avstemning
Spørsmål: Hva løfter jeg på J-NM
650-670 - 19 (13.6%)
670-680 - 7 (5%)
680-690 - 9 (6.4%)
690-700 - 15 (10.7%)
700+ - 90 (64.3%)
Stemmer totalt: 136

Skrevet av Emne: Bergan01, Jr nm 2012  (Lest 696685 ganger)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1965 : 26. august 2009, 19:32 »
Ja da har jeg endelig fått laga profil her jeg også! heheh. Bedre sent en aldri? Tongue
Knall bra løfting på deg da! Skal bli spennende å følge loggen din fremover Smiley  Takker så mye for tips i dag Smiley Gammle vaner vonde og vende! hehe.  Kristin er helt ferdig i ryggen, ligger som et slakt i sofaen, så noe må hun ha gjort rett i dag!  hehe
- Frode

Hyggelig å hilse på idag! Og fint du har kommet deg inn der, litt mer kunnskap her enn iform Smiley Joda, løftinga er helt grei, men er på vei tilbake, så kan love litt grommere vekter ut i vintern når jeg er ferdig med mengde-treninga Smiley
Gamle vaner er vonde å vende ja Wink  Men når du først har vendt dem, kommer de ikke tilbake Cheesy
Hun hadde meget bra teknikk, så det er ikke rart, bra løfting på dere begge! Veldig bra dere trener sammen, kan dere motivere hverandre igjennom øktene Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1966 : 26. august 2009, 20:34 »
Hyggelig å hilse på idag! Og fint du har kommet deg inn der, litt mer kunnskap her enn iform Smiley Joda, løftinga er helt grei, men er på vei tilbake, så kan love litt grommere vekter ut i vintern når jeg er ferdig med mengde-treninga Smiley
Gamle vaner er vonde å vende ja Wink  Men når du først har vendt dem, kommer de ikke tilbake Cheesy
Hun hadde meget bra teknikk, så det er ikke rart, bra løfting på dere begge! Veldig bra dere trener sammen, kan dere motivere hverandre igjennom øktene Smiley


Det var veldig hyggelig ja! hehe, ja satser på at det blir store tall i loggen din fremover! Får satse på at du forholder deg skadefri også Smiley Det er noe drit å ikke kunne trene! Hehe ja det er veldig motiverende å trene med kjæresten, satser på at hun innen 2år  med denne fremgangen er norges sterkeste! hahaha Tongue

27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Joachiml

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 153

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1967 : 26. august 2009, 20:54 »
Det er godt å høre, haha, du kommer til å bli RibbeBulka denne vinteren her Wink

Hehe, vekta på morgnen nå er 87kg 6-packen har ikke stukket av enno Tongue
Tussler rolig mot 95kg kansje det magiske 100kg Tongue heh
Alder: 18              vekt: 100kg                høyde:176cm

stevneperser: 290 - 185,5 - 288 - 763,5kg

Loggbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92387.msg1360801;topicseen#new

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1968 : 26. august 2009, 21:53 »
Tussler rolig mot 95kg kansje det magiske 100kg Tongue heh

Jeg tipper du blir dritlekker på 100!!!1
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1969 : 26. august 2009, 23:35 »
Godt i siget nå. Snart tilbake på gamle vekter. Moro å følge med.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1970 : 27. august 2009, 01:46 »
heftige økter på deg, ser at det kommer seg kraftig nå:-)  kanskje spessielt imponert over franskpressen,  hvordan er utførelsen, tror jeg aldri har sett noen kjøre tyngre enn ca 40 kg stående på denne..

seff er også bøyen rå:-)

uten at jeg kan så altfor mye om den skaden din, så tipper jeg at terapimasterøvelser er smart å implementere i treningen, ser du har starta opp med pushups, er mye artige varianter man kan kjøre i de homsete røde taua, har fått mang en kar som har benka 150 pluss til å skjelve seg ihjel..  om ikke jeg tar feil har Ossie her på forumet publisert noe om skulderhelse og pushups i TP  grei lesning:-)



anders. (tidligere Oli)
When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget Joachiml

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 153

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1971 : 27. august 2009, 07:28 »
Jeg tipper du blir dritlekker på 100!!!1

