Skrevet av Emne: En blå bjørn  (Lest 180734 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #795 : 18. mars 2012, 21:40 »
Ja når ting i livet som krasse innlegg på TF rammer en så trenger en jo en god traumapsykolog umiddelbart etterpå.


Jepp. Men det ser ut som han klarer seg fint Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #796 : 18. mars 2012, 21:43 »
Det er ikke noe poeng i å trekke meg inn i denne greia her. Jeg har IKKE fulgt dine "prinsipper" og jeg kommer IKKE til å gjøre det heller, du har heller ikke min tilatelse til å ta æren for noe som helst av min fremgang om du tror det. Det at vi har gått sammen frem og tilbake til trening + at du har spottet meg på noen sett betyr på ingen måte at du kan se på meg som en av "dine". Jeg har INGEN intensjoner om å bli assosiert med verken deg eller Bluebearworkout nå eller i fremtiden!

Dette var ikke hyggelig av en "kompis" å skrive syns jeg .. .:/
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Redstrek

  • Gjest
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #797 : 18. mars 2012, 21:51 »
Vel, BlueBear har i hvertfall hjulpet meg med trening og kost, så setter meget stor pris på det. Selv har jeg fått inntrykk av at han har over gjennomsnittet med kunnskap ang. nettopp dette. Spor Wink

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #798 : 18. mars 2012, 22:10 »
influensiert

BONUS!! BOGUSWORDS THAT DO NOT EXIST!!

  +2 internet points

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #799 : 18. mars 2012, 22:19 »
Det er ikke noe å stresse med jeg tror bare g0trice har misforstått ting jeg har sagt, når jeg leser gjennom innleggene han har postet og likheten med måten han skriver og teoriene han legger ut med en opphisset facebook diskusjon så tror jeg at jeg vet hvem denne personen er.

Og vedkommende kan umulig forstå alt jeg mener når jeg sier ting som kan leses på flere måter, jeg tenker da spesielt på inntak av protein / kosttilskudd / karbohydrater osv osv. Da han mener at mye av min kunnskap er utdatert, så er jeg faktisk fult forståelig rundt punktene g0trice legger opp rundt inntak av aminosyrer og at et måltid før trening vil gi nok aminosyrer i blodet til at man ikke trenger et tilskudd etter trening. Det man må huske på da er de nye innleggene til Layne Norton der man snakker om refraktær respons av aminosyrer i musklene etter ca 2 timer, hvor man kan teoretisere store proteininntak i måltider for å maksimere ut proteinsyntesen supplert med BCAA mellom måltider hvor det er +3 timer mellom inntakene for å, MULIGENS, dra nytte ut av en bedre proteinsyntese. Dette har jeg linket til g0trice tidligere.

Dette bør være rimelig "gammel" info for de som jevnlig leter etter det nyeste, men det er iallefall den nyeste forskningen jeg har sett på inntak av aminosyrer og proteininntak. Videre anbefaler jeg et STØRRE proteininntak pga effekter forklart i del 1 av BBEC, som alt er godt forklart. Dette er den nyeste forskningen jeg har sett, selv om inntakene kan holdes lavere så hopper du fint over det jeg alltid prater om og understreker - nemlig kontekst.

Og jeg vet også at g0trice generelt har noe i mot personer som er utdannet som PTer, i følge mine oppfatninger, men jeg synes ikke det skal reflektere synet han har på alle som er utdannede PTer da kunnskapen varierer selvsagt fra person til person. At man legger ut et veldig nyansert innlegg basert på ting som dette så er det vanskelig å se hva man egentlig ville få ut med innlegget.

Jeg ser ikke noe poeng å gå innom andre uenigheter, da kan du komme på gymmet og prate med meg i såfall. Eller du kan kverulere og spekulere mer bak ryggen min, istedet for å prøve å forstå det jeg mener. Jeg baserer aldri mine uttalelser på broscience, og om det er noe annet du mener er utdatert så vil jeg virkelig gjerne ha det på e-post eller PM.

Layne Norton sin post kan du lese på kilde 10 av del 1 BBEC som du finner her:
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2013

Dette innlegget er ikke ment som et angrep på denne personen, jeg bare tror vedkommende har fått feil inntrykk av meg og misforstått mine uttalelser kraftig og jeg hadde satt pris på om du g0trice tok dette opp med meg i nærmeste fremtid eller om det oppstår andre uenigheter så tar du det opp på en annen måte enn på vei hjem fra byen kl 06:16 da dine formuleringer kan misforstås som litt for aggressive og nyansert.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #800 : 18. mars 2012, 22:20 »
BONUS!! BOGUSWORDS THAT DO NOT EXIST!!

