnet omstendighetene ved å bo med lars har jeg satt ned målene littegrann, tenker mer i retning 200-100-180 nå..
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Grunnet omstendighetene ved å bo med lars har jeg satt ned målene littegrann, tenker mer i retning 200-100-180 nå..

Dette er da i frontbøy, strikt bicepscurl og franskpress for de som lurte  Cool
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Dagens:

Benkpress:
90 kg 1x7
122,5 kg 1x6
125 kg 1x4
132,5 kg 1x3
140 kg 1x2

Bicepscurl sittend for maks isolering:
2x8

Bicepscurl stående m/stang i knebøystativet Cool :
3x8
*bredt grep, kontrolerte negativer.

Mage:
3 sett

Cubean press i rygghev apparat:
2x12

Intervall:
20 min på mølla

Kommentar:

Nokså lett benk i dag, men jeg er ingenting uten ER-benker Wink
Har ikke bra fart på stangen om dagen, men det kommer vel av økter hver dag tror jeg. Satt med den samme følelsen sist også, men det ble bra resultat den gang.
Lett å løpe i dag, god følelse. Og nesten ingen hengemage når jeg kjørte biceps  Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Bare en surre økt i dag, rakk ikke å spise noe særlig i dag så tar programmet i morgen i stedet.

Benkpress m/strikk som benkskjorte:
100 kg 1x8
140 kg 1x5
170 kg 1x4
180 kg 1x3
190 kg 1x1*
200 kg 1x0*
*medium bredt grep

Smalbenk:
100 kg 1x8

+ en del prat og litt skjortedragning

Kommentar:

Bommet på 200 kg med strikken, ikke bra.
Fredrik (16år) benket 160 kg veldig greit, midt i mengden. Perse nå er ikke verst. Tipper han gjør 175 kg på nordisk, dersom han får delta Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ble visst et aldri så lite comeback i dag.

Seriestevne 24.januar

Knebøy
Oppvarming
stang x 5
90 kg x 1
1.løft:    2.løft:    3.løft:
100 kg    120 kg    140 kg

Benkpress
Oppvarming
Chins 5x8*L-U-F-T. RIKSTRYKK i ryggen  Cool Cool Cool
120 kg x 1
140 kg x 1
1.løft:    2.løft:    3.løft:
150 kg    160 kg        -

Markløft
Oppvarming
Frontbøy 60 kg 2x8
1.løft:    2.løft:    3.løft:
150 kg    170 kg    200 kg

Kroppsvekt: 93,4 kg etter frokost  Cool Cool Cool Ned fra 96,5 kg forrige helg.

Bløtvevsmassasje + Yoga på ekstremt lavt nivå: 15 min

Kommentar:

Ingen bøy eller marktrening siden november i fjor. Ingen nedgang i styrke egentlig  Shocked Grin
Tipper 1RM i bøy er noe satt tilbake, men 180 kg hadde gått med kråkestil i dag og. 140 kg kostet sånn ca. 0,5 kalorier. 200 kg i markløft har vel nesten aldri vært lettere  what
Me like  Cool

Er meget fornøyd med at jeg valgte å prøve 160 kg i benken i dag. 150 kg var svinlett, 160 kg var sjanseløst. Hva beviser dette? Jo det beviser at det å trene med strikk som benkskjorte har ekstremt god effekt på muskulaturen. Det fungerer rett og slett! Kjørte opp til failure i går og det gjorde store utslag på press styrken i dag. Inspirererende og artig å vite at det man gjør på trening har god effekt. Tror benkpressen på NM blir 220 kg @ 90 kg  Cool
Og da henter jeg vel fort 40-45 kg på drakten  2thumbsup

Jeg kjørte uten utstyr i dag, ikke raw.
Raw er en hedersbetegnelse forbeholdt løftere som gjør minst (170 - 130 - 200 @ -70), (200 - 150 - 230 @ -85), (230 - 170 - 255 @ -100 kg), (260 - 185 - 280 @ -120) eller (300 - 200 - 300 @ unlimited).

Morro med comeback. NM er enda lenge til  Cool
Kvaller jeg inn uten utstyr så skal jeg love å stille på styrkeløft NM 09 (560 = 190 - 170 - 200 @ 90 kg Smiley)
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Jeg kjørte uten utstyr i dag, ikke raw.
Raw er en hedersbetegnelse forbeholdt løftere som gjør minst  (200 - 150 - 230 @ -85)
   Embarrassed
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
   Embarrassed

Du konkurrerer med utstyr og trener utifra dette, du kan lett legge på en del på raw løftene dine.
Du trener for halv maskin raw, med fokus på perfekt teknikk for å faktisk få noen skarve kilo på drakter. Gir du f... en dag og drar på det du gidder nude så løfter du over disse vektene raw  Cool

Hvor lenge har du trent forresten? Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!