Haha, er ikke helt sikker men rutene holder til minst 90kg kansje litt på 95kg, vi får se skal jo bulke frem til mai så Tongue
Alder: 18              vekt: 100kg                høyde:176cm

stevneperser: 290 - 185,5 - 288 - 763,5kg

Loggbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92387.msg1360801;topicseen#new

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1972 : 27. august 2009, 09:31 »
Haha, er ikke helt sikker men rutene holder til minst 90kg kansje litt på 95kg, vi får se skal jo bulke frem til mai så Tongue

Ruter på 90 kg? Har du økt så jævlig i muskelmasse? Det så ikke akkurat ut som du hadde ruter på "før" bildet ditt når du var 92 kg...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1973 : 27. august 2009, 09:33 »
Ruter på 90 kg? Har du økt så jævlig i muskelmasse? Det så ikke akkurat ut som du hadde ruter på "før" bildet ditt når du var 92 kg...


Jeg bare spør -  hva driver du med? i alle trådene jeg ser du svarer i virker det som du KUN er ute etter å lage kvalm. Stemmer dette? isåfall, hva er problemet?
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1974 : 27. august 2009, 09:45 »
Jeg bare spør -  hva driver du med? i alle trådene jeg ser du svarer i virker det som du KUN er ute etter å lage kvalm. Stemmer dette? isåfall, hva er problemet?

Nei det stemmer ikke. Dette var et helt seriøst spørsmål. På før-bildet kunne man ikke se antydninger til ruter, men han var i knallform på 79 kg etter deffen. Hvis han fremdeles har ruter men er 11-16 kg tyngre nå, ja da er det meget bra, men jeg kan da ikke skjønne noe annet enn at han må ha lagt på seg mye muskler for å få til det.

Det stemmer at i mange av innleggene mine så tuller jeg endel, og bruker mye ironi og fleiper gjerne med at folk skriver noe som kan tolkes som noe annet. Imidlertid er det aldri ondsinnet og at jeg lager kvalm tror jeg ikke det er mange som vil være enige i. Imidlertid kan man ikke forvente at alle skal oppfatt ting likt spesielt når det er skriftlig, så noen vil nok tolke noe av det jeg skriver på en annen måte enn det som var intensjonen var med innlegget.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1975 : 27. august 2009, 09:57 »
JanB er ond... sammenligner han litt med Jokern i Batman.....   Tongue

Jeg tror Joachim veide mer på dette før bildet. Ser ham på trening, og jeg mener å huske at han veide 100+ på høsten før han begynte å gå ned på vintern. 90kg var vel det han veide når han seriøst begynte deffen i april, og da hadde han allerede gått ned en del siden jul.  Dette bildet ligner mer slik han så ut mens han veide 100+. Men dette svarer sikker Joachim bedre på selv  Smiley

Litt offtopic i Bergans blodlogg.... men det overlever han vel.


Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1977 : 27. august 2009, 12:01 »
*sjokkerende scener! Sprengmonsteret slår til igjen! Shocked*


Papir  Grin

Likte machomåten du bare slapp vektene på Smiley Den skal jeg dra på Elixia neste gang...
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1978 : 27. august 2009, 16:48 »
Nei det stemmer ikke. Dette var et helt seriøst spørsmål. På før-bildet kunne man ikke se antydninger til ruter, men han var i knallform på 79 kg etter deffen. Hvis han fremdeles har ruter men er 11-16 kg tyngre nå, ja da er det meget bra, men jeg kan da ikke skjønne noe annet enn at han må ha lagt på seg mye muskler for å få til det.

Det stemmer at i mange av innleggene mine så tuller jeg endel, og bruker mye ironi og fleiper gjerne med at folk skriver noe som kan tolkes som noe annet. Imidlertid er det aldri ondsinnet og at jeg lager kvalm tror jeg ikke det er mange som vil være enige i. Imidlertid kan man ikke forvente at alle skal oppfatt ting likt spesielt når det er skriftlig, så noen vil nok tolke noe av det jeg skriver på en annen måte enn det som var intensjonen var med innlegget.


Ok, da beklager jeg! Mulig jeg har fått feil inntrykk av deg gjennom det jeg har lest, og at jeg kanskje ikke har sett ironien, men da er det bare å innstille seg på det fremover:)
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Bergan01, Blodsprenger fremover :)
« #1979 : 27. august 2009, 22:51 »
Hissig løfting Bo! Ser ikke ut til at noen avrevne sener eller hva det var stopper deg nei  Grin
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!