  +2 internet points

Bruken jeg har sett setter det ordet i båsen "internett ord", men påvirket kunne like gjerne stått der.

Utlogget yngvildag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 35

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #801 : 18. mars 2012, 23:56 »
Det er ikke noe poeng i å trekke meg inn i denne greia her. Jeg har IKKE fulgt dine "prinsipper" og jeg kommer IKKE til å gjøre det heller, du har heller ikke min tilatelse til å ta æren for noe som helst av min fremgang om du tror det. Det at vi har gått sammen frem og tilbake til trening + at du har spottet meg på noen sett betyr på ingen måte at du kan se på meg som en av "dine". Jeg har INGEN intensjoner om å bli assosiert med verken deg eller Bluebearworkout nå eller i fremtiden!
Rart at du har økt så mye i styrke og samtidig fått lavere fettprosent etter du begynte å trene med Svein da? Og dette er takken? Jeg vet at du kan MYE selv og det er bare opp til deg selv å nå slike mål, men å nekte for at Svein ikke har hatt noe som helst med din framgang og gjøre? Det er ikke ulovelig å være hyggelig og takknemlig av og til :-)

Jeg har også fått mye bedre framgang i øvelser og bygd mer muskler etter at Svein kom ned hit. Det er jeg som har gjort jobben, men skal innrømme at jeg ikke hadde hatt den samme framgangen uten forskjellige tips fra, Svein. Da er det bare å takke for det, og ikke være så jævlig unødvendig bitter, hva får man ut av det da? :-)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #802 : 18. mars 2012, 23:58 »
Rart at du har økt så mye i styrke og samtidig fått lavere fettprosent etter du begynte å trene med Svein da? Og dette er takken? Jeg vet at du kan MYE selv og det er bare opp til deg selv å nå slike mål, men å nekte for at Svein ikke har hatt noe som helst med din framgang og gjøre? Det er ikke ulovelig å være hyggelig og takknemlig av og til :-)

Jeg har også fått mye bedre framgang i øvelser og bygd mer muskler etter at Svein kom ned hit. Det er jeg som har gjort jobben, men skal innrømme at jeg ikke hadde hatt den samme framgangen uten forskjellige tips fra, Svein. Da er det bare å takke for det, og ikke være så jævlig unødvendig bitter, hva får man ut av det da? :-)

And words like this is precious
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #803 : 18. mars 2012, 23:59 »
And words like this is precious

these are*

Grin

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #804 : 19. mars 2012, 00:47 »
And words like this is precious


wow den var stygg. Verre enn min her tidligere...

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #805 : 19. mars 2012, 09:53 »
jeg lukter meget mye trolling her, men det er nå etter min mening. Jeg mener at det lukter for mye troll, fordi  det er umulig å være så seriøs. Jeg mener: hvem er det som vil trene sammen med en "kompis" (nå vet jeg ikke forholdet mellom dere to: Mr.Blue og Mr.Lie) for så å slenge "dritt" etterpå? Makes no sence. Og det er når ting ikke gir noe som helst mening at det mest sannsynlig er trolling.

Om folk faktisk ER seriøse, da tror jeg at jeg dropper TF og alle "treningsforum" generelt, fordi jeg begynner å miste litt tro på folk i "denne bransjen". Så mye meningsløs "come at me, brah", og unødvendig påståelighet, at det er sjokkerende og etterhvert blir kvalmt og slitsomt.

Folk flest er opptatte av å trene og spise riktig, og gjøre det som er riktig for DEM. Men så finnes det surrehuer som bruker opplegget (både mat og program) til ANDRE folk og forventer at det skal magisk fikse ALT for dem.

Feel free å teste ut ting, jeg testa såvidt Zyzz sitt program eller deler av det, og det funket for MIN kropp (som hadde 0 gr. muskelmasse i utgangspunktet, på lik linje med Zyzz, bortsett fra at jeg var feit i tillegg). Folk må huske på at det er en STOR forskjell på å ANBEFALLE noe og å KREVE at folk følger rådet ditt "eller så erru tard".

Fair enough, Bluebear kan virke litt som det sistnevnte, men de som kjenner han i det MINSTE vet at det der er et humoristisk skall. INNI det skallet er det fakta, som er backa opp, og det er hans ANBEFALLINGER og ikke krav. Det er opptil hver enkelt å følge rådet/anbefallingen eller ikke.

Hver gang en sellout med en random grad dukker opp på VG/DB/Klikk.no og begynner å preike i vei om lavkarbo og this and that, så er det, igjen, opp til hver enkelt å følge det eller ikke. Derfor likte jeg introen til BB's første artikkel her: det er altfor mange "sauer" som ikke bruker det huet morra deres ga dem.

Bare fordi Kony2012 (fuck, nå brukte jeg vel et keyword) VIRKER legit, så betyr ikke det at det er det. Det betyr ikke at du skal go nutz på nettbutikken deres og kjøper alle flyers og "action kits", og t-shorter og dritt, og går mad i gatene med posters og lim. Bak Kony2012 ligger USA's tørste V12 og bigblocks som trenger mer drivstoff, og ser etter legite grunner å invadere land som har olje.

No offence til noen her, og for å unngå drama så var ikke innlegget mitt rettet mot noen. Jeg bare snakket ut om den generelle holdningen der ute. Innlegget mitt på ingen måte var ment å slenge dritt eller tråkke noen på tærne. Det jeg prøver å si er "let's all be bro's and pump the fuck of that iron". Punktum.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #806 : 19. mars 2012, 10:23 »
Må man være 14år og skrive en blanding av engelsk og norsk for å kunne skrive her?

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #807 : 19. mars 2012, 10:29 »
Må man være 14år og skrive en blanding av engelsk og norsk for å kunne skrive her?

oh wow. Den så jeg komme faktisk.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #808 : 19. mars 2012, 11:38 »
jeg lukter meget mye trolling her, men det er nå etter min mening. Jeg mener at det lukter for mye troll, fordi  det er umulig å være så seriøs. Jeg mener: hvem er det som vil trene sammen med en "kompis" (nå vet jeg ikke forholdet mellom dere to: Mr.Blue og Mr.Lie) for så å slenge "dritt" etterpå? Makes no sence. Og det er når ting ikke gir noe som helst mening at det mest sannsynlig er trolling.
Jeg slenger ikke dritt her i det hele tatt. Det eneste jeg ville fremheve er at jeg ikke er interessert i å bli assosiert med bluebear. Det må virkelig være mulig å trene med noen uten at de automatisk tar æren for det du oppnår og i tillegg bruker ditt fulle navn for å beskrive at sine prinsipper fungerer. Det er sikkert minst 10 personer som har hatt større innvirkning på treningen min enn det bluebear har og jeg har enda til gode å se at noen av disse skryter på seg fremgangen min. Nå rettet han opp i dette i et senere innlegg ser jeg, så da er det for min del i orden.

Rart at du har økt så mye i styrke og samtidig fått lavere fettprosent etter du begynte å trene med Svein da? Og dette er takken? Jeg vet at du kan MYE selv og det er bare opp til deg selv å nå slike mål, men å nekte for at Svein ikke har hatt noe som helst med din framgang og gjøre? Det er ikke ulovelig å være hyggelig og takknemlig av og til :-)

Jeg har også fått mye bedre framgang i øvelser og bygd mer muskler etter at Svein kom ned hit. Det er jeg som har gjort jobben, men skal innrømme at jeg ikke hadde hatt den samme framgangen uten forskjellige tips fra, Svein. Da er det bare å takke for det, og ikke være så jævlig unødvendig bitter, hva får man ut av det da? :-)
Her kan du bare svare for deg selv frk og det anbefaler jeg deg at du gjør i fremtiden. Ellers ser det bare veldig dumt ut, og de som kjenner deg i virkeligheten satt nok maten i halsen når de leste et par av de tingene du skrev der.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bluebearworkout's dream, dare, DO logg
« #809 : 19. mars 2012, 11:47 »
Det må virkelig være mulig å trene med noen uten at de automatisk tar æren for det du oppnår og i tillegg bruker ditt fulle navn for å beskrive at sine prinsipper fungerer.

Du har ikke vurdert å fjerne det fulle navnet ditt fra signaturen? :p
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!